oh bummer... dus dan zegt het nog niets, want die kan elke dag dalen... nou ja, dan wacht ik gewoon maar weer ouderwets af.
je moet alleen tempen op het moment dat je nog in bed ligt en minstens 4 uur hebt geslapen daarvoor (en het liefst elke dag om de zelfde tijd) zo kan je een beetje inzicht krijgen
ja inderdaad in mond... klopt ook niet idd, want nu is die 0.8 hoger.. voel me eigenlijk ook helemaal niet zo lekker. keelpijn, hoofdpijn komt nu ook opzetten. kleintje is ook weer super verkouden. snot loopt uit zijn oogjes.. zucht! dus dat tempen doe ik volgende maand wel 's ochtend met m;n ei enzo! kan ik het goed bijhouden bedankt voor de tips meiden!
nou daar gaat mijn gelukzalige momentje.. zo weer door de toilet gespoeld, mwoehahaha. back to reality, even afwachten
Oh kijk nou wat leuk! dat ga ik volgende cyclus ook bijhouden! Gaat goed he bij jou, zo te zien! en hoe was dat de vorige cyclus?
Hahahaha, JOTTUM!!!!!! Ik duim voor je meid.... we mogen niet TE enthousiast gaan worden, want stel dat je toch nog ongie blijkt te worden, dan is de teleurstelling extra groot... maar ik denk aan je en zit in grote spanning! Ik wil trouwens, mocht het lukken zwanger te worden, ook 24 uur gaan werken. Mag mijn werkgever dit weigeren of is hij verplicht akkoord te geven? Weten jullie toevallig hoe dat zit :
Die is maar voor de helft, omdat ik toen pas na me ei tempte, maar daar was ie de dag voor mijn NOD al 36.3 nu nog niet.. maar blijft spannend, en ik zie het wel.. http://www.fertilityfriend.com hier kan je het doen, maar ik zou me pas aanmelden als je ongi bent (wat we niet hopen natuurlijk) omdat je zoveel dagen dan gratis VIP bent en dat is heel handig
goede vraag.. ik wilde 2 dagen, mijn werkgever 4 en zijn akkoord gegaan met 3. volgens mij mag je dit niet zomaar weigeren hoor.. andere ideeen?
Ah toppie, dank je meid! ik ga de link vast opslaan voor zaterdag ofzo.. *snif* nee hoor ben niet zielig, kan alleen niet goed met deze spanning omgaan, haha!
Volgens mij kunnen ze dat weigeren hoor. Dan krijg je de keuze om je normaale uren te werken of je word er uit gezet (ontslagen dus) mijn schoonzus is het ook overkomen vandaar. xxx
En ff over te gaan op tempraturen, ik doe het ook meer voor de lol hoor, vind hetw el grappig. Ik kan ok niet in zien of me ei sprong of wat dan ook er is. Maar waneer me ongi er is kan ik wel mee tempen dus das wel makkelijk
Als je het optijd zegt en het goed overlegd lijkt het me dat het kan.. ze mogen je niet ontslaan als je zwanger bent, maar wel daarna omdat je minder uren wil werken vanwege het feit dat je een kindje hebt? ik weet niet hoe het werkt maar dat lijkt me vreemd
Ik zeg ken je eigen lichaam en hou een chartje bij altijd handig, haha! @Poohbear, volgens mij kun je nooit ontslagen worden omdat je vraagt om parttime te werken. na weigering blijft je functie wel bestaan en is het aan jou om dan wel of niet op te stappen. bedoel je dat niet bloempje? Anders zou nooit iemand kunnen vragen om mindere uren.
mijn schoonzus, heeft doen die tijd ook gevragat ik wil graag van 5 dagen werken naar 3 dagen werken want ik verwacht een kindje. En haar wergever heeft hara de keuze gegevn om iets anders te zoeken of gewoon naar haar bevalling normaale uren te werken. Zij hefet toen gekozen om weg gegaan en ander werk te gaan zoeken xxx
Heb jullie mening nodig.. Een moeder van een goede vriend van ons sprak me net aan op msn. Ze hoorde dat we een sterke kinderwens hebben en heeft nog een super mooie kinderwagen staan! Alles compleet in een supermooie kleur aqua blauw, wat dus voor beide geslachten kan! Mag hem compleet overnemen voor 150 euro.. Wat zouden jullie doen? Want sommige beweren dat 't ongeluk brengt een kinderwagen te kopen vóór de zwangerschap.. Maar het is zo'n mooi ding, combi wagen ook nog es. Niks beschadigd.. 2 maandjes gebruikt maar. En dat voor maar 150 euro! Enne dat tempen.. Heb me ook aangemeld op die site, maar kan nergens iets vinden over gratis VIP. En het is int Engels, dus best ingewikkeld haha!
Euhm ja dat bedoelde ik meer sorrry, ik bedoelde dus dat ze een keuze kreeg om gewoon normaal 5 dagen te werken of op te stappen. Maar partime werken weigerde hij het
Ja precies.. dan is ze dus zelf weggegaan, want ontslagen kan nooit om die reden. En bij kleine bedrijven kan het inderdaad zo zijn dat er geen ruimte is en dan kunnen ze wel weigeren, maar daar moeten ze echt een verdomd goede reden voor hebben volgens mij.
Ja ik zei het ook verkeerd, lees het net ff na haha :S dsorry. Maar idd zo bedoel ik het ze kreeg een keuse, maar zij werkte bij een super groot bedrijf hoor. En die handen zoiets van voor jou 10 andere je neem het maar of je gaat weg