Ja ik stond er ook van te kijken 2 keer 22 dagen precies . Maar idd aan de ene kant is het leuk, heb je sneller het antwoord. Maar aan de andere kant je ongi staat gauw voor de deur hoor. maar jij was toch nog niet ongi? xxx
Ik heb altijd een ijzeren cyclus van 25 of 26 dagen. Nu de spiraal eruit is dus ineens langer, ik wacht nog idd.
Ja had ik ook rond de tijd dat ik ongi moest worden. Na 6 dagen overtijd was de test negatief, maar na 13 dagen positief. Ik duim voor je meid
@Eevitaa je cyclus kan veranderen naar de spiraal. Ik had altijd een cyclus van 28/ 30 dagen voor me spiraal. en nu opeens 22 dagen xxx
ey meiden gelijk een vraag: ik heb de laaste 3 dagen last van kleine puistjes :S in me gezicht en op me borsten :S:S:S Weet iemadn wat dat is, heb ik 20 jaar tijd nog nooit een puistje gehad , heel af ent oe 1tnje is. Maar niet zoveel :S xxx
Kleine puistjes? Geen idee.... het kan niet door de hormoonverandering komen, want je hebt nu net je eisprong. Iets verkeerds gegeten misschien?
Kan door je hormonen komen. Weet zo ook niet wat het is. Heb er zelf ook last van, 3 kleintjes bij mijn mond, en paar bultjes op mijn benen. Volgens mij niks ernstigs hoor, gaat vanzelf weer weg. Liefs
Ja ik wete het echt niet, heb verder niks verkeerd gegeten wat ik normala niet eet :S. Word er echt gek van al die puistjes, had ze nooit haha xxx
Laten we in ieder geval hopen dat het niet erger wordt! Zolang ze maar weer wegtrekken en niet gaan jeuken ofzo, lijkt het me inderdaad onschuldig. Goed in de gaten houden iig zou ik zeggen! Kus
Sorry beetje smerig, maar net op mijn tampon gekeken die ik in had gedaan voor de zekerheid.. En kan echt alleen roze slijm erop ontdekken. Geen propjes of helder bloed ofzo.. Snap er echt even niks van. Heb ook helemaal geen ongi krampen. Wel passen me borsten niet meer in me laatst nieuwe bh en zijn me tepels gewoon nog gevoelig en heb ik last van me rug.
@missyzuilen, wacht anders nog een week en als je dan niet ongi ben test dan nog een keer. SAls het goed is was angel4life ook laat met posi test? xxx ik duim voor je meid
zo ik was er ook nog eens een x weer aan alle nieuwen; welkom Ben nog steeds een klein beetje ong...Heb eigelijk niet veel te melden.. Moet zo weer gaan werken Liefs Bianca
Heb nog wel een Predictor test liggen.. Dus als ik straks moet plassen en er is nog niks doorgebroken, kan ik altijd een gokje wagen natuurlijk.. Heb toch nieuwe besteld vd site voor de volgende ronde, dus deze mag op hahaha!