wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    irritant dat wachten! vind dit wel heel gezellig en leuk, maar ik maak mezelf wel een klein beetje gek zo. Maar niet gek genoeg om ermee te stoppen hoor. veel te leuk meiden te leren kennen die er ook mee bezig zijn!

2. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    hoi meiden,

Zo het is echt wel spannend voor sommige meiden.

Ook ik had van de week last van extra slijm, nooit eerder gehad, nu is het weer weg. weet ook niet wat het is.
    Heb ergens anders gelezen dat het ook tekenen kunne zijn van een zwangerschap als dit slijm buiten je vruchtbare periode is. :(
    dus wie weet.

ja al die vage klachten in ons lijf, wat moeten we ermee, soms met elk seintje denken we, zou het ?
    En dan is het voor de meeste toch wachten wachten. Pfff

Ook ik had dat vorige week met testen, het is enorm balen als ie negatief is, gelukkig duurt dat maar ff en gaan we gewoon weer door met klussen ;)

ohh als we toch eens zwanger waren, dan wist ik het wel, droom over niks anders en kan niet wachten tot het zover is.
    en het geeft niks dat we er zo mee bezig zijn, als je het eenmaal wil dan is dat heel logisch toch. :rolleyes:

meiden droom aalemaal lekker door, hopen is ook goed, maar verlies jezelf niet he.

xxx Bambi

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hey Bambi!

ja cool he! zou willen dat ik dit met mijn eerste zwangerschap ook gedaan had! voelde mij heel erg alleen toen en is nooit bij me opgekomen om naar een forum te gaan!

ik ga ook weer eens verder lezen op het web :)

-x-
    Simone

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Gisteren had ik echt het idee iets te voelen, vandaag weer niets dus ga er maar van uit over een weekje of 2 weer ongesteld te worden. Niet erg, lekker veel klussen of hobbie-en met mijn lieve mannetje... en zonder schuldgevoel nog een pintje vatten :D

En aan alle mensjes in de eerste ronde: succes en hopen dat het lukt! En zo niet dan komt er wel een tweede ronde :D en na een tijdje verhuizen we allemaal naar het =zwanger= forum gedeelte!

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Okey, maar dan blijf je toch wel om ons op de hoogte te houden he Valhalla?

6. valhalla

Jaaah en jij ons ook he!

7. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    ehh :(:

Begrijp ik je nu verkeerd of wil je een biertje drinken ?

Begrijp mij niet verkeerd, maar je kan nu echt nog niet vaststellen of je deze maand zwanger bent of niet. je heb miss net je ei gehad en dan kan je bijna nog niks voelen.
    Als ik naar je banner kijk moet je nog 12 dagen tot je NOD ,dan kan er vanalles nog gebeuren.

Of zit ik er nu helemaal naast :(
    Trouwens 1tje kan ook geen kwaad, maar snap hem ff niet niet. laat ook maar :rolleyes:

gr. Bambi

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Normaal had ik morgen ongi moeten worden en dan had ik 2 dagen daarvoor al wat witte prut maar nu nog helemaal niks.
    Heb wel steeds een beetje raar gevoel in mijn buik.
    En sinds vanmorgen ook in mijn onderrug.
    Heb ik ook nog nooit gehad.
    Hebben jullie dat ook?

9. Niet meer actief

Goh, dat slijm waar jullie het over hebben komt mij ook heel bekend voor.
    Normaal heb ik daar helemaal geen last van, maar sinds mijn NOD blijft er maar slijm lopen.
    Ik voel het er zelfs uitkomen (sorry voor de details) dus ik dacht steeds dat het de ongi was, maar daar is nog niks van te vinden.

Maar morgen testen, en dan kijken we wel weer verder.

Succes allemaal

10. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    angel4life ik zal voor je duimen morgen.

11. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ik mag het misschien niet zeggen, maar doe het lekker toch :)
    Volgens mij ben jij echt zwanger! ben echt nieuwsgierig, dus hou ons op de hoogte :) en als je het niet bent, sorry sorry sorry, maar toch denk ik het. Good luck girl!

12. valhalla

Dat snap ik ook wel hoor! Dat zeg ik, ik denk dingen te voelen die er niet zijn... Komt gewoon omdat ik geen geduld heb om te wachten. Maar als ik het zeker zou weten raak ik geen biertje meer aan zeg maar. Maar nu nog wel.

Maar je hebt gelijk hoor Bambi

:D

13. Niet meer actief

haha sorry... wordt nu ineens heel emotioneel nu k dit lees (heb k ooit nooit last van gehad) staan traantjes in me ogen, dat overkomt me nooit :oops:
    nou we zullen morgen wel zien, ben alleen bang voor een grote teleurstelling

dank jullie wel allemaal, jullie zijn echte schatten :thumup:

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @angel4life

Ik zal voor je duimen als je gaat testen...en voor alle andere meiden die vandaga of morgen testen..
    Laten we nou is de roze kleur gaan gebruiken ;)

xxx

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    zozo...héhé ben er weer....en ja heb de hele dag in de keuken geweest..wij zijn namelijk aan het verbouwen, de keuken, nieuw laminaat, behangen ect...dus heel wat te doen...heb nu net de kasten ect helemaal weer ingeruimd...

Vanaaf nog ff weg geweest...naar de bouwmarkten....hebben behangetje nu uit gezocht, nog ff bij pa&ma langs geweest...en nog de laatste dingetjes ff opgeruimd....en nu nog ff alles bijlezen op het forum hier :)

Maar meiden die morgen of binnenkort gaan testen , heeeeeeeeeeeeel veel suc6 en geluk gewenst...ik hoop het! [-o<
    Maar wil één dingetje even zeggen: Pin je er niet te erg op vast, op het zwanger worden...hahaha (deed ik ook), maar dat met die aders over de borsten had ik ook...dacht ff van ik ben zwanger, kan nie anders ivm veradnering borsten ect, maar neeh dus niet :cry:

heel veel liefs Bianca
    Ps: zal zo ff mijn volgende Nod aangegeven op de lijst van augustus hiero ;)

16. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Bianca dan moet je tog die van 31 juli je naam rood maken ;) of niet

xxx

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ja angel dat wou ik net doen, maar kwam er achter dat er alleen Bianca staat en geen Bianca24? Dus kan er misschien zijn dat er een andere Bianca is bijgekomen?...kan wezen ja, ander kleur ik hem rood ;)

19. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ik heb al 3 keer gekeken of er nieuws is voor vandaag! maar wie gaat er dan ook voor half 8 testen! succes meiden!

20. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    WOEHOE! ik had helemaal mijn NOD niet goed! is twee dagen eerder, nl 8 aug!

Deel Deze Pagina