Kheb gevangen sannnnie hahaha, nu hopen dat het werkt Hoesie verder meisie, beetje laten bezinken? en beetje gaan genieten deze dag al? Zeker een big smile of niet? Nog geen krampen in gezicht van lachen xxx
Ik dacht ook daar voor, altans is gehoord. en diclofinac mag ook niet ook niet als je bezig bent. gehoort haha. ennuh meis eet ze Ik gaat me vriend weer ff verzorgen met een glas melk hoorde ik net xxxx
GEVANGEN! ik loop gewoon geen risico met ervoor of tijdens met ibuprofen paracetamol werkt ook. xxxxxxxxxxxxx
@ Sannnniee GEFELICITEERD MEID! Dat wij allemaal maar snel mogen volgen.. Heb je anders nog wat tips voor ons? Hoe je bijv. hebt geklust of waar je je gedachte op had gezet? Kan ons misschien helpen hahaha..
Nu we het over klussen hebbem heb veel gelzen over randje fietsen! dus dat betekend man komt klaar vrouw daarna pas, zodat je baarmoeder het sperma naar binnen zuigt ( ) sorry voor de taal gebruik haha maar als een vrouw eerst komt en daarna pas de man, maakt dat wat uit denken jullie? Haha jaja niveua daalt weer xxx
Ik vind dat randje fietsen erg moeilijk.. Heb t vorige ronde 2 x geprobeerd, maar lukt me echt niet om erna nog zin te maken om zelf klaar te komen. Ik kom namelijk altijd eerst bij t voorspel, dan tijdens de seks nog een x en dan me kerel. En om dan nog energie enzo op te brengen om vervolgens nog even met mezelf te spelen.. Nee bedankt.. Hahahaha..
heb daar ook iets over gehoord dat de vrouw dan de zaadjes op zuigt. hoop dat het klopt...... xxxxxxxxxxxxxxx
ow dus ik ben niet de enige ikke doe het net zoals jou. Ik kan het me ook niet meer opbrengen om dan nog ff aan de slag te gaan haha. We zijn meestal al uit geput daarna haha
hoe bedoel je adnersom, eerst man dan vrouw? toch zo gata dat toch? haha maar bedoelde meer mee zal het uit amken als vrouw eerst kom en dan man? ben je dan gelijk minder vruchtbaar ofzo?
En het lijkt me ook zo'n smeerboel worden. Het loopt er toch uit? Nou moet ik me eerst maar eens durk maken om mijn cyclus en dan pas met het zwanger worden. Hier nog steeds niks hoor. Zit op cyclus dag 67 nu.
pff meisie, begint nu niet meer leuk te owrden he zo lange cyclus . HA al gebelt of waneer ging je dat doen? voor je vakantie toch? xxx
*vang,Vang,vang* (van sannnieee ) wat een geklets, ik volg het niet meer hoor sorry.. Sjonge droppie moet nu echt tijd worden.. hier ook nog steeds niks, voel me wel wat beter als vanmiddag, haartjes laten knippen, en lekker gegeten (pannenkoek met spek )
ghehe nee iemand die ik ken heeft het geknipt nu kan ik het weer lang laten groeien, en dan mag het over een jaar er weer af.. standaard maar is idd altijd wel fijn..
Wanneer je lichaamstemperatuur stijgt in een sauna, in de zon, in bad, tijdens sporten, dan ga je zweten om je lichaam af te laten koelen. Je beebje kan niet zweten en je vruchtwater wordt ook warmer als jij warm wordt. dit is niet fijn dus daar moet je rekening mee houden. Ik geloof dat dat het was