Ik ben misschien een beetje vroeg, maar in februari is er weer de beroemde 9 Maanden Beurs in de RAI. Ik ben nu al enthousiast en nog nieteens zwanger!!! Ik hoop dat mijn mannetje gauw raak schiet! HE BETTER!!! Dan kan ik met mijn zwangere buik een beetje rond paraderen en pronken met mijn buikje
oh leuk! dan ben ik (als het nu raak zou zijn) nog maar 3 maanden verwijderd van Dday! dan wordt het een Mei kindje, dat zijn de aller aller beste! anoniem1405 is mijn verjaardag
haha ja tis net een blind date . Maarum een roze is beter toch?/(snap je hem?) (zo ff wat mouse in me haartjes, jaja schiet niet op hier )
ja das inderdaad beter! even wat mouse voor de krullies.. begin nu toch wel even nieuwschierig te worden naar gezichten achter het forum, maar ben blij dat jullie mij niet kunnen zien met coupe de mislukt, haha! ik heb me toch een pijn in me rug sinds 2 uur ofzo. zit hier met kussentje in mijn rug alsof ik 7 maand ben, mwoehahaha! maar even serieus.. begin nu toch echt te twijfelen.. of ik wordt ontzettend ongie, maar kan natuurlijk ook ontzettend niet zo zijn... tergend dit wachten.. die paar dagen voor NOD en de eerste dagen over tijd zijn het lastigst
Jooooaaaahh!! JOTTUM!!! Ik heb er nu al zin in!!!! Oh, dat zou echt heel leuk zijn, als we nog contact zouden houden allemaal en dan naar de beurs zouden gaan met een roosje!!!
hoi hoi voor mij was dit de eerste ronde ben net gister een klein beetje ongesteld geworden en vandaag ook een beetje gaat een beetje doorbreken nu net een maand van de pil dit is de eerste echte keer dat het uit zich zelf komt ben op zich wel blij dat het nu komt weet ik wel zeker dat het weer op gang komt op naar de volgende ronde en dames jullie ook allemaal succes liefs mij
haha ja bent ook wel benieuwd wie we allemala zijn . ikke heb foto op me hyves staan Maar me krullies zijn al wat meer uitgezakt helaas (heb zwaar haar helaas)
haha dat spreken we, voor de mensen die zin hebben als we zwanger zijn gaan we gewoon met ze alle naar die berus toe @roosje succes meisie en welkom hier het is zeer verslavene werking hier, en je komt er niet meer van af
Ik ben er ook weer, ik was even naar het winkelcentrum boodschappen doen 1 en 2 november is er ook weer jonge gezinnenbeurs in Utrecht daar gaan wij heen
ja is best veel he... maar echt meid je kan het echt wel. zoek wat afleiding en weet dat 9 maanden zo om zijn..