Nee geem broer en zus. Buster is iets ouder dan 1 en Beauty is net een half jaartje. En we hebben nog 2 katten (Rooie Ari en Fatt Lizz) haha erg he ow maar een vogel is toch ok leuk? wat voor 1 ? xxx
O dus jullie hebben maar meteen een hondje gekocht leuk joh en wat een namen, je moet er maar opkomen voor de katten dan he wel erg leuk gevonden hoor totaal anders dan de namen voor de honden. Wij hebben een grasparkietje Luigi (van de mario bross) zeg maar hahaha
Ja ben ook onwijs verliefd op me honden. Me katten hadden we gekregen van vriednen die gingen uitelkaar en moeten eigenlijk in asiel maar ik vond ze wel heel lief. Ze zijn 5 en 8. en onzettend lief haha. Maar leuk joh een vogel heb ik altijd gewild maar me vriend niet, en we vinden zo dierentuin wat we ne hebben wel ff genoeg haha xx
Ik begin me te schamen voor mijn dierentuin hier Ben niet veel geweest laatste paar dagen want onze pup hield me de hele dag (en nacht) bezig. Heb in 3 dagen maar 6 uurtjes slaap gehad, dus je kunt je vast voorstellen hoe ik nu achter me comp zit. Liefs
@angel, wat voor dierentuin heb jij? Nee toch leuk huisdieren, ik ben onwijs gelukkig met me diertjes hoor haha (dierentuin was niet negitief bedoeld he ) xxx
dat zou ik ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen gelukkig wilde mijn ouders onze kat in huis nemen, ik had mijn kat al toen ik nog bij mijn ouders woonde dus eigenlijk ging hij gewoon terug naar zijn oude stekkie en we kunnen hem nog zien, maar hij wordt wel erg oud hij is nu bijna 11 jaar en ze zeggen dat dat bejaard is voor een kat Ik ben ook meer een katten en hondenmens dan een vogelmens, maar aangezien Peter allergies is voor katten, en de kans groot is dat hij ook allergies is voor honden is het beter geen hond in huis te halen even gaat wel hij kan ook gewoon naar mijn ouders ondanks de kat maar na een paar dagen krijgt hij last en dat wil ik ons en de hond niet aandoen. En Luigi is ook bij ons gekomen via via echt een leukie hij gaat overal mee naar toe binnenshuis dan natuurlijk, als een van ons staat te koken komt hij erbij zitten op het aanrecht en met douchen gaat die gek ook mee het is vaak goed kijken waar je gaat staan in de douche hij douched gewoon mee en als je de deur dicht doet gaat hij krijsen tot je hem binnenlaat hahaha
Haha dat weet ik wel.. en het is al een stuk beter dan vorig jaar. Vorig jaar hadden we 13 (!) katten en 1 hond... was bij mijn pleegouders thuis hoor... Nu hebben we: 5 katten: Arwen, Luna, Angel, Raven en Muis 2 parkietjes: Knabbel en Babbel (moest toch wat) en 1 Hond die nu 7 weken is: Bandit Maar begint hier ook beetje druk te worden, dus denk dat de konijnen en muizen die mijn vriend nog wil maar even moeten wachten aangezien er ook een baby aan zit te komen als alles goed gaat. Liefs
Ow dan valt mij dierentuin wel mee (leuk trouwens je kan Angel noemen , zo word ik door vrienden genoemt me bijnaam hahaha) Maar ik kan echt niet leven zonder honden, ben er mee op gegroeit en wil er ook nooit mee rvan af haha. @lieselot, wel jamemr ja dat je vriend er niet tegen kan. Balen! xx
ja gaat wel goed, ben hem aan het zindelijk maken, en hoop elke avond dat hij niet gaat huilen als een wolf als ik ga slapen, maar dan kan ik na een uur me bed weer uit omdat de buren boos aan de deur staan... Hij was afgelopen nacht voor het eerst stil toen ik op de bank ging slapen. Verder is hij heel lief en schattig, alleen hij vind het leuk om met mijn tas rond te slepen, die ben ik dus steeds kwijt... maargoed... hoort erbij zeggen ze... oh trouwens, hij heeft vriendjes gemaakt met 1 van de katten hier, ze liggen sinds vanmiddag samen op de bank te pitten. De andere 4 willen nog niks van hem weten, dus hij besluit maar om ze steeds op te jagen... wel lollig om te zien als ze op de kast springen en hij er niet bij kan... hij kan niet tegen zijn verlies. xxx
De onze sleepte heel lang met me schoenen :S was ze idd altijd kwijt haha. Mijn katten willen niet echt iets weten van de honden, alleen rooie arie geeft buster wel eens kopjes en wilt spelen met hem, maar met de pup vind die het niet leuk. Veelste wild haha xx
hehehe, sja we moeten elkaar allemaal maar opbeuren he! je doet er niets aan. we moeten geduldig wachten en vooral ons niet te druk maken want dat werkt alleen averechts! maar iemand nog een idee wat ik vanmiddag vroeg? van hoelang een ovulatiebloeding kan duren en een innestelingsbloeding? het is nu al vanaf maandag. is nu nog steeds, en ik weet zeker dat het geen gewone ongesteldheid is. ik heb ook geen vlokjes ofdat soort dingen. (las ik hier ook ergens) liefs xx
ja hier net zo. als de hond wil spelen komt hij echt luid keffend aanstormen... vinden de katten niet zo leuk... beginnen meteen te grommen en te blazen... maargoed... was net te laat... hij was wakker en net niet op tijd buiten... lag klein plasje bij de deur en hij kwam al aanlopen met staart tussen de benen. Ben pas 4 dagen bezig hem zindelijk te maken en hij heeft nu al in de gaten dat het niet binnen mag. best slim. Liefs
o meiden ik krijg net een telefoontje van mijn vriendin die twee weken verder is dan mij, ze moet nu naar het ziekenhuis ze heeft een flinke bloeding, ik heb haar aangeboden ook daarheen te komen maar ze zegt dat het nog niet nodig is wel laat ze haar vriend mij bellen als ze mij toch nodig heeft. OWWWW meiden ik zit hier helemaal te shaken ale:
wat leuk dat jullie ook allemaal dierentuin hebben voel ik me niet meer zo eenzaam hahaha ik heb een hondje, 7 maand oud. Belle, kruising jack russel en friese stabij. 2 katers 1 jaar allebei, ,maine coon en x abbesijn. 2 konijnen, hollanders. en 2 aquariums 1 van 1,20 meter 300 liter. best groot dus en een kleinere
Nou volgens mij duurt een ovulatiebloeding en een innestelingsbloeding geen dagen hoor. Meestal is dat maar 1 of 2 druppels. Volgens mij ben je ongesteld, al vind ik het niet leuk om het te zeggen. liefs