@Missy Oh sorry, nee dit was niet mijn bedoeling. ik was helemaal vergeten dat dit een startersfunctie is voor je. dan is het harstikke mooi meegenomen voor drie dagen! echte een goeie baan om mee aan je toekomst (lees kleintje) te werken. Sorry Sorry! niet op geld laten lopen hoor, luister maar niet meer naar mij, haha! Moet gaan -x-
Om heel eerlijk te zijn, ik ook! maar wilde Missy even helpen haha! werd gisteren gebeld door uitzendburo en vroeg of ik financieel iets wilde doen, heb heel hard nee gezegd haha! zoek werk dichter bij huis, maar al maanden bezig en is erg moeilijk voor drie dagen.. Dus missy, nogmaals gewoon ervoor gaan, haha!
Hoi hoi meiden, @missy, jammer meid dat je ongi er is. Mara gelukkig weet je wel waar je aan toe bent toch . Op naar de volgende ronde. Hier niet zo veel byzonders gister avond nog even steekjes gehad, word er gek van. Mara gisteravond niet geklust, we waren allebij dood op haha. Gister avond wel gezellig met me vriend over beebs is gepraat. Hij heeft zelfs al een meisjes en jongens naam bedacht en dat gaat ze ook worden want ze waren echt super mooi en zelfs al beetje gedichtjes voor op het kaartje beetje verzonnen haha. Thja was wel ff lekker zo gesprek met me vriend, we hebben het er nooit zoveel over in het huis. Dus dat was wel ff leuk. En was ook heel blij met de namen waren zo mooi, zelfs 2de en 3de naam hebben we erbij (ik heb nl ook 4 namen dus wou graag me kind ook roep naam en 3 andere namen geven, tradiedie in ons familie) xxx
nee, vandaag niet, gisteren wel heel erg ook weer *spotting*.. dus ik zie het morgen wel..of het komt of niet.. maar voorlopig vindt ik nog steeds dat er meer roze bij moet komen!
hoi hoi mensen ik ga werken dus spreek jullie vanavond weer. hier nog niet veel te voelen van mijn ei dat er zou moeten komen dus ik ga er echt vanuit dat het vorige week al is geweest. moest net naar het kruidvat dus heb even een zwangerschapstest meegenomen. ga hem nog niet doen hoor, pas over 2 weken als ik dan nog niet ongi ben, dus gewoon voor een 28 dagen cyclus. maar ga weer even met de beebjes op mijn werk knuffelen en dan spreek ik jullie vanavond nog wel even, moet ook klussesn dus heb niet veel tijd hahahaha. xxxxxxxxxxxx
Haha ja ik ben er nog kan zo moeilijk afstand van jullie nemen! Daar is Yuna weer met spotting, hihi! ik heb echt geen flauw benul wat het is.. kan ik er op googlen denk je? ik heb namelijk verder helemaal geen voortekenen behalve hoofdpijn en moe als ik ongie moet worden. nou ja, ik heb er eigenlijk wel meer, maar niets daar onder zeg maar.. ik begin gewoon zo ineens te bloeden, dus ben erg nieuwsgierig!
Zo... net heeeerlijk gelunched (warme vruchtenbol met brie en honing). Toen naar Prenatal! De wandelwagens zijn abnormaal duur... toch zeker een euro of 500 voor aan de kant zetten... 90% van de vrouwen die daar rondliepen hadden een buikje. Hopleijk loop ik er binnenkort ook weer zo bij @Sai... ik bedoel anoniem1405: wie weet kunnen we binnenkort saampjes inkopen gaan doen! ZO LEUK!!!!!!!!!!!
Zo... net heeeerlijk gelunched (warme vruchtenbol met brie en honing). Toen naar Prenatal! De wandelwagens zijn abnormaal duur... toch zeker een euro of 500 voor aan de kant zetten... 90% van de vrouwen die daar rondliepen hadden een buikje. Hopleijk loop ik er binnenkort ook weer zo bij @Sai... ik bedoel anoniem1405: wie weet kunnen we binnenkort saampjes inkopen gaan doen! ZO LEUK!!!!!!!!!!!
Haha, ja ik merkte het Anoniem en ja normaal heb ik het alleen een heeel klein beetje de dag voor ik ongi moet worden, en krampen beginnen dan meestal ook de volgende dag, maar ik ga er niet teveel hoop op leggen, wie weet is het deze maand wel anders.. morgen weet ik meer.. en heb je al hoofdpijn en moeheid?
Haha Lay! figuur! lijkt me heel gezellig om samen inkopen te doen, en ook heel praktisch... zou wel gezellig zijn he. Hoop zo dat het ons beide binnenkort gegunt is! wil niet op de zaken vooruit lopen, maar doe het stiekem toch steeds. @ Yuna, ja ben inderdaad wel een beetje moe en heb zware branderige ogen. beetje opgeblazan buikje, lichte krapmpen, zucht... ik hou mezelf steeds weer voor de gek maar komt er echt aan. Spannend voor jou zeg! wanneer ga je testen?
als me temp morgne nog hoog is, en ik niet ongi ben, dan morgen wss.. (als ik het durf dan natuurlijk, anders zaterdag)
@pooh, ik was laast bij prenital bij ons om de hoek, en daar stond een buggie vet afgeprijs, maar kon me nog behersen haha heb hem niet gekocht.. Maar idd een kinderwagen is best duur. Al moet ik heel eerlijk zeggen bij ons bij de kringloop (af en toe is leuk om door te wandelen) stond laast een nieuwe kinderwagen die je als buggie ook kan gebruiken. EN echt een moderen voor 10 euro thja en ik kon me weer behersen haha. AL weet ik niet of ik daar iets (ooit) koop haha xxx
Als je zwanger bent is je temp dan hoger? snap niet zo veel van de temp en testen... nog nooit op gelet eigenlijk.. Zooo spannend! hoop het echt voor je...
Ja dat zeggen ze, als je temp hoog blijft og iets hoger wort heb je veel kans op zwangerschap. Als die daalt voor je NOD dag dan word je ongi, vorige maand opgelet en idd 3dagen voor me NOD was het nog 37.0 en een dag daar voor was die opeens 36.4 xxx
En dat vertellen jullie mij nu pas!?! HAHA nee hoor grapje! ik ga even tempen.. ben zo terug oh voor ik dat doe even, ik zit normaal rond de 36,5. dus kom zo terug met mijn temp
hij daalt of op je NOD dag of de dag daarvoor Na je ei stijgt je tempratuur *bijna* altijd met 0.2 a 0.3 graden, waardoor je kan zien dat je je ei hebt gehad, de dag voor je NOD of op je NOD als je ongi wordt daalt ie weer naar de temp die je ongeveer had voor je ei.. goh de duidelijkheid ik zal mijn kaartje er wel even bijplakken vandaag staat er nog niet bij maar dan hoort ie op 36.6
YEAAAHHHH 37.3! mijn temp is 37.3! zegt dat iets? hoeveel dagen voor je NOD daalt ie eigenlijk? cyclus van 28 dagen loopt nu af, maar 30 is geen uitzondering, dus kan ook over 2 dagen zijn. als mijn temp morgen daalt, betekent dat dat Ongie toch komt?
Kleine tip, temp pas als je uit je bed komt. Want je mag niets drinken en 5 min je mond dicht houden haha. of temp je nietr onder je mond ?