Dank je...ik zei een paar dg geleden nog van...ben heel rustig, maar maak me nu toch wel nieuwschierig hahaha ...kan er nix aan doen [/quote] Ja erg is dat he die nieuwgierigheid, ik heb dat ook gehad toen ik allemaal vage klachten kreeg dat wees op een zwangerschap, toen kwam ik ook niet om van de nieuwegierigheid. Maar helaas was die negetief. (was ook nog niet geplant toen, was net van me spiraal af, dus dit is voor mij pas echt ronde 1 haha). Maar ik heb geleert niet te veel verwachten, ik kreeg best een klap dat die negetief was. Ik vond het toch jammer, en ja heb wel even een traantje weg gepikt haha. xxx
Ja erg is dat he die nieuwgierigheid, ik heb dat ook gehad toen ik allemaal vage klachten kreeg dat wees op een zwangerschap, toen kwam ik ook niet om van de nieuwegierigheid. Maar helaas was die negetief. (was ook nog niet geplant toen, was net van me spiraal af, dus dit is voor mij pas echt ronde 1 haha). Maar ik heb geleert niet te veel verwachten, ik kreeg best een klap dat die negetief was. Ik vond het toch jammer, en ja heb wel even een traantje weg gepikt haha. xxx[/quote] Nouw idd...maar vind die symtomen zo klote...! mijn buik zit nu ook steeds te borrelen
Ja ze zijn ook kl#te, je denk dat je zwanger ben en als je gaat testen blijkt het gewoon gevoel te zijn maar geen werkelijkheid. Maar w8 dan nog met testen en doe het volegnde week, heb je wel meer zekerheid toch? wij brengen je wel de week mee om, door te steunen hahahah xxx
Hoi meiden Ook mijn 1e ronde... al wel last van allemaal kwaaltjes maar kan best zijn dat ik mezelf gewoon zwanger praat. Had laatst last van rozige afscheiding, dat 3 dagen later wittig werd, krampjes in de onderbuik, 's ochtends misselijk, heel emotioneel, vaak naar de wc (nu drink ik ook wel veel hoor) en heel erg moe. Ik ben vandaag 1 dag overtijd, maar mag van mijn vriend nog niet testen wordt hier echt zenuwachtig van, want wil graag beetje duidelijkheid. Liefs
hoi hoi angel4life, Leuk ook jou eerste ronde, khoop voor je op posetieve test. Maar waarom mag je nog niet testen dan van je vriend? en tis ook mischien beter om een een week te wachten, dan weet je het iets zekerder toch? (toch bianca24? ) xxxx
Ik was aan het denken om misschien woensdag een testje te wagen als er dan nog niks is. Wat mijn vriend betreft, hij vertrouwd de testen niet zegt hij. "Als je zwanger bent dan zie je dat vanzelf wel" zit hij dan. Vandaar... Groetjes en wens iedereen veel succes met zwanger worden
@bianca24 Bianca mijn spiraal verwijder dag is 13 juli, ik had het zelf verkeerd gezet sorry haha...maar volgens mij was die lijst al niet meer van toepassing maar alleen de "kalender"? xxx
hier een slecht berichtje.. ben al een paar dagen dood en dood ziek. naja buikpijn misselijk, diarree, duizelig, moe..alles stinkt enz enz enz... ik word hier nie rolijk van. en echt zwangerschaps symptonen kunnen het volgens mij nog niet zijn. moet nog 12 dagen tot testen, lijkt me al snel. maar ik weet het nie hoor. ik ga morgen op vakantie.. neej waarom ben ik nou net ziek.. pff.. hoop dat er toch een kleintje op komst is hihi ben er nu voor 5 dagen niet. laten we hopn dat er veel zwangere bij mogen staan als ik thuis kom. succes met testen, zou het iefst laptop meenemen maar dat kan niet hihih XXX sannnieee
ach sannniee toch....nouw lijkt me meer op een griepje, want je innesteling is nog niet geweest.. veel plezier op je vakantie hopen dat je morgen wat beter voelt [-o<
dit is ook mijn 1e ronde. Mijn NOD is als het goed is 31 augustus. want ik ben nu ongesteld. Een kindje zou zo welkom zijn, ik hoop er zo op...
Zijn er nog mensen wakker? Ik ben dus nog lang niet moe, en moet moregn wel vroeg me bedje uit om bij de dokter langs te gaan voor me hegtingen .. Kwil ook kunnen slapen haha xxx