@lieselotje, ja hij heeft 4 jaar gelden een ongeluk gehad vandaar en vandaag laaste dag in ziekenhuis Dus ja wij waren wel heel blij. AL heb ik net een jaar met hem, werd wel gek van die ziekenhuis bezoeken. Maar nu kunnen ze de zaak ook eindelijk afmaken xxx
Gelukkig dat het nu dan goed is, was zeker een flink ongeluk als hij 4 jaar later nog in behandeling is/was
Ja zijn linker been was helemaal verbrijzeld . Het ziet er echt totaal niet uit, maar ja liefde zit niet aan de buiten kant. En ik wist het van te voren (als je het nl voor het eerst zou zien schrik je wel even). Pff me verstand kies doet pijn, niet te geloven. Moet eigenlijk de kaakchirug bellen van me pa om te vragen of die ze er uit willen snijden of trekken. Ben nl echt bang voor de tandarts en wil dus gewoon niet haha. Zit aan de diclofinac :9 en mondspoeling voor de ontstokenheid :9 xxx
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2) 8: Esmee81 (2), Anoniem1405 (2), sannnniee (2) 9: Margot (1) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: bambi (3), marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: 29: 30: OKTOBER: 1:Bianca24 (3) 2: 3:Esmee (3) 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Marleentje je staat erbij Yvett ik heb je er voor vandaag bij staan en esmee, ik heb je over 25 dagen gezet kan nog altijd veranderd worden, ik zou het deze maand dan even in de gaten houden wanneer je ei is, en daar dan 14 dagen bij optellen, zo kan je ook een beetje zien hoelang je cyclus zou kunnen duren..
@Bloempje, zo dat is niet mis en hij heeft zijn been wel kunnen behouden? enne wees dan niet zo eigenwijs en bel de kaakchirurg, zeker nu je probeerd zwanger te raken is diclofinac niet zo best voor je, makkelijk gezegd dan gedaan om je over die angst heen te zetten dat weet ik best maar kom op meid voor je het weet ben je er vanaf maar dan moet je wel eerst even bellen voor een afspraak
Ja hij heeft zijn been kunnen behouden, gelukkig (voor hem). Maar ik weet het, bel morgen het ziekenhuis (antonius beste ziekenhuis ) woon er vlakbij 5 min rijden. Maar ben zo bang voor de pijn ...Maar ken bijna niks meer eten joh, en slapen gaat ook slecht xxx
Gelukkig dat hij zijn been nog heeft, en wel bellen he ik weet het de tandarts is mijn vriend ook niet, niet dat ik bang voor hem ben maar om nou te zeggen joepie ik ga naar de tandarts zo is het ook niet hahaha je woont toch in ijsselstein zei je (omdat je zegt 5 minuten bij het antonius ziekenhuis vandaan vandaar )
Ja maar als je de auto pakt of fiets ben je binnen 5 min daar. Met de fiets zeker weten. Fietste het vaker . Maar moet morgen echt gaan alles doet pijn van binnen En diclofinac slik ik gelukkig niet vaak, maar tis wel slecht voor me xxx
Ja dat is waar ijsselstein en nieuwegein liggen tegenelkaar aan en het ziekenhuis is makkelijk bereikbaar met de fiets vanuit ijsselstein Wel bellen he? als je morgen weer hier online ben ga ik je vragen of je al gebeld heb! hahahaha
Haha ja ik schrijf zo ff telefoon nummer op en dan bel ik morgen als ik wakker word haha. Nee moet echt bellen me vriend gaf net een kusje op me wang. Ik schoot geloof ik het plafon in :S Dat zoiets zoveel pijn doet . het had verboden moeten zijn xxx
Voor de rest heerlijk, volgens mij is me eitje bezig, aardig veel afscheiding vandaag (normala nooit zo veel) ((sorry :S haha)) Maar ja we zien wel toch. ik had toch een testje gedaan zondag haha was negi. Thja had ik ook wel verwacht hoor. Maar ja we zien wel toch. En met jou? en je buikje? xxx
hoi, alles goed hier? ik heb mijn eerste dag als babyjuf erop zitten, sjonge wel even wennen hoor. was vandaag erg druk 9 beebjes die dan ook nog echt klein waren. ze zijn bij ons ook nog aan het verbouwen en vandaag was onze verschoonruimte aan de beurt dus hoop rommel en lekker hectisch maar wel lekker hoor al dat knuffelen. morgen 7 beebjes en woensdag zelfs maar 5. heb geen klachten vandaag verder, voel me prima! kan alleen weer eens niet wachten hahahaha xxxxxxxxxxx
Je hoeft geen sorrie te zeggen hoor het hoort er toch gewoon bij? ik heb niet zoveel last van afscheiding gehad wel iets meer als anders maar niet ineens veel meer. met buik(je) gaat alles goed van mij mag het wel sneller gaan zodat ik lekker met mijn buik(je) kan gaan pronken
dat zou ik denk ik ook hebben dat ik zou willen dat mijn buikje lekker hard gaat zodat iedereen kan zien dat je zwanger bent. xxxxxxxxxx
haha, spuit er pokon op mischien dat dat helpt hahah Thja hier niet normala met afscheiding, beetje wit korrelig zit erin :S achjah we zien wel. en adners is het eitje lekker vroeg Me vriend zei gister voor de grap, (voor dat we gingen kluss) wil je eitje gekookt, gebakken of bevrucht. Ok hij is oud het grapje maar vond hem wel lief over komen ... Maar ja was eigenlijk met andere woorden schat ik heb zin in je, zullen we ! : xxx
ja Anno ik denk dat iedereen dat wel heeft hahaha maar zoals ik overal lees zal het pas tussen de 16e en de 20e week echt goed zichtbaar gaan worden en tegen die tijd is het alweer dikke winterjassen weer dus gaat het pronken niet lukken ben ik bang, ach ik ga wel zoveel mogelijk met mijn jas open lopen hahahaha
nou dan doe je toch een leuke trui aan waar je je buik goed in ziet. en als je buiten loopt zet je gewoon een hoedje op met ik ben zwanger! hahahaha zie je jezelf al lopen? xxxxxxxxxxx