Oh nee ik heb maar 10 minuten en dit kan ik nooit allemaal bijlezen! waar is die laatste lijst? ik ga eerst op zoek naar zwangeren! hoe is het met Missyzuilen? streep zichtbaarder geworden? Yuna en Esmee? al klachten? ik niet.... heb echt het idee dat ik gewoon donderdag of vrijdag ongie ga worden want heb helemaal nergens (meer) last van... BUMMER! Hoor net van een vriendin dat ze ook voor de eerste ronde gaat! echt leuk, misschien komt ze hier ook wel babbelen Ik ga zo afsluiten maar probeer er vanavond weer bij te zijn, want ik mis voor mijn gevoel veel te veel liefs, Simone
Hallo allemaal! Dit is mijn eerste berichtje hier op jullie forum en ik vind het verschrikkelijk spannend! Ik ben vrijdag 1 sept ongie geworden, dus over pakweg 1,5 week kan ik aan de slag... Veel succes meiden!
Oh Eimat, jij loopt ook vrij gelijk met Yuna en Esmee en mij he? hoe is het met jou kwaaltjes/ geen kwaaltjes? En missyzuilen, ik las het net. Balen joh die onzekerheid! nog even geduld, komt vast wel IETS binnenkort... hoop voor jou die posi test! en droppie... nog steeds niets. ik zou lekker voor je op vakantie gaat de HA bellen. dat begrijpen ze echt wel en is veel lekkerder voor jou. -xx-
Heeyy Anoniem, jou kwaaltjes weg.. hmm maar gelukkig zijn er ook veel mensen die geen kwaaltjes hebben.. dus kan nog alle kanten op, ook ik heb het idee binnen nu en 2 dagen ongi te worden, gister en eergisteren beetje gele/bruine afscheiding (sorry voor de details) maar ik weet niet of dat nou z'n geweldig teken is.. denk zelf van niet namelijk, vanochtend en gisteren ook onwijse ongi krampen, ik blijf hopen, maar ik denk zelf dat ik door mag naar de 3rde ronde binnenkort.. Poohbear welkom
Kwaaltjes, nou ja. Ik heb een giga opgeblazen gevoel. 's avonds is het het ergst, lijkt wel of ik 5 maand zwanger ben maar voor de rest helemaal nix. Ik had gelezen dat dat wel vaker voorkwam voor je NOD (die werden gewoon ongi dus dat is balen) maar heb vanmorgen ook een test gedaan, natuurlijk veel te vroeg maar ik voel me zo beroerd dus ik dacht misschien wel... Daarna las ik dus dat het wel vaker voorkwam. Ben nou dus maar aan de activia gegaan, zal wel niet direct helpen maar ik moet toch wat proberen. Toch?
Hi girlies, nou het is weer zo ver hoor. ik sta hier in de keuken te koken met de laptop op het aanrecht, haha! Eimat, komt inderdaad vaker voor het opgeblazen gevoel.. lastig he, je weet er geen peil op te trekken. Yuna, volgens mij is die afscheiding juist wel een goed teken! of heb je dat wel vaker vlak voor je ongie? ik heb dat zelf nooit, dus is toch een goed teken lijkt me. bruinig is wat ouder dus misschien toch de innesteling? spannend!
Dag allemaal, ik zit dus nog in de eerste ronde en volgens een normale cyclus zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Maar ik voel op dit moment gerommel in mijn onderbuik en hele lichte buikkrampen. Pfff....en dan ook nog ons best gedaan om om de twee dagen te vrijen. Ik vind dit echt jammer. Ach ja, misschien moet ik nog effe ontpillen. Waarschijnlijk ga ik ook door naar de tweede ronde.
Troetelbeer wat jammer (oh en nog welkom!).. maar misschien is dat een soort innesteling? is wel het meest voorkomende toch? als je zwanger bent heeft bijna iedereen last van menstruatie krampen volgens mij... ten minste dat lees ik vaak.
Hmmmm... Dat zou het dus ook kunnen zijn. Nu vind ik het wel heel spannend hoor O ha, wat betekent trouwens NOD? De dag waarop je ongesteld bent geworden of zo..?
hihi eetse tot zo.. en ik weet niet, is het gele niet het afgestorven gele lichaampje of hoe ze dat ook noemen?, zover ik weet heb ik het nog niet eerder zo gehad..
als de nieuwe die nog niet op de lijst staan even hun NOD doorgeven dan kan ik je bij de lijst toevoegen.. (als ik he m kan vinden)
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: bambi (3), marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: 29: 30: OKTOBER: 1:Bianca24 (3) 2: 3:Esmee (3) 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Sil1980 ik hoop dat ik je er goed bij heb gezegd, anders moet je maar even vertellen wanneer je NOD is
eet smakelijk anoniem welkom Troetelbeer hierbij wel een waarschuwing, dit forum is zeeeer verslavend hahaha
ohh das wel een akelige gedachte... had ik nog niet bij stil gestaan. ja kan natuurlijk wel zo zijn. Maar daar gaan we nog niet vanuit he!
Dank je! was lekker sperziebonen, worstje, aardappelen en dan goed prakken met jus, sambal en klein beetje mayo! hmmmmmmm echt hollands, haha! begin nu eigenlijk wel een beetje te balen dat ik bijna zeker weet dat ik ongie ga worden.. heb echt totaal niet het idee dat ik zwanger ben en dat vind ik erg jammer! natuurlijk weet ik dat het nog kan, maar ik weet niet.... gewoon gevoel!
Was ik weer heel even.. Voel me zo vaag van binnen. Niet kwa kwaaltjes ofzo, maar kwa gevoelens. Ik moet om alles huilen, ben heel gauw op me teentjes getrapt en kan echt overal ruzie om maken. Zo ben ik zelf helemaal niet en ik weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan.. Want dan denk ik: ow, misschien ben ik dan tochwel zwanger en dan ga ik testen. En dan is t weer negatief en denk ik ok: dan word ik ongi.. En dan is die er de volgende dag nog niet en ga ik weer allerlei dingen denken! Jammer dat 't vrouwenlichaam zo raar moet werken, word er kriegel van! Sorry hoor.. ik wil echt niet als een zeikerd overkomen want het is pas onze 2e ronde! Maar ik wilde gewoon even mijn hart luchten met al die gekke hormonen in me lijf..
Oh maar ik lees idd ook op de site dat het ook een positief teken kan zijn.. mijn god, is er niet gewoon 1 duidelijk teken!.. tjee .. anyway.. niet de moed opgeven anoniem..!.. wie weet vorige keer voelde je meer, toen kwam de ongi deze keer voel je bijna niks, wie weet komt ie nu niet.. en Missy-zuilen, vervelend die onzekerheid, maar door de stress blijft ongi ook uit, (we hopen natuurlijk dat je gewoon zwanger bent en dat een test snel positief mag uitslaan wandt we hebben wel weer wat roze nodig op de lijst).. Ik hoop dat je berichtje wat heeft geholpen
Ach missy... ik snap je.. Het is zo lastig als je niet weet wat je lichaam wel of niet tegen je wil zeggen. Op z'n hoogst zou je vandaag toch ongesteld moeten worden? voor die tijd test je sowieso bijna nooit postief.. Mijn vriend zij bij onze eerste (na een nega test die dag ervoor) ga jij maar even testen, want je bent echt onuitstaanbaar. en wel hoor... 1 dag later positief. dus houd de moed erin en test pas als je echt goed overtijd bent..