wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja idd zo lang ik nog nie zwanger ben vind ik af en toe 1 best kunnen maar meer moet het niet worden hoor wil niet weer helemaal roken.
    werk vanaf maandag ook met baby´s en dan wil ik niet naar de rook stinken hoor haha mooie motivatie.
    ik doe mijn best en meer kan ik nie doen
    mijn schoonvader zei gisteren dat mijn hubbie dan ook maar mee moest stoppen dan zou het makkelijker zijn. maar hij kan het niet.

xxxxxxxxx

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja van roken word ik ook altijd wel ontspannen, als je veel stres heb is het lekker :S hjaha

(alleen vaanf vanadaag word ik steeds misselijk naar een sigaret, niet leuk dus haha)

xxx

3. toch zwanger?
    is wel makkelijk om dan te stoppen als het niet meer lekker is.
    ik vind het gewoon gezellig en lekker....
    stinkt wel. nu ik een paar dagen niet gerookt heb dan ruik je pas hoe het stinkt.

xxxxxxxxxxxxx

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik blijft het gewoon lekker vinden.. Ach.. komt wel goed. Gelukkig doet mijn mannetje er niet heel erg moeilijk over.

En Anno, niet zeggen dat je kindje wil gaan maken, maar iets anders, iets waarbij hij denkt,,,,, Kom maar op..

Groetjes Lotte

5. bedoelde ook niet dat we er een moesten gaan maken maar ja hij vind niks leuk nu denk ik
    maar is al weer een uurtje onderweg dus zal hem zo nog eens wakker maken
    kijken of hij al iets wil eten en dan zo naar feestje.
    misschien even iets leuks aan doen na et douchen

xxxxxxxxxxxxxx

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Zelf vandaag van de koffie werd ik misselijk :( word er echt gek van, en zelf van me kauwgom haha..

en ook pijn in me navel :S

Maar ja hubbie moet niet zo moeilijk doen en gaan klussen :p:p:p

xxx

7. hij is al wakker stap 1 hij gaat nu wat drinken pakken en dan zullen we eens kijken haha

maar hoezo heb je last van je navel?

xxxxxxxxxxxxxx

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ow kijk er komt beweging in ;) haha

Ik weet niet als je aan me navel komt doet die pijn :S, nooit gehad.

Ook al de heel dag misselijk en duizelig :S

xxx

9. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    He meiden,

Bianca klote zeg, hopelijk de volgende ronde meer geluk!

Zelf heb ik ff een dipje, ben bang dat er iets niet goed is :(
    Blijf die pijn in mijn onderbuik houden aan de linkerkant, dat heb ik al vanaf maandag :cry: wordt er gek van, en ook nog een van die ongi-pijn in mijn rug en erg veel afscheiding ( weer normaal niet slijmerig meer) weet echt niet wat ik moet denken hiervan
    Hebben jullie hier ook last van?

Gelukkig zo naar een verjaardag, kan ik het ff van me afzetten

Liefs Manon

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    mischien eisprong?

Maar ja wat is het rustig hiero?Iedreen weg?

xxx

11. Niet meer actief

Heyy zijn er al posi teststers bijgekomen?

@bloempje ontstoken tandvlees moet je goed blijven poetsen ja ik weet dat dat echt niet prettig voelt een tandenborstel over het ontstoken gedeelte maar je moet er iets voor over hebben.
    enne zwangere vrouwen hebben sneller last van ontstoken tandvlees dus misschien toch zwanger?

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @lieselotje,
    Ja maar tis me verstandkies die al een maand uit probeert te komen :9. Maar ja ben net ongi geweest en blijf klachten houden :(
    Idd mischien toch raak ik wete niet.

Zouden jullie testen? en ja waneer dan?

xxx

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Maar ik zal ff elke dag paar keer peosten na eten, thx voor de tip. Heb ook spoelwater, zal dat erbij helpen?
    van liserine
    xxx

14. Niet meer actief

@bloempje

ik denk dat mondwater altijd goed is na het poetsen dus waarom zou dat nu niet goed zijn, en om de pijn te verzachten misschien spoelen met pure alcohol dat deed mijn opa vroeger ook met rum 80%

En wanneer te testen, tja ik denk dat je nu op je eigen gevoel moet afgaan je bent ongi gewest, maar niet zoals je het normaal hebt.
    Ik heb wel vaker gehoord dat je dan zwanger kan zijn, ik gelof dat je dan het beste kan testen 9 dagen na je laatste gemeenschap, maar dat weet ik niet precies misschien dat iemand anders je hier daar meer over kan vertellen.

Ik zal in ieder geval voor je duimen dat als je gaat testen hij zo posi is als maar zijn kan :D :D :D

15. Sil1980

Sil1980 Lid

29 jul 2007
    90
    0
    0
    Spoelen met verdunde waterstofperoxide! Werkt heel goed. Heb ik ook gedaan toen mijn verstandkies door kwam

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Wij hebben geen alhcol in huis, alelen rose hahaha.
    Maar spoel wel ff met mondwater :D

Thja ik denk dat ik morgen ochtend met ochtend urine gaat testen, heb er toch 3 in huis :D hahah.

Wat zijn jou klachten of heb je ze lekker niet?
    Ennuh hoe verloopt je zwangerschap eigenlijk?

xxx

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    waterstofperoxide is toch voor kleuren? hahhahaha

xxx

18. Niet meer actief

mijn zwangerschap verloopt goed, ben wel heel erg misselijk en veel moe maar de rest gaat alles goed. :D

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ow goed om te horen lieselotje ;) al een echo gehad?
    En super dat je hier ook ff komt kletsen, de rest vanm de zwangere zijn weg :S

xx

20. Niet meer actief

ja zoiets hoorde ik al. maar zoals ik al eerder zei, ook al was ik al heel snel zwanger nadat ik me hier aanmeldde ik heb heel veel steun en informatie hier gekregen dus ik vind het niet meer als normaal om te blijven en andere meiden ook te steunen in hun weg naar de posi testen.

ik moet over 2,5 weken naar de verloskundige dan krijg ik de eerste echo dus dat is nog heel erg spannend ik ben zo benieuwd naar onze kleine.

Deel Deze Pagina