wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb gelukkig in mijn omgeving niet echt van die trieste berichten meegemaakt. Bij bijna al onze familieleden en vrienden is 't goed gegaan.. Dus daar denk ik ook maar gewoon aan!

Me moeder begon er laatst wel over, dat iedereen zoveel % kans heeft op een kindje met een afwijking, maar daar denk ik gewoon niet aan.

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee als we aan alle negi dingen denken word het leven ook niet echt vrolijk meer toch?

Je kan beter positief blijven vind ik. Die dingen kunnen altijd wel gebeuren, maar dat betekend nog niet dat het bij jou kan gebeuren hoor ;)

xxx

3. zoals ik al zei gaat het vaker goed dan fout.
    en idd aan de posi dingen denken. een klein gezond roze kindje

xxxxxxxxxxxxxxxxx

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

Ik heb al een tijdje een maansteen, deze had ik ook van mijn vorige zwangerschap. Weet wel dat de steen eerst goed gereinigd moet worden en dat het 28 dagen duurt voordat tie gaat werken. Je moet hem op de blote huid dragen. Verder heb ik nog avonturijn om me nek hangen. Deze steen past bij mijn sterrenbeeld (kreeft). Deze geeft geluk in liefde en spel en perfect tegen huidaandoeningen (puistjes). Haha.. Jaja.. ik ben een lekker bijgelovige trien..hihi..

Groetjes Lotte

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @lieselotje.... ik vind het echt heel sneu voor je... Natuurlijk ook voor je vrienden, maar ook voor jou. Toen in net 2 maanden was was mijn beste vriendin en mijn vriend zijn beste viend (stel) ook zwanger geraakt. Bij haar is het ook mis gegaan en tot de dag van vandaag nog niet zwanger.. onze kleine is nu bijna 2 en ook wij hebben hier veel moeite mee. Het is vervelend om je zo gelukkig en zo verdrietig tegelijk te voelen. doe rustig aan en ik hoef niet te zeggen "wees er voor je vriendin" want dat heb je al overduidelijk laten zien.

liefs

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @yuna, ben je er? nog niet ongie? en ga je morgen testen? of maandag? ik ben zo dom geweest, heb geen test gehaald! dus ook maandagochtend kan ik niet testen....

liefs

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ja ben der, ben nog niet ongi..
    dus wacht nu maar weer gewoon morgen af,
    overigens heb ik ook geen testen thuis liggen, maar hier is op zondag ook wel veel open dus dat scheelt..;)

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hmm, maar na je NOd mag je ook overdag testen;) (overigens)

9. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh ja a'dam natuurlijk. das wel erg handig.
    en je temp? is die nog steeds hoog?
    ga je dan morgen testen zonder ochtend urine of maandag met ochtend urine?

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Spannend meiden,

ik hoop dat we weer roze krijgen te zien ;)

Hier nog steeds paar steekjes in me onderbuik (net ff links)

xxx

11. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ECHT waar? dan kan ik maandag in de lunchpauze testen!

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    je mag toch altijd op elke tijdstip van de dag testen ?

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ja me temp was vanochtend 36.7 (Dus nog steeds hoog) dus ff wachten kijken wat ie morgen zegt ;)

en jij ga jij maandag dan testen in de middag? ik denk dat ik niet met ochtendurine test, omdat ik altijd veel drink en ook als ik weinig drink, dan is het nog steeds erg licht.. dus denk gewoon 4 uur niet drinken en dan zien (maar ligt er allemaal aan wat er morgen gebeurd ;))

14. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey Anoniem en Yuna, hopen dat jullie niet ongi worden!
    en meer ROZE in de lijst!
    Ik heb ook deze keer (regelmaat daar houd ik van) 2,5 dagen ongesteld: heerlijk. Voordat je bedenkt dat je het bent ben je er alweer vanaf.. :)

Fijn weekend weer en hopen dat julie posi testen!
    succes!

15. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja zeker spannend! vooral omdat ik steeds denk dat het niet zo is en vandaag tampon even in gehad en haalde eum eruit en helemaal niets... niet een ietsie pietserig klein mini druppeltje... en dan begint mijn hart toch even sneller te kloppen. dus waarschijnlijk hou ik de ongie psygisch weer op daardoor :(

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Esmee 2,5 dag! mijn hemel :p
    hier altijd 7 volle dagen hoor

17. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hoop dat het niet zo is... kun je al een beetje wijs uit je cyclus of is het een zooitje bij je?

en bloempje goed geklust?
    hoe is de knie inmiddels?

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Fijn weekend weer en hopen dat julie posi testen!

Oh das zeker lekker voor je :)!
    dank je wel, ik hoop het ook niet!

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Wij hebben hier wat afgeklust haha :oops: Nog steeds aan de klus hoor. Ik gaat ook nietw achten totdat ik weer ongi ben en daarna weer klussen haha.

Maar me knieholte gaat weer beter gelukkig. doe ook heel veel tegenwoordig fiets af ent oe :D
    Dus per 1 okt weet ik waneer ik weer mag werken:D

xxx

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ja heerlijk, ik was voorheen ook altijd zeker 5 dagen.
    Toen ik de pil nog slikte, voor spiraal, vrijdag laatste pil. standaard zo avond, ooit ma ochtend ongi en als ik op vrijdag weer begon met nieuwe strip was het net over, soms op zaterdag pas.. pfff... nu was ik na 25 dagen weer ongi en ik had gerekend op 30! best lekker dus! geen spanning en ook geen klachten.. Deze maand even goed opletten of ik wat voel..

Deel Deze Pagina