op album klikken, en hier (boven aan (Als je in je album bent dan) ) XXXX Zwangerschapspagina Forum Index -> Zwanger worden staat uploaden
snappie eum sannie? ging ook even meekijken wat Yuna zij. maar zie eum nog niet tussen de "zwangerschapstesten" staan. of zet je hem ergens anders?
*wacht vol spanning af* anders kan je hem ook naar mij toe sturen en zet ik hem op de site als het je niet lukt (als je tenminste msn hebt)
kan bijna niet.. ik krijg kippevel van je berihtje. weet je, ik denk dat ik een test ga halen van clear blue, van zwanger of niet zwanger. ben nu te benieuwd.
heee sannie, je had het toch over zo een waar een plusje moet komen? wat zoek ik, een streepje (overduidelijk) of nog eens een streepje door dat streepje?
Dat hoeft volgens mij niet hoor.. ik zie die streep echt duidelijk.. Ohh moet het een plusje zijn :s?..
ik heb net twee tresten gedaan. en deze was het makkelijkste om foto van te maken, dus deze is van net. maar wel wazig he.
goedemorgen. wat een spannign hier zeg, zou er dan eindelijk weer wat rose bij komen? zou wel leuk zijn he. geeft ons ook weer eens wat hoop dat het toch nog kan, haha. hier alles goed, toch nog lekker geklust haha, hij wilde eerst niet maar ben zo overtuigend, ja hallo was mijn meest vruchtbare dag, haha, xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Moest het een plusje zijn op die test? of gewoon alleen een 2de streepje? als ik hier andwoord op heb pas ik de lijst aan
Oh vandaar! nou van harte gefeliciteerd lieverd! en dat na de 2e ronde met een half pilletje. harstikke goed man! Geniet er van en ga een leuke verloskundige zoeken... -xxx-
hahaha gek ! ik mag het hopen. maar zelf geloof ik het nog niet. ik ren naar de winkel. naar kruitvat en haal nog een test. denk ik! haha kei gaaf, maar zometeen is het helemaal niet :S
op deze test moest alleen een streepje staan, ik had er een gedaan van clear blue met de plus. maar die is niet echt duidelijk, daarom twijfel ik nog zo. of het wel zo is. maar daar zie ik een licht plusje, echt heel licht
kan je nog niet ff de ha bellen misschien kun je daar nog terecht vandaag m,isschien dat die je kan overtuigen. xxxxxxxxxxxxxxx