nee jij snap het niet, bloemkool is vies haha ik heb er eigenlijk nooit van gehouden helaas, maar ja voind het beleeft om het op te eten
bloemkool is lekker hoor, maar snap wat je bedoeld om beleefd te eten als we gaan verhuizen moeten we eerst klussen en dan gaan we 2 weken bij mijn schoonouders wonen, ben benieuwd want dan gaat mijn schoonmoeder koken en die bezit de kunst van het koken niet helemaal, gelukkig weet ze wel een beetje wat ik niet lust. xxxxxxxxxxx
Ik heb 1x uit beleefdheid bij me schoonouders iets opgegeten wat ik eigenlijk niet luste achteraf kreeg ik toch op me donder van me schoonmoeder alsof ik haar iets heel ergs aangedaan had hahaha Nu maken we er grapjes over maar toen was ze op zijn zachts gezegt not amused. En het heeft onze band op een aparte manier wel heel erg versterkt
ik heb nog nooit iets gegeten wat ik niet lekker vind bij mijn schoonouders, in het begin mochten ze me niet en dus kon ik toch iet meer fout doen. nu is de band super en kan ik het gewoon zeggen en anders zegt mijn man dat wel.haha klinkt leuk mijn man, moet er nog steeds aan wennen. xxxxxxxxxxxxx
thja vond het zo lullig om te zeggen dat lust ik niet, omdat de band ook nooit echt goed was tussen ons (na vanavond merk ik dat ze me wel mag, ze vroeg me oren van me kop af ) Maar moet wel even eerlijk zeggen er lagen ook wat specibonen op me bord, ds eerst die viese witte bloeme op haha en daarna heerlijke spericibonen xxx
De band tussen mijn schoonouders en mij is ook perfect we bellen elkaar iedere dag even op en we komen iedere week minimaal 1x bij elkaar op visite en andersom lopen mijn ouders ook helemaal weg met Peter. Wat dat betreft hebben we het wel getroffen met onze wederzijdse schoonouders, je hoort weleens van die drakenverhalen ik moet er niet aan denken
Bloemkool en sperciebonen? wat een combinatie hahaha Wel mooi dat de band tussen jouw en je schoonouders beter word beter zo dan haat en nijd toch?
haha thja band met me schoonma zal nooi echt super worden, we komen er niet elke week langs nee. Maar bij mij ma weer wel. En jesse komt daar graag over de vloer xxx
ja dat haat en nijd vond ik ook niet tof,m maar ja ben wel blij dat ze eindeljk praat haha idd die combi wil ik ook nooit meer hahaha
En jesse met zijn ouders dan, of komt hij liever bij jouw ouders thuis dan bij zijn ouders? Praatte ze helemaal niet tegen je dan of alleen het hoognodige en meer niet? dat lijkt me ook frustrerend zeg
steken in je borst tjee meid dat lijkt me verre van prettig maar wat het zou kunnen zijn kan ik je helaas niet vertellen sorrie
Nee ze praat nu over alles en nog wat met me, veel beter dan begin. Achja mischien kat uit de boom kijken. me vriend ging heel snel van zijn ex naar mij. en ik was ook (ben nog steeds haha) 8 jara jonger dus thja. (hoe weet je dat die jesse heet hahaha)
ze zijn weer weg , ja echt vreemnd deed echt ff pijn als je er ff aan zat pff schoot de lucht ff in (nee nog noet zwanger moet eerst innesteling krijgen )
ik heb je even gequote zoals je ziet heb je net zelf gezegd jesse ik ga ervanuit dat je daar je vriend mee bedoeld en niet de groenteboer hahaha
Maakt niet uit meid maar beter dat je band met je schoonouders beter wordt toch en wat zou het dat hij snel van zijn ex naar jouw is gegaan dat is toch jullie zaak niet die van haar?