wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    bah bah bah, trek een zakje chips open (ja hallo tis zaterdag :p) smaakt me gewoon niet. bah bah bah

2. Niet meer actief

oww meid heel herkenbaar, ik heb dat momenteel zovaak dan denk ik JAAAAAA lekkkkerrrrrrr dan neem ik een hap en blegghhh smaakt het me totaal niet en ik hoef al niet meer

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja heb me zak maar dicht gedaan, werd ook misselijk daar van :(..maarja balen. Ik pak wel een appel:D

xxx

4. Niet meer actief

Ja dat kan ook, ik geef alles wat ik toch maar niet wil door aan Peter dat is toch net een kliko die kan eten wat hij wilt hij komt geen grammetje aan #-o

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja de mijne hiero ook :D altijd makkelijk hahahha

Maar lichaam kan echt gek doen, kom ik wel weer achter haha

xxx

6. Niet meer actief

ja en ik kan het nu ook op mijn zwangerschap afschuiven, jij en je vriend zitten nog even in de onzekerheid, maar als ik je zo hoor ben je gewoon zwanger.
    maar ik ben geen VK en ook geen gyn dus hoop niet teveel op mijn mening natuurlijk he

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee tuurlijk zal ik niet ana je mening vast zitten, een test geeft toch meer zekerheid. Maar wat ik al zei ik ga van niks uit eigenlijk.
    Want ben ongi geweest die was idd anders dan normaal. Maar een test geeft ff meer zekerheid.
    En als ik noiet zwanger ben, is me lichaam gewoon raar ;) haha

Maar ja ik twijfel nog waneer ik zou gaan testen of morgen ochtend of volgende week ergens :S

xxx

8. Niet meer actief

Ik zou het op safe spelen en tot volgende week wachten, maar dat is van mij uit natuurlijk makkelijker gezegd dan voor jouw gedaan.
    je wilt zekerheid en het liefst zo snel mogelijk, toch zou ik proberen te wachten, misschien is je ongi gewoon van slag en ben je niet zwanger maar je ongi kan ook van slag zijn omdat je hormoonhuishouding overhoop ligt.

Tja een vrouwenlichaam is moeilijk te doorgronden pppfffttttt hahaha

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Pff wachten thja wat betekend dat:D haha
    Nee ik wacht denk ik tot volgende week, mits ik morgen ook zo misselijk ben, dan test ik maandag ochtend:D

Maar ja ik ga er niet van uit, al is me onderbuik al een paar dagen strak gespannen hard (naja harder dan normaal) Maar dat was voor me ongi al :D

we wachten af, ik ga er niet vanuit, maar leuk mee genomen zla hetw el zijn haha

xxx

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Is niemand er meer?

Pff verveel me kapot hier haha, en tergelijke tijd ook heel moe :(

xxx

11. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    jeeeetje Luna, wat ontzettend klote...wens je veel sterkte en hopen dat je je binnenkort bij de groep hier weer kunt aansluiten..

Heb gigantische buikpijntjes, bah bah bah, kan echt vernemen dat ik 5 dg overtijd was :( ....weet je, ik baal er zo van dat mijn cyclus toch niet normaal is...nu kan ik zowiezo nergens meer vanuit gaan :cry: ....ach..

liefs Bianca

@bloempje: veel suc6, hoop het voor je alsnog zwanger te zijn!
    @de rest: veel wachtplezier en buikpijntjes plezier :(

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @bianca,

heb het echt te doen met je meid, maar ja nog 1 dag werken je heb 2 dagen vrij :D

Maar ja ik denk pas volgende weke te testen als ik zo blijf (lichaamelijk)

Liefs Bloempje

13. hoi, ben ik weer verjaardag geweest en dus niet geklust vandaag, hij wilde echt niet, kan toch ook over een paar weekjes als je weer iets voelt hoeft toch nie om de dag.
    haha hij wil wel kinderen maar niet perse nu kan ook een maand wachten, mannen!
    heb hem even duidelijk gemaakt dat dit kleine klusje het minste is wat hij kan doen daarna mag ik 9 maanden aan het werk en om het af te sluiten nog 1 keer goed aan de gang om hem of haar eruit te krijgen maar ja werkte ook niet.
    misschien morgenvroeg wel dan.
    ga nu even opwarmen tegen mijn moppie aan want hebben op de verjaardag buiten gezeten, weliswaar bij een vuurtje maar ben toch een beetje bevroren.

xxxxxxxxxxxxxxx

14. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hi meiden,

Gisteren ook naar een verjaardag geweest. De rosé smaakte niet, maar ja, moest toch terugrijden. Mijn dochter is weer helemaal beter. Jippie.. alleen begon ze gister over oorpijn. Weet nou niet of ze dat zegt omdat ze weet dat vanaf maandag de school weer begint... haha.. Dus we kijken het nog even aan.

Ben weer vroeg wakker. Ach zit ik alvast weer in mijn werkritme. Ook niet erg. Alleen echt iedereen slaapt hier nog. Mijn dochter en mijn mannetje. (snurk snurk).

De testers Veel succes, de wachtende succes, de ongi mensen; hopen dat het snel over is en voor de klussers veel plezier.

Groetjes Lotte

15. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ben er ook weer, heb gister ook verjaardag gehad, maar voor de zekerheid maar niets gedronken. Tsja en dan ben je vroeg wakker he hahaha

Wordt trouwens een beetje gek van mezelf. Heb echt veel last van buikpijn, nu al 6 dagen..
    linksonderin mijn buik bij mijn eierstokken, soort steken/ kramp.
    Niet de hele dag gelukkig en dan krijg ik ook zo'n zeurende pijn in mijn rug. Kan ook bijna niet naar de wc. Vraag me af of alles wel goed is :cry: Vorige maand maar 3 dagen last van gehad.
    Vaag he?

Liefs Manon

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He manon,

Weet je zeker dat je geen blaasontsteking hebt? Sorry, ik hoop natuurlijk dat het wat anders is.. Maar al jouw symptomen kunnen toch wel een blaasontsteking zijn.

Groetjes Lotte

17. goedemorgen,
    vannacht niet zo lekker geslapen, ben verkouden en het brandalarm van de bovenbuurman ging 2 keer af toen we wilde gaan slapen.
    niks aan de hand hoor maar wel lekker vervelend.
    2 keer die jongen moeten bellen.

iedereen succes vandaag
    ga vandaag onze trouwfoto´s laten zien bij mijn papa.

xxxxxxxxxxxxxx

18. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    nee volgens mij niet, heb wel vaker een blaasontsteking gehad en dan heb je toch ook pijn met plassen enz. Daar heb ik helemaal geen last van.. Vind het maar vaag, zal wel ontpillen zijn :(

19. Niet meer actief

Je hoeft geen pijn bij het plassen te hebben als je een blaasontsteking hebt, ik heb heel vaak een blaasontsteking gehad en van al die keren misschien twee of drie x pijn bij het plassen gehad wel had ik heel veel steken in mijn zij ter hoogte van mijn bekken zeg maar

20. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    o jeetje echt waar? en ook geen stinkende plas of iets?
    Mijn plas is namelijk wel mooi helder daar merk ik helemaal niets aan!
    Misschien toch maar even een afspraak maken met de dokter :(

Deel Deze Pagina