ow spannend joh, wel foto laten showen hiero he haha. We zijn tuurlijk wel benieuwd naar jou kleintje Al verteld tegen mensen om je heen? xxx
alleen wederzijdse ouders en onze broers en zussen, de rest vertellen we het pas als we de 12 weken voorbij zijn. dan zijn we de meest risicovolle periode door.
Ja daarom, gelijk heb je. Hoe reageerde ze? Thja ik denk ook dta mijn ma de eerste zal zijn. Pff ben al vanaf me eten net al weer misselijk word er gek van xxx
Nou mijn schoonmoeder wist het al voordat we getest hadden, die vroeg ineens uit het niets of ik miscchien zwanger was toen nog volop in ontkenning natuurlijk Toen we het ze een paar dagen later gingen vertellen zei ze meteen: Jaaaaaaaaaa ik wist het en jullie maar nee zeggen, mijn schoonvader glunderde van oor tot oor, en bij mijn ouders was het precies hetzelfde. Meid heb je veel gegeten? ik ben namelijk ook vaak misselijk na het eten daarom eet ik nu kleinere porties verdeeld over de dag, het helpt wel iets maar de misselijkheid is helaas niet helemaal weg. En ik neem crackers mee naar bed `s avonds die ik `s morgens opeet voordat ik opsta dat helpt ook
Nee heb niet veel gegeten, 2 pisoletjes met kaas en een beker yoghurt. Dus niet overdreven veel word er echt gek vabn, nooit gehad naar me ongi :S Ey maar leuk joh die reacties van je ouders en schoon ouders xxx
Ey meiden, ff snel een klote berichtje tussen door: Luna heeft helaas toch een miskraam gehad, ze moet nog nara de VK voor om te kijken of ze gecuriteert moet worden Ze wacht alleen nog om hier weer aan te sluiten. Meisie ik leef met je mee sterkte xxx
Yogurt is zurig he dus daar kan je ook misselijk van worden, en ik wil je niet teveel hoop gaan geven maar mijn smaak is ook heel anderes sinds ik zwanger ben, dingen die ik normaal gewoon at krijg ik nu ineens niet binnen, ik word al misselijk van de lucht zeg maar. Peter en ik hadden van de week een verjaardag en daar stonden van die kleine knaks op tafel nou blehh ik moest er niets van hebben, ik ben in de tuin gaan staan bij de rokers. was ook een raar gezicht, sta je daar als nietroker tussen rokers onder een afdakje hahaha
Ja maar ik eet al heel lang yohgurt nooit misselijk van geworden :S word gek hahaha Achjah we wachten af en mischien gewoon na weeën van de ongi xxx
Oke dat ken ik wel ja Me ma heeft daar in ziekenhuis gelegen. en kom wel eens in het winkelcentrum xxx
Ja inderdaad ik kan haar alleen heel veel sterkte en kracht toewensen meer ligt er helaas niet in mijn macht
Bedankt voor de PB's bloempje en het medeleven van de anderen. Het doet me goed! Mijn hele verhaal is te lezen in de april topic op pagina 177 en ook nog op 183. ik hoop dat jullie allemaal hier weg zijn tegen de tijd dat ik weer mee kom schrijven (maar dan wel zwanger dus hihi). Hopelijk houden jullie de moed erin! Zet hem op hé! Luna
Thja sommige dingen heb je helaas niet in eigen handen. @lieselot Heb jij ook een zwaar gevoel in onderbuik? xxx