wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja sommige kapster durven hun fout idd niet toe te geven. ik ben gewoon altijd eerlijk, is het fout gegaan ja meer dan, dan krijg je een gratis behandeling en die ene keer dat fout is gegaan is ook op mijn kosten.
    Klanten lopen zo weg hoor, en geef ze dan ook groot gelijk, je moet altijd met je hoofd erbij zijn metw erken ;)

xxx

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier maar weer me tampon eruit gelaten er zit amper wat op behalve dan gekleurd slijm..
    Dus ik doe hem wel weer in als er echt iets uitkomt.
    Bah.. dacht ik eindelijk wat meer te weten, snap ik er nog niks van! :(

3. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Ik lees steeds meer topics en reacties met daarin de afkorting NOD. Wat is NOD???? :oops:

4. Eimat

Eimat Niet meer actief

Niet Ongesteld Dag

5. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Ja, dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar eigenlijk niet WIL dat je ongesteld wordt. Daarom Niet Ongesteld Dag!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier even mijn verhaaltje:

Heb nog 1 x getest gisteren rond uurtje of 11, dus geen ochtendurine met CB Digitaal. Maar die gaf na 1,5 minuut al aan "niet zwanger".
    Dus daarna niet meer getest!
    Wel had ik vanmorgen nog een temp. van 36,8
    Maar bij het plassen dus met afvegen roze slijm..
    Dat heeft even geduurd tot uurtje of 3 en nu is er weer helemaal niks..
    Dus ik ben echt helemaal in spanning nu wat het allemaal te betekenen heeft en wat me lichaam allemaal aan het doen is.
    Zit op dag 30 inmiddels, dus innesteling lijkt me beetje aan de late kant.
    Ik heb op de 19, 20 en 21ste van augustus wat steken gehad.. Dus dacht toen me ei te hebben. Was op vakantie, dus kon geen ovulatietest doen.
    Weekje later had ik weer wat steekjes voor 2 dagen. Dat was de 26ste en de 27ste van augustus. Ik dacht dus misschien innesteling..
    Daarna steeds raar gevoel gehad alsof ik elk moment ongi ging worden, maar dus nooit gekomen.
    Wel heb ik nog steeds opgezette borsten en me tepels zijn super gevoelig. Ook last van me rug en overal aders..
    Snap er nu echt even helemaal niks meer van!
    Vrijdag ga ik langs de huisarts voor me oren, dan zal ik dit gelijk even voorleggen als ik nog niet ongi ben geworden..

Wat denken jullie? Dat die laatste steken misschien pas me eisprong waren en dit me innesteling dat roze?

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Mischien ontpillen nog? Niet lullig bedoeld hoor. en mischien moet je een test doen van hiero? Die geeft al bij een heel licht streepje aan dat je zwanger bent.

Ik wete het anders ook niet, denk zelf niet dat het innesteling is, want dan is die wel heel laat toch?

xxx

8. hoi hoi
    ben ik weer ben zo wel weer ff weg want moeten even naar de hypotheekadviseur.
    alles goed hier?

xxxxxxxxxxxxx

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi meis,

hier bij mij niet veel boeiends, wel ff snel vanmiddag nog geklust thja je weet maar nooit he, had weer steekjes vandaar ;)

en bij jou alles goed?

xxx

10. liekie

liekie Actief lid

3 sep 2007
    333
    0
    0
    ook wij zijn net begonnen en ik vind het allemaal wel heel spannend....
    ik heb alleen erg last van kleine steken in mijn buik en vandaag voor het eerst een beetje misselijk wat ik niet van mezelf ken maar ja het zal waarschijnlijk tussen de oren zitten..het is volgens mij veel te snel om nu al wat te voelen (sympthonen)
    ben al wel lang van de pil af maar we zijn eigenlijk nog maar net bezig om zwanger te worden..
    xxxxxxxxxxx

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou Liekie wie weet ben je wel al zwanger..
    Spannend!
    Hou je ons op de hoogte?

12. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi nieuwe mensen. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!

@liekie, kan vanalles zijn. Ik was vorige maand ook steeds misselijk.. maar zo te zien heb je je ei nog niet gehad, dus kan je in principe nog niet zwanger zijn.. Maar tegenwoordig verbaast alles me, dus misschien toch weer wel.. haha.. heb je lekker veel aan he.. hihi.. Ieder geval succes.

Ik ga zo het blok kijken.. Jippie is weer begonnen! Dus alle meiden succes!

Groetjes Lotte

13. ik heb even een vraagje, heb net een nieuw onderwerp geopend maar niemand antwoord.
    ik heb vandaag bruin slijm gehad bij het vegen en eigenlijk heb ik mijn ei vrijdag pas maar ik denk dat ik die vorig weekend heb gehad.
    zou dit innesteling kunnen zijn?
    ik snap namelijk nog niks van mijn cyclus...
    ik heb niet alle hoop erop gevestigd hoor verwacht nog niks de eerste keer maar heb dit nog nooit gehad.
    heb ook gevoelige borsten maar verder geen klachten weet iemand iets?

xxxxxxxxxxxxx

14. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden hier weer eens een berichtje van mij.
    was de afgelpen dagen niet zo lekker veel misselijk en aan de diaree denk dat het van de antibiotica komt zat niet lekker in me vel.
    had de huisarts gebelt en die vertelde dat ik moest stoppen moest nog 2 tabletjes innemen voel me nu gelukkig al wat beter. ik had al gemeld dat ik hier wat minder te vinden zal zijn omdat ik gewoon ik er toch wel heel erg veel mee bezig was en erg verbaast en teleurgesteld was toen ik veel eerder ongi werd. deze maand probeer ik het gewoon op ze beloop te laten gaan en gewoon te klussen als we echt willen en zin hebben en dan zien we wel.

zag dat er ook alweer een hoop nieuwe meiden bij zijn gekomen gezellig meiden veel succes in deze eerste ronde.

helaas nog geen nieuwe zwangere erbij mag toch wel weer wat roze bijkomen he.

nou ik kom zo af en toe nog wel ff kijken hoor maar zal gewoon wat minder berichtjes typen en reageren sorry want ik vind het wel fijn met jullie omdat we toch allemaal in het zelfde schuitje zitten.

nou succes iedereen met alles

liefs simone

15. Niet meer actief

Ik heb zelf nooit bruin slijm gehad, maar wel vaak gehoord dat het voor de ongesteld komt.
    Hoop natuurlijk voor je dat het goed nieuws is, en dat het met je mogelijke innesteling te maken heeft.
    Het enige wat je kunt doen is wachten, wachten, wachten.
    Sorry dat ik je hier niet verder mee kan helpen.

Liefs

16. ja was ik al bang voor dat ik niet anders kan doen dan wachten wachten wachten.
    moet nog 2 weken wachten en voor de zekerheid tussendoor ook ff klussen.
    misschien iemand die er wel ervaring mee heeft.
    ben echt nog in mijn eerste ronde en heb dus nog geen idee hoe mijn cyclus is enzo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi meiden,

ik ben ook weer terug, ff naar een vriendin geweest. Was weer gezellig tijdje niet gezien dus veel bij geklets :D haha

Ff over kleintje gepraat je kent dat wel ;)

Hier verder alles ok?

@anno, wel kut voor je geen reactie hoop voor je dat het wel goed iets is hoor ;)

xxx

18. Niet meer actief

Er is weer heel wat afgekletst, ik ben vandaag weinig thuis geweest en op de momenten dat we thuis waren hebben we de huiskamer een lichtelijke metamorfose gegeven.
    Ik wilde de huiskamer alvast zo indelen dat ik precies weet waar de box moet komen te staan, tja ik weet het beetje vroeg maarja ik ben nou eenmaal van de vlotte aanpak zullen we maar zeggen hahaha

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Je ken niet vroeg beginnen toch, beter nu7 dan pas als het kind er is meid ;)

hoest het verder?

xxx

20. Niet meer actief

Ja voel me redelijk, ben vannacht ontzettend misselijk geweest zo erg dat Peter maar een emmer naast het bed heeft gezet voor me gelukkig was het vanmorgen weer over maar in de middag begon het weer terwijl we middenin de ikea stonden :(
    Gelukkig alleen misselijk en niet overgeven het zal je maar gebeuren middenin de ikea, ik zou me doodschamen hahaha
    eenmaal buiten zegt Peter heel droog ik heb zin in een stuk pizza, jij ook? GRRRRRRRRRR ik ben misselijk! owwjaa was ik even vergeten. Mannen ook af en toe zal je ze toch eens flink $%^%^&* maarja.

En hoe is het verder met jouw, moet jij trouwens niet aan het klussen zijn?

Deel Deze Pagina