Dames ik wil me nergens mee bemoeien maar ik heb dus helemaal geen schoonouders. Die van mn vriend zijn allebei al overleden. Heb ze niet gekend maar soms heb ik wel zoiets van had ik ze ook maar... Ik snap best dat je soms knettergek van ze word maar wees ook blij met wat je hebt...
zo ziet die het zelf ook, dat waren gewoon rot vriednen, vrienden lat je nieyt zomaar in de steek.. en thja niet veel om over die ex te praten, maar idd lief was ze niet. en die tijd had die ook niet echt een beste band met zijn moeder.. Maar ja ik denk fouten maakt iedreen wel in zijn leven toch? en ik voelde me niet aan gevallen hoor meid
owja hoor ik ben ook wel blij dat ik schoonouders heb hoor. Wat je zegt sommige hebben ze niet meer en volgens mij is dat meer klote.
Ik zeg altijd maar echte vrienden weten je ook in moeilijke tijden te vinden zo niet treur dan niet ergens lopen wel echte vrienden, en de band met zijn moeder is nu gelukkig beter begrijp ik, anders nodigd ze jullie niet uit om te komen eten lijkt me haha en zo erg zal zijn ex toch niet geweest zijn als hij 3 jaar met haar is geweest toch of ben ik nou heel erg naief?
ja gelukkig heeft die 1 beste vriedn aan over gehouden die steunde hem echt wel hoor , en nu samen met mij hebben we veel samen vreinden. En de band tussen hem en zijn moeder gaat nu stukken beter nou die met mij heb (ik ben gewoon een engel ) Maar ja zijn ex thja ik heb nooit zo meid ontmoet zo erg persoon. Sorry haha maar het was en blijft een verveelnd persoon. En dat die daar 3 jaar is blijven zitten thja god mag het weten. Ik heb hem vaak gevraagt waarom ben je nooit bij hara weg gegaan. En hij had 1 duidelijke rede en dat was haar kinderen, daar had die zoveel medelijden mee. Zij kon ze niet aan en hij nam de zrog op hem. Nu kunnen we tuurlijk wel zeggen van "maar het waren niet zijn kinderen". Thja als je in zo sitiuatie zit snapt je het wel het gevoel. hij hield van die kinderen en voede het ook op als zijn kinderen. Maar nu die mij ontmoet heeft en al een jaar bijelkaar zijn. Mis die ze nog heus wel. maar het doet hem een stuk minder, en zegt ook elke dag ik wil gewoon me eigen kind waar ik dag en nacht voor moet waken en zorgen
Dat is mooi dat hij die vriend nog heeft, en dat hij haar kinderen mist kan ik me goed indenken ziet hij haar kinderen nog of helemaal niet meer? En tja een vervelend persoon dat kan je in vele manieren uitleggen snap je wat ik bedoel? eeb vervelend persoon om mee te leven vanwege haar doen en laten of een vervelend persoon dat ze gewoon irriterend overkomt, kijk wat ik bedoel te zeggen is dat ondanks haar kinderen dat dat geen goede reden is om bij iemand te blijven zeker niet als het je eigen kinderen niet zijn het is nooit goed om vanwege de kinderen bijelkaar te blijven de kinderen krijgen daar altijd een knauw van mij is mijn mening
Och meid dat heb ik ook hoor ik heb gewoon andere bh`s moeten kopen ik heb maar meteen voedingsbh`s gekocht lekker makkelijk. al weet ik nog niet of ik wel of geen borstvoeding ga geven ik zit nog te dubben
noppe tis ook geen goede rede om daar te blijven, maar ja gelukkig verleden tijd en kan ik elek nacht tegen hem aan kruipen (jaja nog flink verliefd opelkaar haha) En we hebben die kinderen voige week zaterdag gezien. En was gewoon leuk, het voelde als neefje en nichtje aan. Ze noemde ons ook oom en tante . Ik kon die kinderen ook heel goed vandaar. Snap je het nog of niet? (we waren buren van elkaar )
ik heb maar een spotbh aan getrokken :S haha deze deed echt pijn (net nieuw gekocht :S) helemaal niet stark zat die, echt vreemnd :S xxx
Nee nu snap ik er niets meer van hahaha buren? En houden zo die verliefdheid, het is hier precies zo, zeker sinds ik zwanger ben is het weer net zoals in het begin of misschien nog wel meer hahaha
haha ok in het kort, ik woonde bij me ma in huis, en hun kwamen daar ook wonen. Me vriend en ik kwamen in contact en de vonk sloeg over. Nooit wat mee gedaan tot vorige jaar sept toen kwamen we echt aan de praat en smste veel. Op 15 okt maakte hij het uit en van buren zijn we buren in onse bed geworden Owja ff voor de duidelijk heid ik heb hem niet af gepakt. Hij begon met sms en ik smnste wel terug. maar heb hem nooit gepucht om het uit te maken. ik had zoiets van zie wel waar het schip strand. En het schip starnde toch de goede richting in voor mij/ Snap je het een beetje of niet? En ja verliefheid is heerlijk toch xxx
Dit gaat heel erg lullig over komen tegenover je vriend maar dan hij is in mijn ogen een slappe %^& eerst met een ander aanleggen voordat hij bij de een weggaat. Als hij een kerel was geweest had hij eerst haar aan de kant gezet en daarna jouw gepeild en niet andrsom dit komt als mij over als een makkelijke inruilmogelijkheid. Nogmaals dit is niet als aanval bedoeld maar gewoon hoe ik het zie vanaf deze kant, en voor de duidelijkheid ik ken natuurlijk niet het hele verhaal en ik begrijp dat er heus wel meer aan de hand geweest zal zijn maar ik blijf het wel een minne streek van hem vinden dat hij het op deze manier gedaan heeft
meis ik snap je mening totaal en recpeceer hem ook zeker weten. maar idd als je het hele verhaal weet en erbij bent geweest, keer je mening wel om en inruil vind ik het niet echt, maar zo komt het voor de buiten wereld wel heel er over. Maar wat ik al eerder zei fouten horen helaas in het leevn
Nee joh ik voel me echt niet aan gevallen joh..ik heb ook vaak zat jou mening hier hard op gezet hoor. toen we net wat hadden maar naar een jaar heb ik zoiets van ok ik was niet de persoon zodat die van haar af kon, maar ben een persoon waar die zijn leven mee wil delen
en snap nu trowuens wat je bedoel met borst pijn als je het de heel dag heb heb ik medelijden met je haha. en dan ben nog geen eens zwanger :S