Dag allemaal! Ik ben ook een van de velen die (nog) in de eerste ronde zit! Uitgaande van een regelmatige cyclus zal ik zaterdag ongesteld moeten worden. Erg spannend dus! We hebben wel na mijn periode geprobeerd om de twee dagen te vrijen. Volgensmij maat twee keer om de drie dagen gevreeen. Het houdt me erg bezig sindsdien om eerlijk te zeggen en ik moet er echt voor oppassen om me er niet teveel in te laten verliezen, want de teleurstelling zal des te groter zijn. Maar ik ben blij om te lezen dat het meer uizondering dan regel is dat het meteen de eerste keer raak is. Dat is alvast een geruststelling, want dan weet ik dat dat harstikke normaal is!
jemig wat een leeswerk zeg! D'r word hier heel wat afgetypt. Volgens de calculator zou ik vandaag mijn innesteldag moeten hebben... Verder daar niet veel van gemerkt, op afscheiding na. geen buikpijn oid. Maar verwacht eigenlijk ook niet in de eerste ronde al zwanger te zijn. Alhoewel... je weet maar nooit. Op mijn werk zit een client en die schijnt het aan te voelen wanneer mensen zwanger zijn en zo, en die zei wel dat ik zwanger was van een jongetje (mede omdat ik blauw witte muisjes op mijn brood had). Maar het scheen dat hij dit bij meerdere collega's heeft voorspeld, en dat dit allemaal klopte... Afwachten dus!
ok lies heeft een punt nee maar het is wel zo verkeerd kan altijd nog. Mijn ouders waren naar 23 jaar trouwen gescheiden dus kan altijd. Maar ik ben wel een vorostander van eerst alles op een rij dan pas beginne. thja dat is mijn mening. @troetelbeer welkom hier in ons gezellige clubje, let op zeer verslavende werking op de posetiefe verslavind dan xxx
oei dat klinkt spannend, wel handig heb je geen testen meer nodig scheelt weerg een hoop geld haha en het klopt idd dat het na 10 jaa rof zelfs 20 jaar nog fout kan gaan maar ik bedoel het ook niet verkeerd maar iig eerst even samenwonen is wel handig denk ik je leert elkaar toch anders kennen, je moet overal zelf voor zorgen enzo. sorry maar spreek uit ervaring. xxxxxxxxxxxx
ik zal ook niet zeggen dat je er niet voor moet zorgen alles op een rijtje te hebben in tegendeel, ik wil alleen duidelijk maken dat het altijd fout kan gaan enne ik werk op een kantoor met twee andere meiden en de kerels hebben buitendienst en hun eigen toilet dus voor mij is het makkelijker om zo`n bus mee te nemen
Door je pil heen zwanger worden is natuurlijk nooit leuk (heb ik meegemaakt) Maar ik ben blij dat je zegt dat het dan wel welkom is. En alles komt goed hoor meid. Is mij uiteindelijk toch ook gelukt! Groetjes Lotte
Thja eigen huyisje is wel makkelijker voor een kindje, mijn ma moest er niet aan denken als ik thuis woon en een kindje :S.... Maar ja woon gelukkig samen en met gelukkig bedoel ik ook mee dta ik blij met me vriend ben xxx
wij zijn wel met alleen maar vrouwen maar dan lijkt het me nog moeilijk maar ik ga meestal maar 1 of 2 keer per dag op het werk naar de wc zou ik dan misschien gewoon kunnen doen en thuis alleen opvangen ofzo ach ja we zien tegen die tijd wel wel leuk dat je een kadootje krijgt xxxxxxxxxxx
eigenlijk ook vreemnd, slik je de pil om niet zwanger te raken. raak je als nog zwanger :S je slik toch niet voor niks de pil (niet op de lullige manier bedoelt) xxx
Die heb ik thuis liggen op DVD..zeer goede film en zielig ik ga hem denk ik vand e weke ook kijken x xx
Daarom is het ook niet leuk als je zwanger wordt door je pil heen, maar als je over de schrik heen ben is het natuurlijk wel heel erg leuk! Groetjes Lotte
ben ook wel blij dat het welkom is vind abortus niks dan moet je maar nadenken voordat je aan seks begint want ook met de pil weet iedereen dat er een risico aan zit. nou ben benieuwd naar je test. ladder 49 ken ik nie volgens mij xxxxxxxxxxxxxxx
is een hele mooie film maar omdat me mannetje vind dat ik die al vaak genoeg gezien heb gaat hij sport kijkenniet zo erg hoor maar ik baal er wel van dat hij net zoalng blijft zappen tot hij ook maar iets van sport gevonden heeft notabene op een amerikaanse zender :S
Maar ja toch als je de pil slikt en vergeet hem steeds ja dan is het ook klein beetje eigenschuld als je zanger bent. maar lotte wel petje af voorje, maar dat had ik al is gezegt toen we er ooit is over hadden (geloof ik:d) xxx
ja nou geloof me hij kan zijn lol op ik zag vanmiddag reclame op tv dat gooise vrouwen of voetbalvrouwen weer gaat beginnen maar eerst een compilatie van de afgelopen twee seizoenen enne die MOET ik zien hahaha
hahha nou succes, kben blij dat we 2 tvs hebben want morgen is het Despert Houswifes avond voor mij haha xxx