haha groot gelijk hier staat elke dag als hij op tijd thuis is the a team op. vind ik echt verschrikkelijk hij heeft ook al maanden beloofd een film mee te huren maar komt er ook maar niet van the lake house iemand die gezien? niets veraden dan maar wassie leuk? xxxxxxxxxx
moest the a team vroeger thuis al kijken omdat mijn broer dat wilde zien en nu nog een keer wanneer houden ze op met herhalen en herhalen ze iets leuks. xxxxxxxxxx
haha wat denk je van de Nanny, zag vrijdag dat ze weer op nieuw zijn begonnen :S is er niks nieuws meer ofzo haha Laat ze lekker de hele dag goude kooi uit zenden dan xxx
denk dat iedereen slaapt idd. ja de nanny heb ik ook al 100 keer gezien, friends daar kan ik geen genoeg van krijgen. wakker worden! xxxxxxxxxxxxxx
Friends vond ik altijd stom haha, ik keek graag Sex and the City heb ook al de boxxen er van hahah Idd iedreen wakker worden en hiero alles vol typen xxx
sex and the city is dan weer niet voor mij weg gelegd, wij hebben allen boxen van lost ook zeer verslavend. weet nog dat mijn schoonzusje en schoon moeder zeiden dat het niet leuk was. ondertussen hebben ze marathon weekenden gehouden om ze te kijken hahahaha xxxxxxxxxxxxxxxx
hallloooooooooo... jaja...ikke is nog wakker! Zit lekker achter de cola/flúghel <<<ofzoiets... Heb mijn haartjes korter..een soort bob met een scheve pony...jippppy eindelijk de stap gezet... durfde nooit om mijn haar er af te laten knippen, maar ben er zo blij mee.. Nog nieuws hier, ga niet alles lezen, gun mezelf er geen tijd voor HIHIHI Liefs Bianca
ik heb net eerste hulp bij opvoeder gekeken... tsjongejonge, wat kan het sosm vreslijk fout gaan zeg! Ik ga nu slapen, morgen samen met mijn mannetje de administratie van de winkel doen... Veel werk! Maar als je het dan samen doet gaat het een stuk sneller! Lekker slapen allemaal! xx nikki
ja idd...dat is wat dat eerste hulp bij opvoeden pffffffffff...hopen dat de onzen niet zo worden.. hebben jullie weleens de babyfluisteraar gekeken, da ook wel boeiend.. hahah ja bloempje idd veel afgelult hiero...pfffffff...altijd als IK er nie ben..hahah
@bianca, ja tuurlijk we wisten dat jij er nietw as, dus wij hadden zoiets owjee door lullen bianca is er niet Die progammas ken en zie ik niet ( xxx
over een jongetje dat bang is om te slapen, en dan begint die man ineens over dat er geesten zijn in het huis.. vandaar intressant het programma heet eigenlijk babys wil is wet (zoiets)