Mijn urine was wel iets troebeliger maar niet noemenswaardig, ik zou inderdaad gewoon even voor de zekerheid een testje laten doen bij de huisarts dan weet je zeker of het wel of geen blaasontsteking is.
Hier nog geen ongi.. Dus denk dat ik me cyclus verkeerd heb berekend deze x. Het is even afwachten.. Wel net testje gedaan vd Etos, maar kan niet echt duidelijk een 2e streepje ontdekken.
Ik had het nog zo gehoopt voor je. Je banner staat trouwens weer op één. Ben je nou ongi geworden of niet? Zo niet hoop ik dat je toch nog positief mag testen binnenkort! Groetjes Lotte
Nee nog geen ongi Lotte.. Terwijl ik toch echt me ei heb gevoeld op zondag of maandag. Dus kan vandaag of morgen nog komen de ongi! Hoop natuurlijk van niet, maar heb wel negatief getest net met Etos, geen ochtendurine maar toch.. Ik weet niet hoe ik me banner overtijd krijg.
Goede morgen meiden, Ik ben ook weer wakker (wakker gemaakt door de honden) Jeetje wel rot van je rug pijn meid, anders morgen ochtend even ochtend urine bij de HA brengen, kan geen kwaad toch. Alleen voor de zekerheid. Ik hoop niet voor je dat je een blaas onsteking heb hoor. Zo even lekker naar me ma toe ze was bezig met kettingen maken. Ikke nu ook dus lekker samen rond de tafel zitten xxx
@anno, jammer trouwens dat die gister avond niet wou , vandaag mischien meer geluk toch. (ik had er over heen gelezen sorry) xxx
we hebben vandaag een heel relaxte zondag dus wie weet, ga het zeker proberen haha. gaan even een filmpje kijken en dan zien we wel. hou jullie op de hoogte xxxxxxxxxxxxx
Meis ik zit in het zelfde scuitje wer het alleen veel eerder dan gepland zit nu op dag 3 maar bababa..... heb er nu echt genoeg van. Nou ook naar ronde 3 dus hopelijk meer geluk.
Denk dat ik deze ronde een cyclus heb van 28 dagen.. Dus denk niet dat 't veel zin heeft om morgenochtend weer te testen.
LUNA heeeeeeeeeel veel sterkte, wat klote zeg ik ben ontzettend verkouden en ik vind een maand zo wel lang duren hoor. over een maand gaan we op vakantie met vrienden en tegen die tijd moet ik of ongi worden of een goede test hebben. heb dus mijn ei gevoeld afgelopen weekend en we hebben donderdag voor het laatst geklust. misschien vnv weer. zie ook overal maxi cosi´s en kindjes. ja natuurlijk op mijn werk. vanaf morgen ga ik op de babygroep werken, wordt er ook niet makkelijker op om geduld te hebben haha xxxxxxxxxxx
Hoi hoi meiden, Hier alles ok, we hebben vanmiddag voor dat ik weg moest nog ff snel geklust (sorry kon me niet meer houden, vriend kwam net uit de douch) Maar had vanmiddag wel steekjes in me rechter en linker zij. (vroege eiersprong?) Ik weet het niuet haha xxxx
Nog vroeger.. Jeetje ik zou willen dat ik zo'n cyclus had. lekker kort. Weet je tenminste sneller waar je aan toe bent...hihi.. Groetjes Lotte
ja wil wel een cyclus van een dag of 10 haha ik denk ook alleen maar dat ik er een heb van 28 maar heb geen idee eigenlijk aangezien ik denk dat ik mijn eisprong heb gevoeld zal ie denk ik wel korter zijn. morgen denk ik naar de winkel voor neusspray dus ook maar ff testje halen voor het geval ik nog nie ongi ben de 21e hoe doen jullie het met foliumzuur? ik vergeet het meestal namelijk en dan lig ik al lekker warm in bed kan ik er weer uit. xxxxxxxxxxx
Ja ik heb een cyclus van 22 dagen aan de ene kant lekker, maar aan de adnere kant ongi staat sneller voor de deur . Maar eigenlijk heb ik over 3 dagen pas me eiersprong, en ben pas 1 dagen klaar met me ongi. Dus kon alleen gister en vandaag klussen :S.. (sorry ik doe niet aan sex tijdens me ongi haha) Dus hoop dat het goed gaat daar benenden en dat me eitje (stel dat me eisprong was) ff de late zaadjes mee pikt Ennuh met folium zuur ik vergeet hem ook steeds :S maar slik wel elke vitamindepillen :S haha lekker slim kweet :S xxx
ik klus ook niet tijdens mijn ongi hoor. bah vind het zo al bah laat staan als je dan alles nog eens vol smeert hahah sorry ga zo mijn hubbie eens bespringen denk ik haha xxxxxxxxxxxxx
haha..heb hem ook net weer snel ingenomen.. heb de foliumzuur wel bij mijn laptop gelegt, zodat ik hem ieder geval zie...(vergeet ik hem nog... BLOND)hihi
mijn foliumzuur staat op mijn nachtkastje. daar komt niemand maar toch vergeet ik hem terwijl ik elke avond mijn telefoon daar neer leg denk dat ik maar weer eens moet gaan verven xxxxxxxxxxxxxx
Gelukkig ben niet de enigste die hem vergeet Maar ik vind de ongi moesten ze is verbieden Vind het zo ranzig, en dan nog bij nadenken dat ik normaal heel en ook echt heel veel ben. Tot door lekken aan toe Maar deze maand niet veel xxx
ik ben nooit heel veel maar ik ben het al vanaf mijn elfde dus da slaat nergens op ik zeg altijd doe het van je 20e tot je 40e en dan heb je ook geen tienermoeders meer enzo lost een hoop op en had mij 9 jaar zooi gescheelt xxxxxxxxxx