Moge meides, Wat hebben jullie lekker zitten kletsen gister avond zeg. Ik wilde rond half 9 lekker bij jullie komen kletsen, maar toen bleek dat we in de bijkeuken regenwater binnen kregen. We zijn net verhuisd en alles is net nieuw in de verf. Dus snel paps geroepen en die heeft tot gister half 12 met moeders bij ons gezeten. Gezellig zitten kletsen en hebben zelf nog een midweek centerparks geboekt. Verder hier nog niks te zien. Heb wel sinds gister een beetje kramp in mijn onderbuik. Zou het wat betekenen? Ongi of zo
hoi.. Ook al weer optijd wakker! Ik hoop het voor je Droppie dat het ongie-krampen zijn.. Liefs Bianca
Iedereen weer een hele goedemorgen enne..... Bloempje heb jij al de kaakchirurg/tandarts gebeld??!!??!!??!! ik zei toch dat ik het je zou vragen hahaha
Hallo allemaal, bloempje ik heb ong twee weken geleden daantje gemaild om te pendelen. Dus duurt niet zo lang.. en je vroeg nog iets maar ben het even kwijt?!?! Oja mijn NOD: idd 25 dus, bedankt voor het antwoord.. wist het even niet meer. 25 is wel lekker kort hihi! Verder sta ik op de lijst op de 8ste in het rood maar ik ben de 3e al rood geworden ahaha en volgens calculator heb ik nod op 28ste dan weer voor ronde 3 Zou iemand dat willen veranderen : : want mij lukt het nooit. Heb net ook weer 3 keer geprobeerd maar krijg hem niet goed... Wie was ook weer degene met de clomid en eitjes? Hoeveel waren het er? en alles goed gegaan? en Lotte en Anoniem al iets te merken daar? Hoe staan de kwaaltjes? Ik heb deze keer niets gemerkt. Ben gisteren ongesteld geworden in de ochtend en in de loop van de dag wat last van seurderig gevoel in mijn buik maar dat was het. Had zelf de 10de in mijn hoofd omdat ik dacht een lange cyclus te hebben.. wel beter voor de stress trouwens! En Yvet. We weten precies hoe je je voelt hoor, inmiddels zitten wij al wat tijd verder dus we weten hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden. Ik had ook ALLE klachten die je maar kon bedenken maar... niets... Je hoopt heel erg en de onzekerheid is killing... ieder uur.. iedere dag... alle info al opgezocht... ieder piepje in je lijf onthoud je...gek word je ervan... Dus uit ervaring: verstop de testen, bedenk dat je gewoon gaat wachten tot je ongesteld word en dat het nog lang kan duren.. Je bent immers aan het ontpillen. Dit kunnen wij nu makkelijk zeggen maar we weten echt hoe het is.. over een maand klets je ook zo met ons mee tegen de nieuwelingen hahahaha En mocht je wel zwanger zijn: alle geluk en goeds natuurlijk! Wat een verhaal weer he.. werkze allemaal!
Hier nog even wat nieuws vanaf mijn kant.. Nog steeds geen ongi te bekennen! En weer negatief getest. Ik wil nu echt van die onzekerheid af, dus laat me nu maar ongi worden of eindelijk x positief testen. Ik snap er zelf niks meer van.. Had op dag 13, 14 en 15 steken.. Dus denk ik daar ergens mijn ei geweest. Maar dan had ik 't dus zondag, gisteren of vandaag moeten worden als dat mijn ei was. Na die dagen een weekje later weer steekjes gehad en ik dacht dat 't misschien innesteling was.. Waarom test ik dan nog steeds niet positief?
Heeey meiden, Ben ik weer Gaat alles goed hier? Ja sorry heb nog niet alles gelezen want dan moet ik 150 pagina's door... is me beetje teveel van het goede. Ik zit nu in nieuwe huis, helemaal geweldig.... alleen nogsteeds een zooi door alle dozen en spullen waar we nog een plekje voor zoeken. De katten vinden het helemaal fantastisch hier, ze zijn de hele dag het huis aan het doorrennen, zoveel ruimte zijn ze niet gewend. Ik heb afgelopen vrijdag de 1e echo gehad, was geweldig. Je zag het vruchtje, en het voedselzakje, en ze konden zelfs het hartje zien kloppen. Alleen volgens mijn vriend ziet ons vruchtje eruit als een rat, zoals hij dat dan noemt. Het enige nadeel was dat ze inwendige echo moesten maken, omdat mijn darmen in de weg zaten. Maargoed, dat hebben we ook weer overleefd. Groetjes
@lies, ik had gebelt met de kaak chirug maar die zei dat ik eerst even bij de tandarts moet langs gaan. want als zij nu een afspraak zou maken zou ik pas in oktober terecht komen. En via de tandarts kan ik gelijk terecht bij hun vandaar. Maar de tandarts luncht tot 2 uur :S Dus bel rond 2 uur even en dan mag ik waarschijnlijk morgen bij hem langs komen, en dan kan hij met spoed kaakchirug bellen. pff wat een handeling word er gek van. Moet dan nog een week wachtehn totdat ik er vanaf ben haha. Voor de rest hier alles lekker. gister avond ook steekjes gehad in me onder buik. Pff droppie ik hoop so voor je dat je ongi nou is doorzet (heb liever zwangerschap voor je hoor ) xxx
@angel heerlijk voor je meid nieuw huisje, gata goed met de beeb Maarum ik hoop dan niet dat die als eenr at eruit komt . maar het zla vast wel een heerlijk en mooi kindje zijn hoor heb je foto van je echo>? xxx
Hey meid, Ja ik heb wel foto's van de echo, maar mijn eigen comp is kapot en ik kan de scanner/printer niet op deze aansluiten. Maar zodra de mijne terug is zal ik de echo's meteen uploaden. xxx
Angel meid je zit al op ruim 9 weken, wat goed zeg. Hoe was het om je kindje te zien? Een hartje te zien kloppen in je buik? Het lijkt me zo mooi. Zou geloof ik gelijk moeten huilen als ik het zag. Over mijn ongi, of juist mijn niet ongi: Zal wel over 2 weken beginnen als we met vakantie zijn Zal ik wel weer hebben hahaha Ik heb altijd van dat soort gekkigheid. Heb alleen eens zitten rekenen en ik moet over 3 weken de ha nog eens bellen had de assistente gezegd. Dat is precies midden in mijn vakantie Zal ik daar voor dan bellen of er na? Ze kunnen natuurlijk wat voorschrijven of weet ik veel wat en dan zal ik misschien wel ongi worden of ze sturen je ineens weer wel door naar het ziekenhuis. Dat kan niet vlak voor de vakantie. Maar om nou nog eens langer te wachten... Wat zal ik doen?
ja gaat hard, al mag de tijd van mijn part nog wel sneller gaan... bahbah, wat zal ik blij zijn als ik van die kwaaltjes af ben zeg. Maar het is voor een goed doel, dus nog maar even 7 maandjes volhouden.
Hey meid Ik vond het eerst heel raar... dan zie je ineens een vruchtje in je buik steeds iets bewegen, en een stipje dat flikkerd (wat hartje is). Ik moest toch even aan het idee wennen, want op dat moment dringt er ineens een hele hoop tot je door. Maar het is inderdaad wel mooi om te zien, alleen zoals mij verteld is wordt het elke echo mooier, omdat er op elke echo meer te zien is. Maar ze waren het er nog niet helemaal over uit of het er 1 of 2 waren... Daar maak ik me nu een beetje zorgen over... Ze hadden al inwendige echo gedaan... maar ze konden nog niet alles zien... dus maar weer afwachten. Liefs Oh, met je ongi... zou gewoon vlak voor je vakantie bellen... die paar dagen maken ook niet uit toch?
De laatste week heb ik heel erge overgeef-neigingen... komt brandendmaagzuur omhoog en dan kokhalzen, maar gelukkig niet dat het eten eruit komt. En heel erg moe... als ik 's morgens opsta... dan kan ik een uur later al wel weer een winterslaap houden... Voor de rest valt alles wel mee...
Nou sterkte meid. Ik denk inderdaad dat ik nog even voor dat ik op vakantie ga bel. En als ze dan iets wil gaan doen dan zie ik het wel na mijn vakantie. Spreek jullie vanavond wel weer. Nu even lekker alle gedachten uit en naar mijn paardje toe. Heb zo les en dan heb ik even heel iets anders aan mijn hoofd. Nu nog hopen dat het droog blijft.
@droppie, als ik jou was zou iknara de vakantie bellen. Want stel dat ze medicatie gaat voor schrijven om je ongi optewekken, zou jij die in de vakantie innenem? Alsje na je vakantie bel, dan kunnen ze gelijk wat doen. Thja ik kan het ook verkeerd hebben hoor haha xxx
Leuk rij je ook paard! Ik ook namelijk. Ik kwam laatst ergens een topic tegen waar er ook een stuk of 5 paardreden
Hoi meiden, Angel4life: leuk een nieuw huisje. En heb je de babykamer al in gedachte ingericht? Droppie: Ik zou ook bellen na de vakantie als ik jou was. Dan kan je als je doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis gelijk een afspraak maken. En idd.. ongi in je vakantie? liever niet toch. iedereen veel plezier vandaag verder.. Ik ga lekker even op de bank hangen.. Groetjes Lotte