ik heb altijd ruzie met degene die mijn haar knipt, mijn haar krult altijd vanzelf als je het knipt of als het nat is geweest en dat vinden mensen dan zo geweldig en knippen ze het zodat ik juist elke ochtend mijn haar nat moet maken en die krullen er meer moet inknijpen dat terwijl ik er dan nog niet uitzie omdat mijn haar dan alle kanten opstaat.. dan heb ik net een afro kapsel gezien mijn haar ook nog aardig dik is.. dus ik heb het altijd in een staart, en als ik het laat knippen zorg ik er maar voor dat het ook weer in een staart kan daarna
Pff ja dat snap ik dat je een andere kapper wil dan .. en een stijl tang wel eens over na gedacht ? Of is stijl juist geen optie vind je? Je heb tegenwoordig ook omgekeerde permenet die haalt de ergere krullen eruit (in jou geval blijf je grove krullen houden) en kan je hara ook eens los dragen. xxx
ja wel eens aan gedacht, maar opzich kan ik er niet eens meer tegen om me haar los te hebben, heb het al me hele leven in een staart.. als ik het los heb wordt ik gek van al die plukken.. maar het is wss een kwestie van wennen..
haha ja, ik had het ook altijd in een staart. Maar heb het lekker af geknipt krullen er in gedaan en vind het heerlijk los. Maar dat is denk ik per persoon verschillend xxx
Oh vreselijk kappers die tegen jou wil in (stiekem) doen wat ze zelf mooi vinden! gelukkig zijn er daar niet veel van, he bloempje Goedemorgen Dames! ik denk niet dat er al iemand wakker is, maar ik ga zo weg dus laat toch even een berichtje achter. go ik ben jaloers op Babmbi, lekker in Kreta met haar mannetje! volgens mij beloofd het weer niet veel goeds als ik zo naar buiten kijk.. nou ja, misschien tot vanmiddag en anders morgen (heb verjaardag vanavond). -xxx-
Goeiemorgen allemaal.. geloof dat ik ook een geklutst eitje heb, ben deze week al 2 keer wezen hardlopen! Na 3 maanden stilgezeten te hebben (en drie kilo aangekomen door al die hormonen.. ) toch maar weer eens wat gaan doen! En wat mijn haar betreft: ik heb het nu 4 jaar kort en bevalt me prima! heb het nu weer donker, staat me het beste. Heb vorig jaar nog eens blond geprobeerd maar donker is toch beter vind ik.. Ik heb het iets langer dan... eh.. Irene Moors. Zo kan ik het overeind zetten in een kuif of netjes nog net achter mijn oren doen. Merk nu wel met die hormonen dat mijn haar slapper is geworden en zachter! Ze zeggen wel dat je idd je haren niet moet permanenten als je zwanger bent want dan pakt het niet, toch bloempje? Iets in die richting heb ik vernomen en geen blond ivm de waterstofperoxide die niet goed is voor beebje.. (hulp vraag bij bloempje ) Het is dit weekend Hilversum On Air, een leuk openlucht spektakel met allemaal DJ's. Echt een geweldig feest. Laat het nu vanavond ook nog mooi weer worden.... Manon ga je ook? vast wel! Iemand nog Lynneke gesproken? Hoe is het met je meid, al ongesteld geworden enzo? Ik ga weer werken en iedereen fijn weekend!
He meiden, Jeetje, wat ben ik vroeg wakker. En dat in mijn vakantie. Nog 2 nachtjes en dan mag ik weer werken. Eerst mijn dochter naar haar nieuwe klas brengen (altijd weer spannend) zowel voor haar als voor mij. hihi.. Gelukkig is ze weer opgeknapt. Voor nu dan, maar dat betekend niet dat ze niet kan instorten vanmiddag. Ze is nu gelukkig wel lekker aan het eten en drinken. Had gisteren heel de dag pijn in mijn lies aan de linker kant, waarschijnlijk had ik iets overbelast ofzo.. maar je gaat toch denken... Ik snap niets meer van dat innestellen.. Ik dacht dat dat altijd rond de 6de dag na je ei gebeurde, maar las hier weer dat het wel 7 weken kan duren. Ach ik zie het wel. Volgens mij heb ik bij mijn zwangerschap van Francis helemaal niets gevoeld van een innestelling.. (wist geeneens wat het was) Meiden veel plezier vandaag DE ZON SCHIJNT! Voor de testers veel succes, voor de klussers veel plezier, voor de ongie mensen.... nogsteesbah.. en voor de wachters... heb geen geduld meer.. help! Groetjes Lotte
o ja.. wij zijn 10 jaar bij elkaar... Nu 8 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig! Wij gaan binnnekort ook tatoo samen laten zetten. Een draakje over ons hand met de staart als ring. Weet nog niet wanneer, want we moeten hem nog even ontwerpen. haha. komt nog wel. Groetjes Lotte
Weet iemand of je last kan hebben van je darmen als je eventueel zwanger bent? Ik heb namelijk sinds de ongikrampen van een week na mijn ei al dunne ontlasting en een opgeblazen gevoel.. Veel winden moeten laten en dus echt vaak naar de wc moeten met dunne ontlasting..
Hoin Missyzuilen, Ja het kan dat je last krijgt van je darmen als je zwanger bent. Hoort er allemaal bij.. (krijg je cadeau) leuk he.. Ik hoop het voor je.. Wanneer ga je weer testen? Groetjes lotte
Goede middag meiden, Ik ben ook is wakker hahah. Kon me bed niet uit komen . Zo ff snel douchen moet om 2 uur weer ergens zijn, mag wel weer is op schieten haha. Hoe is het hier verder? Nog testers vandaag? xxx
nouw dames...heb kut bericht...ben vanmorgen ong. geworden...wat een dikke dikke DIKKE tegenvaller! hahaha heb het nu helemaal ff gehad met mijn lijf! Maar goed..op naar september! Liefs Bianca