wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @luna,

thja als we meer konden haddden we het ook zeer zeker gedaan.
    Sterkte meid.

xxx

2. Niet meer actief

Nee dat totaal niet het enigste wat bij mij zwaar word zijn mijn borsten, ik ben nu net 7 weken en zit nu al een cupmaat meer ik zat op 80C nu op 80D :confused:
    En als Peter ook maar een onderneming doet ernaar te wijzen dan zit ik al bovenop het dak.
    En Peter maar roepen: ze zijn toch mooi en ze worden alleen maar mooier, jaa duhh welke man vind het niet mooi om borsten te zien groeien?

3. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    oh meiden vind het zo spannend, ik had vanmiddag een vaag blauw streepje!

Mijn symptomen zijn: vooral heeeeel moe, misselijk, steeds huilen, en pukkels ook mijn buik doet wat raar.

ben bang dat ik mezelf voor de gek houdt, mijn eerste ongie na de pil in nog niet eens geweest!

maar toch een een blauw vaag streepje....
    Maandag ga ik weer testen.

Liefs Demi

4. Niet meer actief

@demi,

Spannend meid, en ze zeggen streep is streep hoe vaag die ook is en ik testte ook posi voor mijn NOD dus wie weet :D

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey demi123,

hoop dat het raak is zus! haha ben aan het duimen

x

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @lieselotje,

thja mijne zijn al 80E :S haha dus wees blij e is niet leuk :p:p

En idd elke man vind dat prachtig,. Mijn vriends ex had B/C dus die was natruul;ijk wel blij met me :p
    haha

@demi succes dan met je volgende test ik duim voior je

xxx

7. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    thanks zusje! haha

ik duim ook!

8. Niet meer actief

Dat is inderdaad wel een flink verschil, hahaha

En een cupmaat meer vind ik ook niet erg, mij hoor je daar niet over klagen maar ze zijn zo gevoelig niet gewoon meer.
    Normaal afdrogen na het douchen gaat niet ik moet ze voorzichtig droogdeppen slapen moet ik met een sportbh anders doen ze gigantisch pijn dus ik hoop dat dat snel over gaat daar heb ik onderhandt meer last vn dan van de misselijkheid en de moeheid

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Pff jeetje klote is dat ja :S Hoop dat het gauw over gaat voor je ;)

Het enigste wat ik heb zijn gevoelige tepels verder gelukkig niet haha ;)....

Maar groot is niet altijd leuk, ik draag bijna 4 kilo mee (2kilo per stuk ;)) haha
    Moest ze wegen voor me Plastic Chirug :D

xxx

10. Niet meer actief

Plastic Chirug hahahaha plastisch chirurg hihi
    hoezo wil je ze laten vergroten? neehoor grapje ik neem aan voor een verkleining?
    als dat zo is kom je daar nu dan wel voor in aanmerking als je bezig ben om zwanger te raken? is het dan niet beter te wachten tot na de zwangerschap?

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha ja dat bedoel ik :p:p

Ja wil je verkleinen maar pas naar een zwangerschap. Nu nog niet maar je moet vroeg tijdig erbij zijn bij dat mens in het ziekenhuis haha, duurt nog wel 3 jaar voordat je aan de beurt ben :D

xxx

12. Niet meer actief

huhhh duurt dat zolang pppfffttttttt dat is een lange wachtlijst zeg.
    en tegen die tijd heb je er misschien al twee rondlopen als je er meer wilt en snel achter elkaar :p ;)

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha ja 2 komen er zowiezo, me vriend wilt graag 3, maar met 1 ben ik al reuze blij ;)

Achjah we zullen zien tgeen die tijd ;)

Maar bij mij gaat het meer om corectie. Omdat ze zwaar zijn gaan ze hangen :(. Dus vandaar wil ze mooi en stevig :D

xxx

14. Niet meer actief

Peter van mij wilt er graag 3 of 4 :confused: :confused:
    ik heb hem al duidelijk gemaakt dat 3 en 4 zeker niet gaan komen,
    althans niet als ik het kan voorkomen.
    Raak ik toch zwanger dan zou het blijkbaar zo moeten zijn maar anders liever niet.
    Ik vind 2 wel genoeg het is toch ook een hele onderneming en verandering voor je lichaam.

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja 2 vind ik ook mooi, (om mee te beginnen haha)
    Maar 3 thja ik ziet wel wat er op me pad komt toch?

Maar idd 4 pff wil er nog niet aan denken hjaha

xxx

16. Niet meer actief

Ja Peter komt uit een groot gezin hij heeft 2 zussen 1 broer en een broertje dus hij is een groot gezin gewent maarja dat wilt niet zeggen dat ik dat ook zo wil hahaha

17. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Mijn vriend wil ook graag 2, ik weet het nog niet misschien ook wel 3. Ach het hangt er ook maar net vanaf hoe je zwangerschap, bevalling en kindje is.

Liefs

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik kom zelf uit een klein gezin 2 kinderen ((ikke en me broertje))
    Me vriend uit een gezin met 3 kinderen(( Hij, zijn broer en zus))

Maar ja ik ziet wel meer dan 3 word het (hoop ik) niet haha.

xxx

19. Niet meer actief

ja inderdaad ligt er ook aan hoe je zwangerschap alles verlopen is maarja ook daar kan je niet helemaal vanuit gaan, ik heb al van dichtbij meegemaakt dat de ene zwangerschap totaal anders kan verlopen dan de daarop volgende de ene zwangerschap verliep perfect bij ijn schoonzus en haar laatste zwangerschap was dramatisch ze lag vaker in het ziekenhuis dan dat ze thuis was dus ook daar is geen pijl op te trekken.

Zoals mijn zwangerscahp tot nu toe verloopt zeg ik 1 is genoeg hahaha en dat alleen door mijn borsten echt als ik ze maar iets raak piewww dan zit ik onderhand op het dak

20. Eimat

Eimat Niet meer actief

Luna sterkte gewenst ook van deze kant...

Deel Deze Pagina