haha ja das echt niet te doen, wij hebben het ook 1 keer mee gemaakt. Dan moet er boodschappen gehaald worden geen van beide heeft dan zin, dan ga je maar nood gedwongen met z'n 2e haha. Maar ja we zien wel. Ik eet veel vitamine dus moet wel goed komen joh. We hopen op het beste haha xxx
Hey Anoniem hoe is het met jouw, kijk je uit met je nagels lakken dat zo je toetsenbord niet onder de nagellak zit hahaha
Hier ook veel vitamine, ik heb net een schaaltje aardbeien en kiwi`s op hhhmmmm heerlijk allebei heerlijk zoet en sappig
Jeeeej gordon is weer op tv haha (jaja erg he, ben dol van gordon het liefs toppers in concert ) Ja hier lekker ene meloen op xxx
Nee ik niet ik ga er even voor op de bank zitten, ik zit nu met mijn rug naar de televisie en ik heb gisteren gemerkt dat ik beter af en toe even op de bank kan gaan zitten dat is beter voor mijn rug en buik momenteel. oftewel tosoooowwww
haha mannetje (21 maanden) ging er met mijn nagellak vandoor! heeft ook 1 nagel ondergekalkt haha! en de mijne zien er niet uit. meiden ik ga afsluiten, hoofdpijn en moe (vast de ongie) tot morgen!
Ja gata al iest beter, hij heeft net 1 broodje op en zit ff op de bank tv te kijken. Hij voelt nog wel warm aan. Maar is zelfs net ff met de honden naar buiten gegeaan. xx
Ja denk het ook, hij heeft veel geslapen ook (gelukkig haha) wij hebben 2 jack russels een mannejte (buster) en een vrouwtje (beauty) jullie verder huisdieren? xx
Ow leuk broer en zus? wel leuk die namen allebei met een b Wij hebben alleen een vogeltje, we hebben wel een kat gehad maar Peter bleek allergies te zijn