Ik was even weg, ik kreeg iemand van moeders voor moeders ik heb nu 8 van de flessen en een maatbeker ik krijg automatisch een nijntje servies en mocht zelf ook een kadootje kiezen dus heb ik gekozen voor het nijntjebestek dus meteen lekker compleet
ja hoe werkt dat moeders voor moeders, wil dat ook graag doen maar daar moet je vroeg bij zijn he xxxxxxxxxx
@anno, ikke ben nog wakker @lies, ow dat is stoer nijntje voor de kleine leuk joh. Wel goed dat je er aan heb gedacht aan moeder voor moeders, had uit nieuwgierigheid gelezen op hun site . Als ik zwanger ben doe ik het ook zeker xxx
Mijn vriend woont bij mijn in huis. Zijn ouders zijn overleden(3jaar terug). We zijn dus samen bezig voor huisje.
maar kan je niet eerst beter wachten tot dat je huisje heb en klaar is? want hoogzwanger en dan klussen zie je het voor je? xxx
Nee dat niet. Maar stel ik zou nu zwanger zijn door de pil heen dan zounik het niet weg halen dan is het eenmaal zo. Sorry dames.
sorry, wist het natuurlijk niet van je vriend zijn ouders. maar idd ben het met bloempje eens, zie je al een doos sjouwen met een dikke buik. je kunt je vriend toch niet alles laten doen ook al zegt hij dat hij dat niet erg vind. xxxxxxxxxxxxxx
moeders voor moeders is gewoon een kwestie van iedere dag en de hele dag je urine opvangen en bewaren in de bewaarbussen die je erbij krijgt en een keer in de week komen ze die omruilen voor lege bewaarpotten. dit kan je doen vanaf week 6 tot 16 gewwon op hun site het contact formulier invullen dat heb ik ook gedaan
we zeggen ook zeer zeekr niet dta je het weg moet halen. Dat heb je ons niet zien typen. Maar ik bedoelde ,meer vankan je niet beter eerst je huisje op zaak hebben? En ik denk zelf niet dat je zwanger bent sorry, omdat je de pil verder weer heb geslikt maar ja een test geeft meer duidelijkheid dan onse mening he. Maar wij hebben ook eerst gewacht tot dat we goed huisje hebben veel beter hoor xx
maar op je werk enzo hoe doe je dat dan. ook niet echt makkelijk toch met die bussen. ja vraag het me gewoon af. xxxxxxxxxxx
Geef niks konden jullie ook niet weten van zijn ouders. Ze ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk samen met zijn broertje. Hij is dus nu alleen overgebleven en sindsdien woont die bij ons thuis. Tuurlijk zie ik me niet sjouwen met dozen als ik zwanger ben. Maar ik reken er ook niet echt nog op dat ik zwanger ben. Maar we hebben al 2 bods gedaan op 2 huisjes. Morgen horen we daar meer over. In het ene huisje kunnen we dan per 1 oktober al in die andere per 1 december. Dus nog ver voordat ik hoogzwanger zou zijn. Maar ik begrijp jullie standpunt goed. Het was natuurlijk niet helemaal de planning om nu zwanger te worden. Maar als het zo zou zijn dan zou ik het absoluut houden en zijn we er ook heel blij mee. Maar we wachten rustig af. Morgen als er nog geen ongesteldheid is dan ga ik testen en laat ik het jullie weten. Alsnog bedankt voor jullie meningen meiden. X
QAquazoo, dat zit toch vlak bij leeuwarden, of heb ik de verkeerde voor me! Das namelijk wel heel erg leuk! Woon daar niet zo heel ver vanaf!
ja ik zie mezelf al lopen met mijn broodtrommeltje en busje. maar waar laat je die dan, wij hebben 2 wc´s voor 15 man en ik wil niet meteen vertellen dat ik zwanger ben @yvett, ik heb ook niet gezegd dat je het weg moet laten halen als het zo is (wat ik niet geloof) maar ik zou je pil wel ff blijven slikken en gewoon ff een testje doen voor de zekerheid. xxxxxxxxxxx
Ik heb de test hier thuis al. Ik ga hem morgenochtend doen als er nog niks is. Nee ik weet dat jullie dat niet gezegd hebben zo bedoelde ik het ook niet. Excuse als jullie dachten dat ik het zo overbracht.
Thja yvet je moet doen wat jij wilt. Wij geven alleen onse mening. Maar ga er niet te veel van uit dat je zwanger bent. Het is een hele grote terleurstelling als het niet zo is, neem dat maar aan.
Een discussie als deze is al zovaak gevoerd het enige wat ik erover kwijt wilt is dat bij mensen die alles goed op een rijtje hebben voordat ze aan kinderen beginnen het ook mis kan gaan door een scheiding of door onverwachte financiële omstandigheden je kan je nog zo goed voorbereiden altijd kan er wel iets gebeuren eat een kink in de kabel brengt, niet dat ik een voorstander ben van lekker jong en vroeg aan kinderen beginnen en zoek het maar uit dat absoluut niet maar ik vind wel dat we het ook van de andere kant moeten bekijken fout kan het namelijk altijd gaan of je nu 1 jaar samen ben of minder of al 10 jaar getrouwd ben