Ik mag ook nog even beslissen hoor.. Maar hoe sneller hoe beter, want ze wilt em weghebben hij staat in de weg en gaat niet meer gebruikt worden! Dus vandaar dat ik even jullie mening wilde horen.. Me vriend vind 't vroeg, maar zegt dat ik zelf moet beslissen.. Dat flikt ie nu altijd haha, laat ie mij met de moeilijke keuze staan. Ik heb zoiets van.. tis nog erg vroeg natuurlijk. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, het is een koopie wie weet vind ik tegen die tijd wel niet zo'n leuke/goedkope meer.. En mocht het na lange tijd nog steeds niet raak zijn, kan ik hem altijd weer verkopen.
Ja daar heb je wel gelijk ihn, als het te lang duurt kan je hem altijd vekopen. Wij hebben hier thuis al een maxicose gekocht, was heel goed koop en mijn smaak. Maar wij hebben hem in de scheur gelegt zo zie je hem niet, en ik vergeet hem zelf vaak dat we hem hebben
Ik zou het aanbod ook aannemen, en als het toch telang zou gaan duren zou je hem inderdaad weer kunnen verkopen, ik heb de instelling van het eet geen brood het staat niet in de weg dus waarom niet? Tenminste bij ons staat het niet in de weg, wij hebben ook al redelijk veel en dat hebben we opgeslagen in de schuur onder zeil zodat het ook niet zo makkelijk kan gaan verstoffen. Dus ik zou zeggen go for it meid zo`n aanbod krijg je misschien geen tweede keer meer
@Bloempje Hem je je cosi wel in een vuiliszak gedaan? dat hebben wij namelijk wel gedaan omdat er in een schuur vaak muizen en andere ongedierte zitten die het kapot kunnen vreten zoals motten die eten echt alles kapot en een schuur is doorgaan vochtig het zou toch zonde zijn als je cosi vocht ging trekken en allemaal lelijke plekken zou krijgen
Me moeder heeft zelfs al kleding, wat de kind van me broer nier meer past al op geborgen voor mij. Ik zeg dat ook niet af hoor. Net zoals een box die krijg ik ook van haar ik sla het ook niet af hoor. ALs je het gratis of voor een leuke prijg waarom niet toch? Al moet ik wel een jongen krijgen volgens haar anders heeft ze er nog niks aan (het zijn jonges kleding haha) xxx
Ow thx, zal ik zo ff me vriend er op af sturen haha maar volgens mij ligt die onder een zijl ik weet niet. Gaat zo ff kijken tnx meid
Graag gedaan meid het zou toch zonde zijn als je hem ter zjne tijd nodig heb en hij is helemaal vergaan door het vocht of iets wij hebben ook alles onder zeil maar de cosi en de kinderwagen hebben we helemaal ingepakt Hoe is het verder? heeft je vriend een vrije dag hij was toch weer aan het werk sinds lange tijd?
Nee hij had een proefplaatsing, dat houd in dat die 1 dag mee loopt om te kijken of het leuk was of aan kon . Maar volgende week weten we meer, want die gene die mij was is een week op vakantie Mara ik hoorde net dat die ingepakt was de maxi Maar voor de rest gaat alles lekker, gister leuk en goed gesprek gehad met me mannetje . Hij kwam zelfs al met namen van die vind ik mooi en die zou ik nemen haha. Alles goed daaro?
Owww leuk dat jullie ook al namen hebben, wij hebben ook al namen we waren het er erg snel samen over eens, voor beide hebben we twee namen. Hier verder ook alles goed, tja de gebruikelijke kwaaltjes he maar die horen erbij hoe vervelend ze soms ook zijn we nemen ze maar voor lief. En ik weet niet of het normaal is bij zwangeren vrouwen maar ik wil elke dag wel ...... tja je snapt het wel denk ik
Volgens mij is dat normala meid, een vriend van mij zijn vriendin is zwanger 20 weken en die wilt elke dag 3 keer ofzo dus ja het is normaal hahaha. Ja wij waren vrij snel eruit (en we zijn nog geen eens zwanger haha) we hadden denk ik eerst 4 namen gemoent en was zoiets van nee. Toen kwam ik bij een naam en hij maakte het eigenlijk af haha.
@Missyzuilen: Meid, gewoon doen, ik heb hier al een ledikantje en een commode staan. Een vriendin van mij wilde hem weg doen, dus heb ik gelijk inbeslag genomen. En het is een mooi prijsje toch! @lieselotje: Had ik ook met mijn zwangerschap.. Ik wachte hem zelfs in de pauzes op! Haha.. Groetjes Lotte
Oh om jaloers op te worden! zonder zwangerschap wil ik juist euhh... heel regelmatig zeg maar. maar tijdens mijn zwangerschap kon ik alleen maar soort van voorspel houden, maar echt vrijen deed pijn en het ging gewoon niet! ik wil dat nu niet weer 9 maanden hoor, haha!
Nou.... los van het feit dat ik in mijn vorige zwangerschap erg ziek was en ook echt geen energie had om "intiem" te zijn, had ik over-all gewoon echt geen zin. Ik vond het heel sneu voor mijn vriend, ik hoop dat het dit keer een beetje anders loopt! Over het kopen van spulletjes: ik heb de neiging om elk rompertje van maat 50/56 te kopen, maar realiseer me steeds op tijd dat ik iets te hard van stapel loop!! Ik betrap mezelf er ook steeds op dat ik me zwanger ga gedragen, terwijl ik (nog) niet zwanger ben! Gisteren bijvoorbeeld heb ik bijna een dropje afgeslagen. Toen dacht ik nog net op tijd "oh nee, ik ben nog helemaal niet zwanger dus ik mag best een dropje!!!" Hahahah!!