wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    moe! en een oud vriendin is zwanger vertelde mijn moeder net! en mijn andere vriendin is al bijna 3 jaar bezig, maar heeft nu hormonen gekregen en denk dat dat deze ronde ook wel goed gaat komen (gelukkig)! en ik? ik word gewoon ongie morgen of zondag.. Heb gewoon zin om mijn ouders te vertellen dat we bezig zijn! maar doe het niet...

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    goede avond meiden,

ikke hier ook weer, net ff op de bank gelegen werd echt moe en misselijk. Dus ff lekker gelegen en GTST gekeken.

Anoniempje, waarom denk je ongi te owrden dan?

xx

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja heb je mij weer ;)
    omdat ik vanmorgen nega getest heb en al deze hele cyclus het idee heb niet zwanger te zijn...

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    owke, minder van je negi test meid. Kwist niet dat je getest had. Ik had vanmiddag 10 paginas te lezen ofzo haha denk er over heen gelezen

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    haha ja inderdaad heel veel afgekletst vandaag met z'n allen! en gisteren ook trouwens :) Het waren 2 heel gezellige dagen, mwoehahaha

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja er is idd wat af gekletst ;) haha

Maar wel gezellig :D

maar voor rest alles goe met jou?

xx

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    jawel hoor. ben gemicrodermabrasied en ge softlaserd. eerste keer van een kuur van ongeveer 10 keer ofzo. en voelde goed moet ik zeggen. beetje branderig, maar lekker wel!

voor het geval je daar ook overheen gelezen hebt ;), is voor littekentjes van acne en actieve acne "schaam".

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Owke, ik hoop dat het werkt ;)...ik had daar dan weer niet over heen gelezen ;)..maar was vergeten te reageren.

Voel me wel lullig loop ik te klagen om een paar puistjes :S sorry

9. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    nou gelukkig heb ik er ook niet heel veel, maar 3 per maand ofzo, alleen die genezen zo moeilijk en worden ontstekingen. en nu ben ik 25 en wil er eens van af dus besloten om zo'n kuur te doen ;)

10. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh en geeft niks hoor! je kunt nooit weten hoe erg iemand waar mee zit. Zo das ook weer gezegd, haha

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee dat is zo, maar toch wel knap wat ze tegen woordig kunnen toch?
    Had er wel eens iets gezien op tv, bij zo mode progamma (ey ik blijf een ijdeltuit die graag mode leest en ziet :D)

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    nou idd! maar goed eerst maar even hopen dat het helpt! en drink er ook elke ochtend aloe vera gellie bij en das echt smerig, maar reinigt je huid erg goed dus ben benieuwd ;)

jou klus periode voorbij? ben jij zeker van je cyclus eigenlijk?

13. Niet meer actief

Haalllloooooo wat een stelletje kletsers zijn jullie hahahaha
    ik heb net zoveel mogelijk zitten lezen maar een paar berichten verder weet ik niet meer welk verhaal er meer bij wie hoort :oops:

Hoe is het hier met iedereen?

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja klus periode is wel voor bij, maar klussen gewoon door hoor hahaha. Ik ga niet precies die en die dag klussen en dan vanaf me ei sprong rustig in bed liggen (sorry haha).

Maar ja ben wel aardig zeker van me cyclus als die 2 keer 22 dagen is. toch?
    Hoezo dan?

xxxx

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,

hiero gata het wel ok, kan beter haha. en met jou?
    Nog misselijk geworden in de Ikea :p:p:p

xxx

16. Niet meer actief

Hahaha nee we zijn vandaag niet naar de ikea geweest, Peter moest werken vandaag en ik moest van half 1 tot 18.00 werken dus shoppen ging helaas niet.

En jij nog leuke dingen gedaan vandaag?

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee niet echt wat gedaan, vriend ligt ziek op bed, 40 graden koorts en buikgriep. Dus beetje verzorgen he ;). En ik zelf zat niet lekker in me vel af en toe. Slecht geslapen denk ik.

xxx

18. Niet meer actief

Ow bah hoop dat hij snel opknapt en dat jij vanavond beter slaapt,
    had je last van stemmingwisselingen of gewoon niet helemaal happy vandaag?

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja het ene moment was ik op en top vrolijk en andere moment weer beetje down :S terwijl het een rustig dagje was.
    De hele dag ook last van me lichaam gehad :S (nog steeds haha)

xxx

20. Niet meer actief

Misschien ook ziek aan het worden net als je vriend? Ik hoop het niet voor je hoor zeker twee zieken in een huis dat is gewoon geen doen tenminste dat is mijn ervaring.

Peter en ik hebben dat 1x meegemaakt allebei zwaar de griep, als de een eindelijk de slaap had gevat kreeg de ander een hoestbui dat de een weer wakker was en andersom. Daar werden we dus echt niet vrolijker van en aangezien we toen nog geen logeerkamer hadden moesten we dus wel in een bed blijven liggen nou dat heeft een helehoop irritatie gegeven toen ppffttttttttt

Deel Deze Pagina