Kom op Sannie laat ons nu niet in spanning zitten. Er moet weer roze op de lijst! Kom op.. (wil je ook niet opjagen... maar toch..hihi..)
Ik hoop het voor iedereen die aan het wachten is! Ik ben aan het wachten op m'n 'ongi', ik ben pas net begonnen met het in de gaten houden van m'n cyclus. Ik dacht dat ik eergister, gister of vandaag mijn menstruatie moest krijgen, maar er is nog niets gebeurd. Ik denk niet dat ik zwanger ben, want ik heb wel ongi pijn, en ben best sjaggie, zoals altijd voordat de duivels komen Ik zal waarschijnlijk de tweede ronde ingaan, dus...
kunt hier wel ff geld lenen maar ja is ook niet echt makkelijk he snap wel dat je samen wilt testen maar dat kan toch ook morgen hoef je toch niet nog langer te wachten of kan ik hem dan niet meer volgen. waar blijft sanniee nou. xxxxxxxxxxxxxxx
je had er toch 1 in je tas?..als ie negatief is kan je nog altijd tot maandag wachten, dan kan je nu online nog bestellen, die je morgen of maandag binnen krijgt...
Ja Anno, wat lief! als ie dan negatief is koop ik snel een nieuwe en leg ik terug alsof er niets gebeurd is! vriendlief wil dat ik wacht tot minstens zondagochtend.... bummer!
Oh en Yuna wil dat ik wacht tot maandagochtend ;-p Welkom Lyst! niet meteen de moed opgeven hoor misschien toch al deze ronde!
duuuurd wel heeeeeeeeel lang hoor voordat het zondag is, wil je niet ontmoedigen maar kun je hem niet overhalen? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
neee lees : je had er toch 1 in je tas?..als ie negatief is kan je nog altijd tot maandag wachten, dan kan je nu online nog bestellen, die je morgen of maandag binnen krijgt..
Dank jullie wel, ik hoop het.. Ik heb al veel gelezen op dit forum. Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor degenen die ook in spanning afwachten. (Sannie, ik hoop het zo voor je!)
maar we hebben samen predictor gekocht... oh oh dan ga ik morgenochtend vroeg! want hij heeft op zaterdag uitslaapdag en ik op zondag! ivm kleintje, haha!
laat je ons wel meteen weten wat het is? kan het morgen niet meteen lezen moet naar verhoor over mijn moeder, maar dan lees ik het later wel. hoophet wel heel erg voor je xxxxxxxxxxxxxxxxxx
... hey shitzooi gaan wij dan (als we nog niet ongi zijn samen maandag (of zondag) testen? wil je ook wel zwart laten hoor
ja gezellig dat doen we! ik denk dat ik dan liever maandag doe.. ik heb een hekel aan nega testen merk ik net, haha!