Ik heb 6 testen versleten van de claerbleu digitaal met ochtend urine die gaven allemaal niet zwanger aan, de test die ik deed met kruidvat eigen merk gaf meteen positief aan welk merk heb je gehaald?
Haha die testte bij mij meteen posi, maar ik hoor er ook negatieve verhalen over helaas maar ik denk dat het ook persoonlijk is
Hoi hoi meiden, ikke ben ook weer terug met gelijk vriednen op de Hyves dus het is goed gegaan me schoonma ghad dus geen rede dat we daar kwamen haha, ze zag ons gewoon weinig en vond het leuk om ff met ze 3e te eten. Was ook wel gezellig hoor. Behalve het eten :9 heb bloemkol gegetn en lust dat niet maar uit beleefd heid heb ik het netjes op gegeten goed he haha Maar jeetje watr een klets hiero Owja leuke fotos hadden jullie op hyves En anoniem heb nog steeds verliedsheids gevoelens voor je zoontje xxx
Ikke vind de kruitvat test ook kllote, 2 keer aan toe was die kapot bij mij dag 12 euro DUs ik heb ze hier van het web gekocht en had goede verhalen gehoort
Dan moet je terug gaan naar het kruidvat met de testen, als ze kapot zijn of de controlestreep doet het niet krijg je je geld terug
das k*t zo duur, en dan doen ze het niet! als ik morgen niet ongi ben hoop ik dat de mijne het wel doet hoor
Ja met bonnetje ja ennuh jij weet niet waar me bonnetje is goezo in de prullenbak haha Blond hier Mens achter die bali zei dat toen op zo kut toon, "je zal het vast wel niet snappen, ik bedoel je ziet er jong uit, en die snappen dat niet" dus ik mijn test laten zien van kijk controle streep komt niet in beeld! Zij heel droog "ja wat wil je nou, heb je er wel urine op gedaan>?" ik weer "ja duh, zie ik er zo blond uit" Zij weer"nou pech gehad, je ziet er trouwens niet zwanger uit. en je moet een bonnetje hebben" Snap je waarom ik niet meer terug kom daar
Ik had twee verpakkingen van de digitale clearbleu met drie testen erin per verpakking a 19,95 per stuk die gaven allemaal negatief aan oftewel 39,90 zo de kliko in :x
Dat komt om dat clearbleu pas bij 100HCG positief test.. vandaar dat kruidvat (die bij 25 positief test volgens mij) wel positief uitkwam
jaja dure hobby hoor, testen. Ik heb 1 keer CB digitaal gehad en 3 keer mislukt. Dus die neem ik niet meer. Ik weet niet wat ik verkeerd had gedaan. Maar hij deed het gewoon niet x
Ja ik weet waar jouw bonnetje is, in de prullenbak zeg je net hahaha maar wat een k*tmuts zeg ik had haar denk ik even achter haar kassa vandaan getrokken. En sinds wanneer kan iemand aan de buitenkant zien of iemand zwanger is? Ja oke je huid kan er iets anders uitgaan zien, maar dat is alleen te zien door mensen die je wel heel erg goed kennen en niet door iemand die je een keer aan de kassa ziet
Ja eigenlijk wel, maar ik stond daar daarna ff met mond vol met tanden. Wist ff niet meer iest uit te brengen.
haha ja eigenlijk wel he ik weet ook echt niet meer waar ik het heb gelezen :S:S:S als ik het ooit is vind zal ik het neer zetten x
Thja die vrouw spoorde niet, ze was denk ik rond de 20. Ik had echt zoieets van waar haal je het gore lef vandaan om me zo te behandelen. Kom er ook gelukkig niet meer Maar idd ik had haar kraag over de toon bank willen scheuren xx
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=60208 Hier staat iets over de hcg hoeveelheid die nodig zou zijn bij de CB test
haha kwas net bezig met het zelfde ik vond hem ook . Maarum sorry ik had weer is fout gelezen het is wel 100 sorry