@Yuna, ja drama he! haha! we gissen en gissen en niets is echt duidelijk! maar we kunnen niet veel meer dan dat
He yuna, kan idd nog vanalles betekenen! Enne anoniem.. je weet het niet he.. dat stomme vrouwe lichaam.. wordt zelf ook helemaal gek hier.. en ik moet nog zo lang wachten! (7 Dagen) Missy-zuilen, zoals je hierboven leest.. Ik word nu al gek, dus kan me voorstellen dat jij nu gek aan het worden bent! Maar geef de hoop niet op! Groetjes Lotte
Nou om eerlijk te zijn begrijp ik er geen bal van! ik zat er toevallig ook net naar te kijken, haha! jij staat op 3 en ik op 2 maar ik heb niets veranderd... kloppen onze tijden wel? laatst zag ik namelijk ook 's avonds dat we beide 10 hadden staan en een dag later ston ik opeens op 8! maar bij jou heb ik het niet gezien. de mijne is in de war denk ik. maar loop gelijk met jou hoor, moet een dagje bij
hoi hoi ben ik weer vandaag niet veel klachten, schrok alleen net even onder de douche, mijn tepels waren erg gevoelig! wil niet veel hoop hebben maar vond het een beetje vreemd want dat heb ik anders nooit. hoe is het verder met iedereen?heb niet alles gelezen, is vandaag weer een hoop af gekletst. xxxxxxxxxx
Ja is snapte het ook echt niet, dan staan wij dus gelijk .. 7 sept!.. enne lotte : we tellen met je mee .. En ik wil meer roze zien, al dat rood wordt een beetje overweldigend..
maar zou fijn zijn als we dat gewoon konden afspreken, vanaf nu zijn we allemaal zwanger haha xxxxxxxxxxx
Hoi hoi meiden, Ik de hel dag bellen met me tandarts eindelijk rond 4 uur antwoord. Hij vond het niet erg genoeg voor een speod kies trekken Dus ik moet tot oktober wachten bij de kaakchirug om me kies te laten trekken pff betaal ik daar elke maand voor, voor een beetje pijn :S haha ok ben gewoon chaggie geworden daar door. Voor de rest hier niks boeiends, voel me goed, uitstekend verder. (naast me pijnlijke kies dan haha). Gewoon super eigenlijk, heb me vriend om het minuut een knuffel gegevn en elke keer glunderde ik weetr van verliefd heid haha @anno, pijnlijke tepels kunnen ook met je ei sprong te maken hebben, heb ik ook elke maand . (hopen op het beste toch) xxx
ja volgens mijn banner moet mijn ei eind deze week komen dus voor de zekerheid maar ff op de goede dagen klussen. ik ben wel nieuwsgierig of het allemaal lukt met iedereen maar ja dat zijn jullie natuurlijk zelf ook. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oh okee, dankje! Sjonge jonge, ik voel continue die krampen in mijn rechterflank, maar geen donkere afscheiding (sorry voor het taalgebruik ) En vaak is hier dus wel al sprake an als ik ongi wordt. Of is dit innesteling...echt spannend joh
meiden ik ga lekker tv kijken met mijn hubbie en dan op tijd slapen, ben een beetje moe van alle nieuwe indrukken op mijn werk haha. moest vandaag bijna huilen, moeder die haar kindje voor het eerst weg bracht kwam voorbij, huilend als een kind. echt zielig. kwam ff later nog een moeder huilend binnen omdat ze haar kindje voor het eerst weg moest brengen. heb zo met die vrouwen te doen. en dan te bedenken dat die kinderen het volop naar hun zin te hebben gehad.haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ahh sneu hier was ik gisteren trouwens aan het zwemmen (doe ik 2 a 3 keer per week) en toen zaten we aan het eind in het bubbelbad, kwam er opeens een stoet zwangere vrouwen langs een aantal kwamen in het bubbelbad erbij zitten.. dacht echt geef die hcg-tjes maar aan mij
Troetelbeer en Poohbear welkom. Leuk joh. Heb trouwens lekker gereden vanmiddag. Zelf een klein sprongetje gemaakt. Normaal durf ik dat echt niet, maar op mijn poepie wilde ik het wel eens proberen. We kunnen wel een topic openen voor iedereen die paardrijd in de lounge. Kunnen we daar over paarden praten en hier over zwanger zijn.
Paarden zijn enge beesten (soory :S), ben ooit is getrapt door een paard en sinds dien vind ik het echte enge beesten :S Kan er ook niks aan doe, maar vind wel mooie sport (op tv dan ) Ok kweet mij mening doet niet mee haha Maarum droppie al uit waneer je de arts gibng bellen voor of na de vakantie? xxx