Ja erg he ppfftttttt en dan heb ik het een dag niet en dan denk ik jaaaa ik ben er vanaf maar nee hoor ineens komt het weer opzetten en aan wie ik het ook vraag niemand weet hoelang dat kan gaan duren dat is per persoon verschillend Er zitten ook hele "schijven" in zeg maar van die plekken die behoorlijk hard aanvoelen en die zijn ook het pijnlijkst
Ja echt erg is het gewoon, ze gloeien ook aan alle kanten, heb me bh toch maar uit gedaan owja las net stukje over borstvoeding en ik gata het ook doen hahah (als ik zwanger ben) lees dit Voordelen Behalve dat het geven van borstvoeding goed is voor je baby, is het ook goed voor jou. Vlak na de bevalling zal de baarmoeder door het zuigen aan je borsten sneller samentrekken tot de oorspronkelijke vorm. Bovendien krijgen moeders die zelf voeden sneller hun vroegere figuur en gewicht terug. haha echt weer iets voor mij
Ja ik ken de voor en nadelen al ik heb al vanalles nagelezen hahaha Maar ik ga me bed in meid, ik ben gesloopt en ik merk aan mezelf dat ik te lang bij de pc zit, nu al gaat die uk in de weg zitten denk dat dat tussen mijn oren zit het is niet groter dan 2 cm misschien nog wel kleiner hahaha Misschien zie ik je morgen weer slaap lekker / veel klusplezier voor straks doeiiiii
ik gaat ook ff gouden kooi af kijken en me bed op zoeken. of er van klussen komt ik ziet wel en ja je moet wel naar je lichaam luisteren he slaap lekker meid, spreek je vast morgen nog wel xxxxx
hallo meiden, ben hier een tijdje niet meer geweest. wilde even niet te veel aan kinderen denken. ga zo een test halen. en ga ik testen. dus das spannend. over een half uur weet ik het. haha. ben daarom ook zo vroeg op gestaan, beetje dom misschien. maar ik moet het echt weten. nou jullie horen het ook zo hoor. ben er deze maand echt weinig mee bezig geweest. en ook bijna geen klachten. en vorige maand had ik ze juist allemaal. misschien omdat ik er teveel mee bezig was. nou ben benieuwd. dus vertrek snel naar de winkel. normaal heb ik ze in huis. maar nu niet. tot zo ! groetjes sandra
He sannie.. Meid ik duim voor je! En Yuna weet je al iets.. Kom op voer die testen uit.. Ik wil roze zien! SCHIET OP, BEN NIEUWSGIERIG! Goedemorgen trouwens, hihi.. Groetjes Lotte
hier negatief.. maar uit me temp kom ik ook om 3.00 was het 36.4 maar om 7.30 was het 37.1! (wat ik nog nooit heb gehaald
haha, ja inderdaad! kom op meiden! @Eimat, ik begrijp wat je bedoeld met wees blij met wat je hebt, omdat je geen schoonouders hebt.. Maar dat neemt echt de problemen niet weg en soms wil ik gewoon helemaal geen contact meer. ze kwetst me keer op keer en de enige reden dat ik mezelf verman is voor mijn schoonzusjes en mijn vriend. maar van mij hoeft het echt niet, sorry...
He verdorie Yuna... misschien toch een iets langere cyclus waardoor de test niet heeft gewerkt? waarom was je om 3 uur wakker meid?
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: bambi (3), marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) 8: 9: 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Hey Anoniem hoe is het daar!?
Ik weet niet ik was klaarwakker, dacht dat ik niet meer in slaap zou vallen en was erg chagenrijnig maar na 1,5 uur toch gelukt.. al heb ik toen wel een leuke nachtmerrie gehad..-.-'
hier alles ok! spannende dag vandaag, ga vandaag voor het eerst naar instituut om mijn huid mooi te maken!
He yuna, ik had het echt voor je gehoopt, misschien volgende test? Zolang je nog niet ongi ben is er hoop! Ik blijf voor je duimen! Anoniem, jeetje dat is ook vervelend als je zulke schoonouders heb. Een vriendin van mij heeft ook van die vervelende schoonouders.. Op een gegeven moment is ze zelfs in therapie geweest daarvoor... Nu kan ze er redelijk mee omgaan. Groetjes Lotte
spannend en leuk lijkt me ook ergens.. ook nog geen ongi? (andwoord al gehad) en lotte, ja ik wacht nu gewoon tot maandag, is er dan nog geen ongi test ik nog wel een keer..
idd iets over een moordernaar, in een heel groot gebouw, enzo, en nouja die ging ie opblazen, was ontsnapt maar me katten niet, omdat iemand de deur dicht had gedaan.. dus toen ging ik heeel hard huilen..