Ik heb het verhaal gevonden http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=59697 ff lezen meiden Maarum ik zal even wachten tot woensdag ofzo kijken of je ongi doorzet. Maar dat is mijn menigng om woensdag te testen xxx
smak das lekker ik heb 1 keer nogatine op in een restaurant (in nieuwehein) dat was lekker joh ik eet af en toe pap wel eens lekker . Maar toetjes word ook niet veel gegeten hier. Af en toe yoghurt met cruslie xx
@Yvet, Ik zou wachten zeker omdat je bruin slijm had ik zou als ik jouw was even wachten om te kijken of het toch niet je ongi is als die niet doorzet kan je altijd morgen nog testen succes met je besluit want die moet je toch zelf nemen wij kunnen je alleen adviseren
Dank je wel meiden. Alleen wachten duurt zolang joh. Whaha.. Ik heb echt andere gewoontes ineens. Veel meer eten! Buikpijn( rechts onder) al 10 dagen) Last van em rug ook al 10 dagen Hele dag misselijk! Zijn toch de verschijnselen.. Pff ik wacht deze nacht af..
haha nee ik kon het ook niet, en ben er nog steeds niet achter. Maar wel onwijs lekker En Yvette, reken wel mee dat je lichaam soms voor de gek kan houden. Ik heb ook die klachten gehad en nog steeds niet zwanger (wil niet lullig over komen hoor) maar gun je het wel van harte een zwangerschap meid xxx
Het zijn inderdaad de verschijnselen maar je lichaam kan je ook in de maling nemen ik zou hoe moeilijk het ook is wachten met testen om te kijken of het toch niet je ongi is die probeert door te komen. Laat desnoods iemand de test verstoppen zodat je niet kan testen
Ik heb hem in de kast gelegd tussen me kleding.. whaha ik wacht gewoon af en anders doe ik morgen een test. Ik hou jullie op de hoogte..
jaja een vrouwen lichaam kan je hel;aas flink voor gek houden Yvett heb je de pil geslikt of niet? Ik kon ff niks meer terug vinden sorry L:S xx
Ik ben de pil 4x vergeten deze periode achter elkaar. En tja ook seks gehad. En nu al 2 dagen overtijd.( kan me banner niet aanpassen) Ik word het echt altijd stipt op tijd en altijd nog op de zelfde tijd ook.
owke maar wel bewust zwanger worden? Of beter gezget vertel wat over je zelf hahah hebben wij ook geen vragen xxx
hoi, sorry had er overheen gelezen maar het is idd wel een beetje dubbel met beebjes werken. vind het geweldig en ik denk ook steeds hoe zou mijn beebje er straks uit zien en als er dan een lang huilt denk ik hoe erg ik dat zou vinden en ga zo maar door. HEB ZIN IN EEN SIGARETJE! xxxxxxxxxxxxx
ja ik doe mijn best en krijg van mijn hubbie ook niks gelukkig maar ik wil zo graag. xxxxxxxxxxxxxxxx
Ik ben Yvette en ben 20 jaar. Woon in Vlaardingen ( ligt bij Rotterdam). Ik ben bijna 5 jaar samen met mijn vriend die is 19 jaar. Ik heb de opleiding Verzorgende IG gedaan en heb daar nu me diploma voor. Ik heb last van de volgende verschijnselen: -Buikpijn ( vooral rechts onderin) -Rugpijn( ook vooral rechts soms ook links) -Moeheid( echt ongeloofelijk!) -Hoofdpijn -Misselijkheid(hele dag door) -Gevoelige borsten(vooral onder de douche met de straal erop) -Pijnlijke tepels(af en toe) -Rare smaak in me mond Ik wil wel graag zwanger worden. Maar was niet bewust de pil vergeten. Nog meer vragen?
Yvet, kan ook onpillen zijn he. 9niet lullig bedoeld hoor) Maar dat lees ik veel hier. Ik heb zelf geen pil gehad maar hoor het ook veel om me heen vandaar xxx