Ja tuurlijk, dat is logisch. Ik zou ook zo in me pyama naar het ziekenhuis gaan hoor. Maar het is nu alleen de vraag of het wel zin heeft. Dan ben je dadelijk in het ziekenhuis en dan mag je misschien niet bij d'r, of je moet een eeuwigheid wachten tot ze klaar zijn met een onderzoek. Wachten is altijd moeilijk, en als je echt wil vind ik wel dat je gewoon moet gaan, als je maar ook aan je zelf denkt. Als je lichaam aangeeft dat je moet stoppen moet je dat ook zeker doen... Liefs
Meiden wij gaan, Peter en ik zitten allebei op hete kolen en we gaan toch naar het ziekenhuis, wel blijven we beneden (buiten) tot ze bellen en dan meteen naar ze toe, en bellen ze niet en komen ze naar buiten gaan we gewoon met ze mee om te praten en te steunen wat de uitkomst ook is.
meis ik wens je heel veel sterkte toe, en beterschap met je vriendin, laat ons maar weten waneer je weer online bent en hoe of wat ok denk je wel aan je zelf meisie knufff
ik denk dat ik zo maar een poging doe om te slapen. Bandit is nu rustig dus misschien een nachtje zonder gehuil. ik hoop het want ben echt dood moe. Liefs en lekker slapen straks
Sjonge jonge wat gaat dat hier hard zeg met kletsen. NOg even over die dierentuin... Heb 1 hond, rotweiller van een jaar oud in huis Heb 2 katjes van vier maand oud in huis Heb 3 katjes van 2.5 maand op zolder Heb 2 vissen in de vissenkom Heb 1 konijn buiten in een grote ren op het gazon Heb 1 rosella parkiet in een papegaaienkooi in huis Heb ongeveer 70 melkkoeien en 70 stuks jongvee in de stal en heb ook nog op dit moment...........................heel veel ratten maar dat is niet de bedoeling hoor! Dr is hier een rattenplaag geloof ik. Wat een leuk onderwerp om hier over te kletsen he...
maar ga nu ook slapen...moet morgen melken he...weltrusten en hopelijk kom ik de volgende keer hier en heeft iedereen heel goed nieuws voor me
moge meiden. vandaag naar een rommelmarkt we hebben zoveel troep over nadat we zijn gaan verhuizen dus ben al vroeg op heb geen tijd nu om alles door te lezen, maar zag dat Eimat een ware dierentuin thuis heeft. gaaf zeg ik ben gek op dieren en zou zo bij je komen wonen zouden er alleen dan nog meer worden denk ik heb nu alleen een konijn binnen en dat vind mijn vriend genoeg, maar als ik een kindje zou hebben dan komt er denk ik nog wel iets bij hoor dan ben ik vaker thuis nou ik ga snel naar moeders en dan door naar de rommelmarkt spreek jullie vanavond wel weer als ik niet helemaal op ben krijgen vannacht het zoontje van vrienden te logeren hij is 2.5 en wil nooit slapen dus we zullen zien
Goedemorgen dames, Ik ben weer de gelukkige vandaag die mag gaan werken. Jippie. Maar gelukkig maar tot 14.30 uur. Iedereen veel succes vandaag met alles! Groetjes Lotte
Jeetje wat een geklets allemaal, ik ga niet meer terug lezen hoor, dan moet ik 30 pagina's doen...pfff SANNIE Gefeliciteerd! (beetje laat maar goddank begon het laatste bericht bij de juiste pagina!) JOEPIE! En verder nog ROZE te zien hier? Wie het ik gemist?! Lotte? Anoniem? Ga zo mijn broer helpen met klussen in zijn nieuwe app. tot snel dames!
Hier nog niks te zien, maar de dag duurt nog lang, iedereen een goeie dag gewenst, wss tot vanavond.. Groetjes..
hallo meiden, ik voel me prima, dank je wel voor jullie woorden, ik ga vandaag een trouw jurk kijken, ja ja.. ik ga trouwen 12 januari, dan zou ik als alles goed mag gaan 22 weken zijn. dus moeten ze de jurk ook een beetje aan passen denk ik. hihi over dat klussen wat ik gedaan heb. ja niks bijzonders eigenlijk, wel dat randje fietsen, wist niet eens dat je dat zo noemde, maar dat dede wij altijd wel. en dan smorgen nog een keertje. leuk die details haha ja ben nog een beetje onder de indruk. weet niet of ik het al kan geloven. ben veel te blij. ik moet wel zeggen dat ik er deze maand helemaal niet mee bezig was! en ik had helemaal geen kwaaltjes, dus waarom ik testte? ik weet het niet. maar goed dat ik het wel deed dan. komen jullie ook maar snel naar de mei mamas, zou ik leuk vinden . en natuurlijk duim ik vor jullie.! dat jullie me maar snel mogen volgen zeg. ik ben nu nog maar 3 weken en 6 dagen. das echt super kort. ben allemaal bang dat ik gewoon ongesteld word. gek he.ik hoop het toch niet. heb wel buikpijn, maar dat zal wel te maken hebben met dat ik zwanger ben. druktemakeR! fijne dag allemaal meiden, ik ga zo kijken naar me jurk, ook wel spannend, kan ik me zinnen weer eens verzetten hihih XX sanniee
Hoi meiden, wij komen net thuis, we zijn bij onze vrienden blijven slapen. Er was mij gevraagd jullie hier op de hoogte te houden dus bij deze. We zijn dus gisteren tot maar naar het ziekenhuis gegaan in afwachting van een telefoontje, eenmaal bij het ziekenhuis kwam haar vriend net naar buiten om ons te bellen. Het is fout, ze heeft een echo gekregen en op de echo is wel nog het dooierzakje te zien, maar geen kloppend hartje. Peter en ik zijn gisteren bij ze gebleven en we hebben tot diep in de nacht(eigenlijk ochtend) zitten praten, huilen en troosten. Ik ben in en in verdrietig en weet niet precies of ik wel de juiste persoon ben om haar te troosten, ik heb dat ook kenbaar gemaakt vannacht maar daar willen ze niets van weten. Ze zei: juist omdat jij degene ben die meteen is gekomen ondanks dat je zelf zwanger bent, geeft aan dat je er niet voor wegloopt wat veel mensen wel zouden doen en dat geeft aan hoe krachtig onze band is. Nou ik ga proberen nog iets te slapen, want dat is er vannacht niet veel van gekomen. XXX lieselotje
Jeetje.. wat heftig allemaal zeg! Zit hier gewoon met tranen in me ogen achter me beeldscherm.. Vind je echt onwijs sterk meid! Echt.. jij bent een echte vriendin en daar mag de maatschappij trots op zijn vind ik. Want zulke vrienden vind je niet snel meer.. Hopelijk gaat t jullie samen lukken allemaal, maar blijf inderdaad wel aan je eigen denken ook he! Wens der maar héél veel sterkte, ookal kent ze me niet! En jij natuurlijk ook lieverd!
hej meis, wat vreslijk! heel veel sterkte, en pas ook goed op jezelf! Dames, ik ga er weer even vandoor, moet werken zometeen. Als je het werken kunt noemen. Ik ga met een client van mij naar de bioscoop, zoop in zuidamerika kijken! En jawel, daar krijg ik ook nog voor betaald! Dat maakt het werken leuk! verder hier geen nieuws, geen steken meer, ben benieuwd waneer mijn Nod nu is, heb em zelf bedacht op 12 september, mocht er dan nog niks zijn gekomen, dan maar even een testje voor de zekerheid. Mijn vriend is er nu al heilig van overtuigd dat ik zwanger ben... Hij heeft superzaad vind ie zelf! Nou Ja, jullie horen het vwel! Liefs Nikki
Haha, dat dacht mijn kerel ook de eerste ronde. Ow dat doen we wel even schatje, want mijn zaad kan niet missen! Daar is die ook even op terug gekomen hahaha.. Bij ons is het denk ik gewoon psygisch, we zijn er teveel mee bezig! En daarom hou ik me ook wat meer afzijdig van het forum.. Lees eigenlijk alleen nog dit topic. En zometeen na me ongi, zal ik er nog wel minder zijn. Maandag gesprek bij dat advocatenbureau.. Hoop echt dat ze goede voorwaarden bieden, want wil er echt werken en weer lekker aan de slag gaan!
Hey meis, wat erg voor jullie vriendin![en vriend tuurlijk] nou ik vind het ook super lief van jullie dat jullie gelijk zijn gegaan,echte vrienden! Wens ze sterkte en jullie zelf ook een beetje rustig aan he, goed aan jezelf blijven denken... Liefs D...x
@lieselotje, jeetje meid wat erg, en ik had nog zo gehoopt dat het allemaal mee viel. Pff jeetje, en ik vind het ook zeker goed van je dat je er toch wel was. Je zagt het ze had je hulp hard nodig. En ik snap ook jou gedachten wel dat jij nog wel zwanger bent en zei opeens niet meer. Maar je hoort het jij bent haar vriendin en loopt niet weg voor haar. Steun haar dan maar goed, tot waneer jij het kan he. Want ook aan je zelf denken is goed voor jou zelf he. Hier verder niks bijzondrs, vriend aardig opgeknapt had vanmorgen weer 37.1 dus dat gaat weer goed. xxxx
Heeey hoi! jeetjemiena...3 daagjes ff geen tijd gehad om hier te kijken en te schrijven..en gewoon meer dan 50 paginas erbij..haha .. echt geen zin om dat allemaal na te gaan lezen hoor! Maar ik las dat Sannie zwanger is? Gefeliciteerd meid! Wij zijn hier druk aan het klussen..haha.. Voel me nu alleen een beetje kut Ik was net wat aan het hyven en kom op de pagina terecht van mn ex...zie ik staan dat hij vader word..in November verwachten ze hun 1e kindje...hij gaat nog maar een jaar met haar..naja op zich niks mis mee natuurlijk..maja...kvond het gewoon stom haha...heozo jaloers hahah...mjah..kmoest net ineens huilen ...toen ik dat las..gek he nou ik ga er weer vandoor..voel me echt niet zo happy nu..heb echt de neiging om mn vriend op te bellen...die is bij een kameraad..maja hij kan er toch niks aan doen dat ik me kut voel...pfffff.....