@Yuna, ja kweet wel wat voor kleur dat is hoor hahah, maar jij zegt ik koop een kleur en pakt mahoni uit toen vroeg ik wat voor kelur koop je dan? Als je mahoni koopt en pakt mahoni uit is dat goed toch xxx
@anoniem, En heel licht bruin? tegen de blond aan? Dus iets donjker dan blond Die kleur kan wel over permenet. Maar als je blond gata nemen word het snot en dat is echt vies haar xx
krampen zijn er nog af en toe bu meer steekjes (gisteren weer onwijze ongi krampen rende meteen naar het toilet maar voorlopig alleen veel witverlies) en gister nog bloedneuzen en vandaag gelukkig maar 2 keer en neit de hele dag.. werdt er een beetje gek van namelijk.. en.. neee je hebt het niet gezegd, omdat je zei dat je dat niet ging zeggen.. Haha.. vandaag dacht ik de hele dag aan, goh wanneer zou ik testen.. -.-'..
@anoniem, ennuh Kleine krullen zijn weer in he ...Beetje wax verdelen in je haar beetje draai bewegingen maken, en het zit leuk hoor Of met ene diffuser drogen en dan wax er in beetje hairspray. Maar wat is kort dan? (tis maar een tip hoor ) xxx
Hoe lichtbruin ik ook neem, mijn haar wordt altijd groen... maar nu het zo kort is misschien niet, want al het blonde is bijna weggekipt. misschien doe ik het wel even morgen! waarom heeft het na 2 weken geen zin meer? is morgen ook al 8 dagen geleden... dan nog wel zin?
hahaha difusser gaat helaas niet meer lukken.... kort is als ik het recht trek is het zo'n 6 a 7 cm en als het gewoon zit, dan lijkt het 3 cm ofzo.... SCHAAM ME ZO!
Omdat na 2 weken je hara al aardig rustig is geworden en dan geen nut meer heeft dan blijven je krullen 9 van de 10x zo. en met een weekje dan is het haar nog onrustig en pakt het verven goed en je krullen worden veel minder. Je blijft wel krullen houden maar ze worden wat grover (zakken iets meer uit) en 8 dagen lukt ook nog wel hoor Maar wel 2 a 3x in de week masker gebruiken, niet elke dag xx
ik werd voor ik naar de kapper ging (maar een mislukte permanent had) al ontzettend gepest op het werk als een kind op de basisschool. echt te erg gewoon! 1 heeft zelfs mijn moeder gebeld om te vragen wat ze met haar dochter gedaan heeft! en nu ben ik bij de kapper geweest en het is alleen maar erger... wil maandag niet eens meer werken, ijdeltuit dat ik ben!
Dan moet je gewoon wassen, schuim zooi er in doen. Licht drogen met de fhon en dan wat wax in de handen wrijven en dan draaiend in je haar doen beetje trekken en dan wat spray in je haar doen . als er wax in zit dan zakt het ietstje uit xxx
Jeetje, zo is er niemand en zo wordt er heel wat afgekletst. Ben zelf niet zo met mijn haar.. Weet gewoon vaak niet wat ik er mee aan moet... Mijn dochtertje ziek.. 39.5 graden koorts, ligt al heel de dag ziek op de bank met buikpijn... Bij zulke dingen wil ik het liefste al haar pijntjes van haar overnemen. Ik ga maar weer even bij haar kijken.. Iedereen succes met alles en ja ook met jullie haar!.. en natuurlijk voor klussers.. Ga ervoor! voor de ongi mensen.. bah.. en voor de wachters.. geduld is een schone zaak en voor de testers SUCCES! Groetjes Lotte
Lotte: Owjee nou succes met je dochtertje en heel veel beterschap voor haar. Ik snap het dat je haar pijn wil overnemen @anoniem, achjah tips zijn altijd lekker om te krijgen toch. ennuh nog meer rvagen over haar je weet me te vinden haha (geld voor iedreen haha) Ben niet voor niets kapster geworden hoor haha ennuh je bent de enige waar het verkeerd is gegaan had iemand die nog erger was Dus ja ergere dingen met haar gebeurt eenmaal ;( xxx
thanks girlie! meiden ik ga mijn kotje in, want we gaan morgen vroeg weer op (altijd met ons kleintje he) en dan lekker even shoppen. misschien iets leuks voor bij mijn nieuwe haar voor op de verjaardag van zwager slaap lekker allemaal en hopelijk tot morgen! -xxx-