wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha das zeker lullig in de Ikea als je over je nek gaat, nog leuke dingen gekocht?
    Thja mannen ;)

Ennuh hier gata wel alles lekker, kies pijn aardig over :D (nu hoef ik niet naar de kaakchirug :p:p grapje kan ze morgen bellen voor okt :D)

Ennuh klussen thja we hebben vanmiddag geklust :O. En gister, en die dag daarvoor en die dag daar voor en noem maar op ;).
    Dus vanaond weer :p:p. Nee ik ziet wel of het er van komt, maar vonmorgen had ik weer lichte steekjes, dus heb me vriend op bed gegooit ennuh geklust :D

xxx

2. Niet meer actief

Oww er wordt dus wat afgeklust in huize Bloempje :)

Ja we hebben kussentjes voor op de bank gekocht, een nieuw douchegordijn, en een superzacht knuffeltje alvast voor ons ukkie
    En ik wilde een nieuwe side-table voor in de gang maar degene die ik wilde hadden ze niet meer helaas :x

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik kom ook zo vaka in de Ikea :D en dan loop ik langs die babykamertjes heb ik echt lief warm gevoel (vind alles mooi nl) en owja het restaurant strant daar aan :D haha :p

En ja word hier veel afgeklust, wat ik al zei lijkt net alsof we weer opnieuw voor elkaar gevallen zijn :D zo geluk zalig gevoel hebben we opeens :D

xxx

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Goedemorgen meiden van het goede leven..

Weer een nieuwe dag.. Dus veel succes voor vandaag iedereen (ongi mensen, klussers, wachters en testers) Ik ga weer even werken vandaag.

Groetjes Lotte

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Mijn gunst er zijn gewoon weer 10 pagina's bijgekomen! Hier niet veel bijzonders. ik ben nog niet ongie geworden, maar ik heb ook geen klachten verder. Gisteren was ik wel heel erg misselijk en dacht even "dit herken ik"want ik heb welgeteld 1 keer overgegeven vorige keer, haha! maar toen was ik wel even in de war en dacht zou het dan toch....? maar goed nu voel ik weer niets, dus ik denk echt zeer binnenkort ongie te worden.

Hoe is het hier verder? ik zag weer wat nieuwe, WELKOM! gezellig zeg!

en missyzuilen, wat een gedoe. rozig slijm maar geen ongie die doorzet? iedereen kan wel blijven zeggen wacht het nog even af, maar als je echt niet meer wilt wachten kun je altijd een bloestest laten doen he bij de HA? in je bloed is het veel eerder te zien dan in je urine.

-xx-

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Bloempje, die puistjes kan ik over meepraten (helaas) het is niet zo dat ik het heel erg heb, maar wel heel regelmatig en het geneest zo langzaam. heb nu ook littekentjes, BAH! morgen ga ik de eerste dag van mijn kuur van 10 weken beginnen bij instituutdesalon, zij doen lazeren en soort zandstralen maar dan met kristalletjes. wel duur, maar heb er echt zin in! even alle aandacht voor mij. de eerste 5 a 6 weken elke week en dan afbouwen. Oh en ik drink elke ochtend Aloe Vera Gellie (BAH) en dat schijnt te reinigen! we merken het wel, haha!

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Poohbear, ja ik ken wel iemand die dat gehad heeft ;)! was heel zielig en vervelend. ze was inderdaad opgenomen in het ziekenhuis. maar heb het verder nooit meegemaakt bij iemand anders. Kan de Gyn je niet informeren over het risico dat je dat nog een keer krijgt?

8. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Het klinkt misschien gek mensen.. maar: hoera! Ik ben ongesteld! Nu kan ronde 1 van start gaan..
    Een fijne dag allemaal.

9. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ik ben blij dat je er blij mee bent! en kan het me best goed indenken :)! fijne dag en dank je!

10. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ik word ongie hoor vandaag of morgen... ik voel het gewoon. Bah wat een rot gevoel! en dan ronde 3 alweer.. die rondes vliegen voorbij op deze manier!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen..

hier is de ongi ooo gearriveerd. :(
    Aan de ene kant opgelucht, want nu weet ik wel dat het gewoon werkt weer alleen dus langere cyclus had.
    Maar aan de andere kant had ik door dat roze enzo veel meer hoop gekregen dan vorige ronde.!
    Zo maar weer even mijn nieuwe banner derop zetten en deze ronde gaan we alleen tempen en verder lekker niks!
    We gaan proberen er toch véél minder mee bezig te zijn dan normaal, omdat de HA ook heeft gezegd dat ik t ook psygisch kan blokeren dat er een eitje bevrucht word..
    En kan geen kwaad verder toch, om eens wat minder ermee bezig te zijn? ;)

12. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    HeyMissyzuilen,

Jammer zeg. Ik was wel nieuwsgierig geworden van je berichtjes... zitten we in hetzelfde schuitje.. maar die ha heeft wel gelijk, je moet wel een beetje rielekst zijn om zwanger te worden..

13. goedemorgen, geen reacties op mijn vraag vandaag.
    heb ook geen slijmpies meer gezien haha
    gisterenavond nog wel, officieel moet ik morgen mijn ei hebben.
    ik ben benieuwd. ben wel blij dat het eindelijk zo ver is en dat we eens wat kunnen doen want dat wachten wordt je ook moe van. maar dat kent iedereen hier natuurlijk.

xxxxxxxxxxxxxxxx

14. zijn trouwens gisteren bij de hypotheekadviseur geweest en hebben een goede hypotheek aangeboden gekregen en die gaat hij nu rond maken.
    als alles rond is krijgen we een etentje op hun kosten, is dat niet even iets haha.
    soms hebben we wel geluk.

xxxxxxxxxxxxxx

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @ Anno103, mijn vriend en ik doen niet aan wachten hoor haha..
    Wij klussen ook gewoon voordat de banner aangeeft of het me vruchtbare dagen zijn en ook gewoon erna..
    Ik vind alleen de laatste 2/3 dagen voor NOD verschrikkelijk. Dan ga je op elk kwaaltje letten enzo.. daarvoor heb ik er niet zoveel moeite mee.

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Anno, hoe bedoel je geen reacties op mijn vraag vandaag? heb ik een vraag gemist van je..?

17. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Goed man! gezellig eten is altijd leuk!

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Missy, ik had me ook even "tergetrokken" nadat mijn ongie was gekomen vorige maand. niet voor lang hoor, maar een paar dagen steeds. dan gaat het toch allemaal wat sneller en ben je er minder mee bezig. maar inderdaad de dagen vlak voor je NOD zijn af en toe killing, haha!

19. wij klussen ook wel als mijn banner het niet aan geeft hoor, ik bedoelde alleen dat het nu ergens op gaat lijken nu we bij mijn vruchtbare dag zijn.

mijn vraag was, ik had gisteren ineens bruinig slijm en vroeg me af wat het zou kunnen zijn, ik ga er niet helemaal vanuit dat mijn banner klopt omdat dit de eerste ronde is. en ik heb mijn ongi ook niet helemaal goed gehad.
    maar ik denk dat ik vorige week mijn ei gevoeld heb en toen hebben we natuurlijk ook even geklust. dus weet iemand wat het slijm kan zijn?

ja etentje is lekker he. ik had vorige keer bij de hypotheekadviseur laten vallen dat mijn hubbie mij nooit mee uit eten neemt en nu bood hij dat aan. lekker he.

xxxxxxxxxxxxxxx

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja precies..
    Klinkt misschien heel stom, maar heb pas een paragnost erover gesproken.. (Ja ik geloof daar een klein beetje in tot op zekere hoogte)
    En die vertelde mij dus, dat ik het tegenhield.. Ik was er zo erg mee bezig, dat het daarom gewoon niet wilde lukken. Ik was al met de baby uitzet bezig en was bereid om wel half uur op me kop te gaan staan bij wijze van om de zaadjes de weg te wijzen..
    En toen vertelde zij me dus, dat het zeker gaat lukken bij ons, dat zag ze.. Maar niet op deze manier. Ik moest het meer van me afzetten en denken, ach wat vandaag niet lukt lukt volgende x dan wel! Want we zijn nog jong..
    En zo ga ik me instellen en voel me er al een stuk rustiger bij.

Deel Deze Pagina