wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @enomis

Khoop ook voor je dat het helemaal weg is, is nooit leuk blaasontsteking ;)

2. hoi
    welkom allemaal .
    en het is idd zeeeeer verslavend dus pas op!

xxxxxxxxxxxxxxx

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    En toen was het inees weer heel stil ;)

4. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    ja ik heb de afgelopen dagen gewoon ff in een dip gezeten ben hier ook wat minder te vinden kom af en toe wel ff bijlezen hoor want wil niet te veel missen maar heb het idee dat ik dat wel doe ben er al van het begin bijna bij maar kan het allemaal gewoon ff niet meer volgen en wil er gewoon ff wat minder mee bezig zijn wist natuurlijk wel dat ik er niet vanuit moest gaan dat het al snel raak zou zijn maar toch zit nu dan in ronde 3 en we zien wel heb zoiets het komt als de tijd er rijp voor is (of me eitje hihihi....) heb ook geen idee van welke cyclus ik nou uit moet gaan 1e maand 29 dagen en 2e maand 24 dagen is zo verwarrend.

5. ik ben er wel veel mee bezig maar niet de hele dag, heb ook nog een leven haha.
    vind het lekker gezellig om er opver te kletsen en toch een beetje te dagdromen.

xxxxxxxxxxxxx

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik ben ook niet suoper veel mee bezig, maar kvind het wel gezellig hiero :D haha.

Ik zit inmiddels ook in ronde 3 en heb zoiets van achjah we zien wel waneer het er zit. Je droomd tuurlijk wel dat het elke maand raak is, maar dat blijft iedreen wel houden denk ik

7. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    ik geloof zeker dat het verslavend is.
    ik vind het ook erg moeilijk om zeker te weten wanneer de eisprong is.
    maar weten jullie iets van ovulatiebloeding af?
    of kan het zijn dat ik nu de eisprong vroeger had (kortere cyclus) dat het een innestelingsbloeding is/was?
    het is nu vanaf maandag. eerste paar dagen ervoor voelde het raar in mijn buik... zondag kleine krampjes. geen pijn... nu is het bloeden echt minimaal... liefs

8. laat je niet meteen foppen als je lichaam iets doet.
    ik had vorig weekend het gevoel dat ik mijn eisprong al had en wist het eigenlijk zeker maar voel het nu weer en dat klinkt volgens de cyclus logischer, had van de week ook wat slijmverlies en hoopte natuurlijk op innesteling maar dat was het denk ik niet.
    je moet net als ons allemaal wachten wachten wachten en gewoon over weekje of 2 testen.

xxxxxxxxxxxxxxx

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Jub vrouwen lichaam kan je flink voor gek zetten :D

Ik heb een maand gelden allemala kwaaltjes en dacht echt zwanger te zijn was 1 dag later ongi geworden. Had zefls dingen die ik normaal lekker voind en niet smaakte. en toch negi test en ongi gewroden ;)

10. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja het is allemaal zo lastig te zeggen het kan van alles zijn dat heb ik wel gemerkt sinds ik gestopt ben met de pil doet het lichaam wel rare dingen met me nu heb ik dan gelukkig niet echt veel verschijnselen gehad maar wel die steekjes rond me ei, rozige afschijding rond me innestelingsperiode af en toe wat misselijk maar goed nog niet zwanger dus vandaar dat ik er ook ff wat minder mee bezig wil zijn maar dat lukt niet echt :( hoop dat het het voor jou dat het een goed teken is en dat het dan je innesteling was of ovulatie bloeding meid gewoon lekker blijven doorklussen en dan toch maar afwachten tot je NOD succes.

11. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    haha ja het is allemaal wat he!
    ik ben erg benieuwd, vroeger was ik altijd bang dat ik geen kinderen kon krijgen... ik hoop dat het onzin is geweest!

kus

12. ik denk dat iedereen daar bang voor is geweest.

xxxxxxxxxxxx

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    owja hoor, en nog steeds ben ik daar bang voor. Maar dat komt omdat het veel in mijn familie voor gekomen is

xxx

14. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    ja ik ken dat gevoel ook idd en anders ben ik bang dat het wel minstens een ajar gaat duren nou weet niet hoe ik dat vol moet houden hoor.

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    thja ik heb zoiets van, duurt het een jaar thja dan duurt het zolang. Je kan er toch niks in brengen.

Maar als ik dan hoor dat iemadn weer zwanger is (eerst zijn haar kinderen afgepakt door rechter enzo) thja dan heb ik wel zoiets van waarom zulke mensen wel en wij niet...

16. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ben er ook nog steeds bang voor...ook ivm met mijn vriend dus...

17. ja of mensen die ik soms tegen kom die kinderen hebben omdat het leuk is, die komen 4 of 5 dagen naar het kinderdagverblijf en op vakantie mogen ze niet mee of gaan oko naar het kinderdagverblijf en ga maar door.
    die mensen hebben dan 3 kinderen ofzo

xxxxxxxxxx

18. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0

Komt mij ook heel bekend voor. Ben vandaag naar de HA geweest. Mijn vriend is op 8-jarige leeftijd geopereerd aan beide zaadballen omdat ze niet waren ingedaald. Ik was erg bang dat we hierdoor niet op een normale manier kinderen zouden kunnen krijgen. Je leest zoveel op internet en hier dat je jezlef af en toe gek kunt maken.

Ze heeft me gelukkig wel gerust gesteld :) :) :) . In 95 van 100 lukt het gewoon. Dat zijn toch mooie cijfers. Omdat ie voor de pubertijd is geopereerd is het geen probleem. Mochten we er toch nog niet helemaal gerust op zijn dan mogen we ook een zaadonderzoek laten doen. Eerst maar even gewoon proberen en m'n mannetje straks gerust stellen. Het is wel een fijn idee dat we het zaad als we willen zo kunnen laten onderzoeken. Je leest toch dat sommige HA-en niet zo snel meewerken en zeggen kom over een jaar maar terug.

Lekker klussen dus de komende tijd :)

19. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

Wat denken jullie, heb evn een vraagje:
    Ik ga vaak lekker in bad en doe hem dan best warm (vind ik nou eenmaal lekker). Denken jullie dat dit erg schadelijk is voor het vruchtje of niet? Heb hem de laatste tijd al niet zo heel warm gezet, voor het geval dat.

Wat denk jullie?

Groetjes Lotte

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zodra je een + test hebt, zou ik het niet meer doen, maar nu is dat nog geen probleem. Geniet er lekker van!

Deel Deze Pagina