wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh lekker Samantha! Dat kan weer een goede boost geven om weer terug de verbouwing in te gaan :)

Wij gaan in september 3 jaar met elkaar en hebben een zoontje van 20 maanden. min 9 maanden zwangerschap was ik na 6 maanden dus al zwanger, AAAHHHHH gekkenhuis, weet ik. Maar ik had me niet leuker willen wensen ;)

Droppie, Tnx voor de tip! ik heb al een heel arsenaal aan maskers, creme's en gellies ingeslagen, om die krul er mooi uit te laten zien, maar ze zijn echt zo klein dat de krul wel mooi is, maar veel te veel! dus uitzakken zou nu wel fijn zijn, dus inderdaad even goed verzwaren ;) dank je!

2. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Wij hebben samen een ring met ons zoontjes naam en geboortejaar erin! Leuk he die verbintenissen ;)

Nu nog gevraagd worden!

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Bloempje, fijn dat het beter met je gaat!

maar als ik mijn haar kleur gaat het toch nog meer dood...? niet dat het heel dood is nu het zo kort is, maar het is nog maar een week geleden. moet ik niet nog een of twee weken wachten?

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Een ring is leuk, maar hij draagt dat nooit en vind het rot zitten, en een verloofings ring heb ik al :D hahah Dus thja denk dat het dan toche en armband word :D
    Wel grappig allebij de zelfde armband met namen en datum

En met zijn verjaardag maar iets anders ;)

xxx

5. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Haha ja.;) Mijn vriend heeft me 2 week terug gevraagd...alleen dat was niet bepaald romantisch :p haha...maar kheb wel ja gezegd:p en hij gaat me nog een keer heel romantisch vragen zegt ie..dus ben benieuwd..misschien dit weekend wel ;)

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Goed voor je haar is het niet nee, maar als je het daarna goed verzorgt met goede maskers en shampoo dan gaat het wel goed met elkaar.
    als je 2 weken wacht dan heeft het geen nut meer ;)

(kapster ben ik ;))

xxx

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oeehh spannend Samsammie!

Ander idee! ik heb vorig jaar, oh nee twee jaar geleden dat we een jaar samen waren alle hoogtepunten met foto's in een boek geschreven/ geplakt.
    Erg leuk, nu pakken we die er nog wel eens bij!

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Wel een romantisch boek he, met een prachtige foto van jou en hem en dan "ons eerste jaar" haha!

vinden ze leuk, zijn net kinderen als je er maar tijd en energie insteekt. hoeft niet duur te zijn :)

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ow dat is ook een leuk iedee, ik ben net bezig met een fotoalbum. Heb fotos laten afdrukken ken ze dinsdag op halen bij de Hema.

Allemaar fotos van ons en diertjes in huis haha. en van de dierentuin.

ga ook een foto lijst voor me pa maken met fotos van ons en hem saemn op die dierentuindag. Pa heeft moeilijke tijden door gebracht vandaar ;)

xxx

10. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ohhhh dan ga ik dat gewoon doen!
    maar dan moet ik blond zeker mijden? en dat staat me het beste, ben van nature ook blond, maar beetje assig blond

11. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Wat lief van je voor je vader!

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Oei blond is idd een afrader dan ja, dan word het snot haar haha sorry voor de woorden maar tis zo. Probeer iets donkerder dan blond, licht bruin ofzo.

Ik ben nl van nature bruin (geloof ik :p:p) Ik kleur me haar al vanaf me 13de nl :D. Maar tis nooit fout gegaan bij mij na een weke permeneten te keluren ;) Ik kleur het zelfs een dag erna ;).

Maar echt blond kan je beter niet doen.

xxx

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja staat het niet raar denk je? Kben en blijf ze kleine meid he ;) haha. en ze zijn echt leuk geworden foto van hem en mij en foto met hem mij en me vriend :D

En het is zo mooi om je vader eindelijk is een dag te zien genieten, en lachen en grappen maken :D

Dat doet me echt wat, af en toe moest ik zelfs me tranen verberegen zo ernom deed het me :D Posetief tuurlijk

xxx

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ahhh wat lief! nee tuurlijk staat dat niet raar. en als hij raar reageert, dan weet je dat dat niet aan jou ligt!

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha thja me vader zal idd meer reageren van: "Goh wat leuk" en zet hem bij zijn computer. Maar gelukkig weet ik als die zo reageert dan is het goed ;)
    Hij is best wel nors in zijn gezicht (veel mee gemaakt)

xxx

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    nou ja, als jij maar weet dat het goed zit :)

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Als ik mijn haar kleur is het vaak mahonie (uh goeie avond allemaal!) maar moet nu eerst een kapper vinden die mijn haar wil knippen..

anoniem klinkt spannend (die "symptomen")

Samsammie ben benieuwd ;)

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Yuna:
    wat voor kleur heb je meetal gekozen dan om te kleuren?

Ennuh nieuwgierig waarom moet je een kapper vinden dan> of had je nog geen goede?

xxx

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nouja eerder iemand die redelijk kan knippen, laat het vaak doen door iemand die ik ken, maar die heb ik nu al heel lang niet gesproken..
    en de kleur Mahonie (is donker roodachtig al zie je het niet heel erg maar in de zon een mooie gloed)

20. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Heeeyy Yuna, goedeavond! hoes't verder met jou bloedneuzen en krampen?

Ja spannend he! ik moet me zo inhouden om niet te zeggen dat ik denk dat ik zwanger ben <-- dat heb ik dus niet gezegd, haha!

Deel Deze Pagina