Ja tuurlijk is dat onse zaak,maar als die van een meid van 28 naar een meid van (toen dietijd) 19 gaat. Thja zij had zoeiets van zal wel fftjes zijn en niet vast. Maar uit eindelijk (zei ze vandaag dan) je ben 20 maar je denk niveua is 25 a 26. haha vond ik wel ief. Ze had zoiets van "je weet veel van het leven en daar hou ik van" dus nam ik mar aan als compliment (was het gelukkig ook haha)
hoi, mijn band met mijn schoonouders is idd zo´n drakenverhaal geweest. maar gelukkig nu beter, eigenlijk al een tijdje voordat we toruwde maar sinds mijn moeder er niet meer is nog beter en daar ben ik wel blij mee. kan nu met mijn schoonmoeder overla over praten en ze staan altijd voor ons klaar. ze staan ook helemaal achter de keus om kindje ste krijgen en dat is voor ons ook super fijn natuurlijk. xxxxxxxxxxxxxxx
Nou kijk dat is toch mooi en wat is nou een getal? En jij bent zijn ex niet dat zal misschien ook wel wennen geweest zijn voor haar dat er ineens een andere schoondochter was? Ik weet niet hoelang hij met zijn ex geweest ik maar ik kan me zo voorstellen dat ze moest wennen aan een andere schoondochter
@anno Kijk dat bedoel ik dat is toch veel beter, ik weet dat ik heel veel geluk heb mijn mijn schoonouders ik zou me geen raad weten als we niet met elkaar overweg zouden kunnen het is toch familie, en naar familie heb je af en toe toch verplichtingen
3 jaar hebben hun gehad, maar mijn schoonma en de rest van die familie mochten haar niet. Dus ze had zowiezo volgens mij van oeps jou mag ik hoe moet ik er mee omgaan haha. Heeft ze ook wel duidelijk gemaakt hoor dat ze het ff niet wist en ze dacht jong dus ook jong van gedachten maar dat bleek uiteindelijk mee te vallen voor haar kan opzxich na vanavond goed met haar praten, ze luistert ook opeesn goed, en stelt dan ook vragen
ja en die verplichtingen waren eerst niet leuk maar nu gaan we ook zowat iedere week langs en dan is het eigenlijk altijd gezellig, ze hebben nu ook geen commentaar meer als ik iets zeg. mijn schoonvader kon soms van die rotopmerkingen maken. xxxxxxxxxxxxxx
fijn dat het nu beter gaat. ik heb een tijd gehad dat ik niet eens meer bij ze thuis kwam. zijn oma woont daar ook, wel apart huisje, die zei laatst tegen rik, ben er maar zuinig op want het is een goeie. lief he xxxxxxxxxxxxxx
dan waren ze in ieder geval blij dat uit elkaar gingen dat is mooi mee genomen toch hahahaha en het ongeluk dat hij had gehad (zijn been toch), was dat samen met haar of was hij alleen of met anderen?
aaaa dat is inderdaad heel lief van zijn oma Anno maarja omaatjes zijn vaak lief, maarja er zitten ook krengen tussen hahaha
weltrusten Anno ik ga even douchen, ook zo`n tik sinds ik zwanger ben sta ik soms 4 of 5 keer per dag onder de douche wat zal Vitens blij met me zijn hahaha
ze hadden net een week, hij dacht in die week aah ff One night stand en klaar. Maar hij kreeg dat ongeluk en werd afhankelijk en bleef bij haar totdat die mij ontmoete
uhmm sorrie dat ik het zeg maar dat vind ik dan wel waardeloos van hem een one night stand betekend niet dat hij dan maar een relatie moet beginnen omdat hij een ongeluk heeft gehad dan had hij toch gewoon bij zijn ouders kunnen blijven of zie ik dat verkeerd. Ik wil je vriend niet bekritiseren hoor maar hij zal toch ook wel andere mogelijkheden hegad hebben dan bij haar te blijven als hij dat echt niet zou willen?
nee ik snap jou ook zo reageerde ik ook toen ik het hoorde. Maar zijn vriednen lieten hem vallen daar door omdat die in het ziekenhuis lag,. en zij kwam iedredag langs. en hij had zoeits van ok iemadn die om me geeft alleen hij worstelde met zijn gevoelens. En duurfde niet bij der weg te gaan. Als je haar kent snaop je hem zeker weten
Hij durfde niet weg te gaan? is ze zo gevaarlijk dan? En de tijd na het ziekenhuis dan? dit is niet als aanval bedoeld hoor maar het komt nogal vreemd op mij over vandaar
en als zijn vrienden hem lieten vallen toen hij in het ziekenhuis lag, waren het geen echte vrienden en moet hij blij zijn dat hij nu hun ware aard kent toch oke op een erg lullige manier dat wel maar zo weet je wel aan wie je wel wat heb en aan wie niet
Hai, ik ook drakenverhaal met schoonmams. DRAMA, maar goed daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen Yuna, succes morgen lieverd! ik kom snel weer kijken. ik wilde morgen testen maar vriend vroeg of ik nog even wilde wachten AARRGGGG! en ik ben zo misselijk al de hele dag. begin steeds meer te twijfelen. maar goed ik wacht even af nog. Slaap lekker allemaal, tot morgen! liefs, Simone
@anoniem, wachten? nog langer wachten? ppffttt dat je het kan volhouden, knap hoor petje af voor je Slaap lekker en tot morgen meid
Ik ga ook lekker naar bedje toe. Even lekker slapen. Morgen heb ik last van mls (moe en luiheid sydroom) dus ga ik lekker niets doen! Jippie ook wel lekker zo'n dagje! Truste allemaal.. en Yuna, ik hoor het morgen wel.(SPANNEND!) Groetjes Lotte