oh my god... ja en het ergste is dat ze uit elkaar gingen en mijn schoonvader 3 dagen bij ons in huis is geweest. toen ben ik veel te open geweest en heerlijke gesprekken gevoerd alleen nu zijn ze weer samen en heb echt geen goede dingen gezegd... Maar ik wil niet in therapie hoor!
hallo meiden, ik heb getest, ik weet niet wat ik moet denken, heb een keer die van clear blue gepakt, met die plus en min. nou heb ik een dikke horizontale streep, en een heel licht verticaal streepje :S beetje lastig hoor ! maar goed. normaal begin ik 2 dagen voor me nod met bruin.. en nu heb ik helemaal nog niks gezien. ach da zal zo wel komen dan :S bedankt zeg voor jullie mee denkene. echt lief!
foto? trouwens 2 streepjes is 2 streepjes.. misschien toch nog even wachten, maar als je een foto kan plaatsen kunnen we meekijken..
goeie vraag! de test brand in mijn tas, haha! ik ga morgen proberen, maar ik ben bang dat vriendlief zondag voor gaat stellen!
okay.. nou hopen dat je niet ongi wordt, zoiezo denk ik dat het goed is nog 2 dagen te wachten gezien je vorige cylcus?
Ja je hebt gelijk... toch had ik toen heel sterk het idee dat ik hem zelf "uitgesteld" had, maar misschien was dat wel gewoon mijn cyclus inderdaad.. bummer! dan zou ik tot maandag moeten wachten...
ik weet nie of jullie het zien hoor. maar ik heb er eentje niet echt duidelijk. maar hoe krijg ik die in mij album? heb ik dus nog nooit gedaan