wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Nee, inderdaad... tijdens de zwangerschap is drop een "No-No", zit glycerinezuur in wat slecht is voor je bloeddruk, daar moet je dus echt voorzichtig mee zijn. Ook kaneel en brie zijn "verboden".

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Pff ik eet me altijd kapot aan de harlekijntjes haha, en kaneel met appel stukjes eet ik graag :( pff ik gata het moeilijk krijgen als ik zwanger ben hahaha

x

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ach jeetje, geniet er juist nog even van, de file americain, osseworst, drankje, dropje, koffie nu mag het nog.

Ik moet wel zeggend dat zodra ik m'n eisprong heb gehad toch al het zekere voor het onzekere neem, vooral met alcohol en roken. maar beide hoef jij niet zo op te letten volgens mij ;)

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik eet ook gewoon nog ossewordst en filet amirican hoor :D en zalm. Maar als ik achter kom dat ik zwanger ben stop ik er ook wel mee. Maar een wijntje gaat er ook nog steeds in hoor (niet vaak denk 1 a 2 kerer per week :D)
    Koffie drink alleen bij andere nooit thuis haha

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Oja en roken doe ik ook nog steeds hoor (sorry anno red het echt niet dat stoppen:()

6. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Nee, inderdaad anoniem1405, daar hoef ik gelukkig niet bang voor te zijn, ik hou het op Fristi's en Chocomel, hahahah! ;) ;)

Ik weet nog dat ik altijd verschrikkelijk verlangde naar moorkoppen en haring. Bloempje, geniet er inderdaad nu nog even van!! Straks mag het allemaal niet meer!! Ik weet zeker dat wij allemaal hier op het forum het er wel voor over hebben.

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ieder voor zich natuurlijk ;)
    maar alcohol wordt tegenwoordig zo ontzettend afgeraden dat ik dat echt niet wil nemen gedurende mijn zwangerschap (vorige keer ook niets genomen) en roken... tja mijn schoonzus heeft gerookt en de baby is nu een huilbaby.. kan verslaafd zijn geraakt aan nicotine! dus ook dat is voor mij taboe. gelukkig ben ik een gezelligheidroker dus dat geeft voor mij niks!

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ik was ineens dol op olijven!
    oh en stampotten.. elke dag wilde ik wel stampotten! aardappel freak ben ik!

hey Pooh! je weet nooit wat wij eten vanavond! collega van lover neemt Roti mee die haar moeder heeft gemaakt ;)

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja als ik zwanger ben, dan stop ik wel met roken dat heb ik altijd gezegt en dan zal ik ook zeker weten stoppen (wel met beetje hulp van jullie strax ;)) en drinken thja wat ik drink is echt heel weinig wat ik al zei denk 1 a2 glaasjes per week, en soms weken niet. Het weekend vind ik het af en toe wel eens lekker

xxx

10. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey bloempje...ik las net dat jij ook (nog) rookt. Ik namelijk ook (nog). Heb je al poging gedaan om te stoppen?

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja heb wel poging gedaan van 2 maanden gestopt :D, maar toen nam ik 1 sigaret en toen nog 1 en toen weer 1 en toen was ik weer begonnne. En heb zoiets van als ikz wanger ben stop ik zeker weten

12. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Oeh... ik heb ineens trek in die stamppot van jou, die ene met andijvie, spek en kipfilet. Dat was de eerste keer ooit dat ik stamppot at! Daarna zelf nog een keer geprobeerd te maken, was niet echt gelukt...

Heet die collega toevallig Nasia?

13. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    hebben er al een paar over wel of geen borstvoeding nagedacht? misschien een beetje ver weg, maar hoe denken jullie erover (dacht er zo aan omdat je dan ook niet kan roken en drinken etc) ik heb het geprobeerd de eerste weken, maar drama.. wil het wel graag weer proberen!

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Haha ja die is lekker he :) wel dikmakend hoor, maar heerlijk, haha!
    jou roti is ook da best! nee die collega heet Angel.

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik eet bij anoniem mee :p:p:p haha grapje

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Goed zo, we gaan je allemaal helpen! en Eimat ook ;-p

17. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Haha! kom maar hoor! is lekker he roti! jammmmm

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik heb altijd gezegt ik geef flesje, en daar blijf ik ook bij. Dat heeft te maken met dat je nog isa kan zeggen kom we gaan de stad toe ofzo en dan hoef je geen borst te geven maar flesje. En nu weet ik wel dat je kan kolven. Maar mijn tepels zijn altijd gevoeliger geweest dan normaal. Dus vind het niet echt lekker gevoel denk ik.
    Maar mischien als ik zwanger ben dat ik alsnog voor borst gaat, maar kans is klein.

En jullie?

19. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Ik had me bij onze kleine meid voorgenomen op z'n minst een half jaar borstvoeding te geven, is helaas niet gelukt. Na 3 maanden ben ik ermee gestopt, was veel te vermoeiend (veel kolven, ook in de ochtend en heeeeel weinig melk).

Dit keer ga ik het weer proberen, hopelijk kan ik het dan wat langer volhouden!

Zijn er mensen die nu al weten dat ze geen borstvoeding gaan geven?

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    is goed, (hoef ik niet bij me schoonma te eten :p:p:) haha maarum denk dat ik van de week lekker roti gata halen :D

Deel Deze Pagina