Haha ja das nu net het punt. mijn cyclus was altijd korter. zo'n 27 a 28 dagen en sinds we voor de 2e gaan is die 30 (eerste ronde) en nu zit ik op dag 29... maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik word het echt wel hoor. weet het voor 90% zeker!
ben hier alleen wel al vanaf gisteren mijn kat kwijt (die normaal 20 duizend keer op een dag bij de deur staat te mauwen :s)
Ja, als ik dan nog niet ongi ben dan denk ik het wel inderdaad! maar inderdaad eerst morgen nog maar even afwachten. das ook een heel lange dag nog
Ik heb liever een cyclus van 28 dagend an 22 hoor ..je bent veel sneller ongi en als je 7 volle dagen ben dan in je ongi dagen vruchtbaar Gelukkig ben ik sinds kort heel kort ongi 4 a 5 dagen dus dan heb je weer iets meer kans om in vruchtbaar dagen te klussen xx
ja gek he, ik had deze maand ook helemaaaaal niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn.. en ze zeggen dat je het wel VOELT als je zwanger bent: achteraf dat je zegt.. ik wist het diep van binnen.. Daantje heeft voor me gependeld en gekgenoeg heb ik dan ook het gevoel dat ik het deze maand ook niet word dus.. wachtend op november.. bloempje je bent toch kapster of niet? Ga je dan ook weer aan het werk in een kapsalon? of doe je wat anders?
aaaaaaaah poes poes poes bah mijn hond laat hier net ff een scheet! heeft ie nog nooit gedaan! willen jullie niet meer over huisdieren praten haha gaat ie gek van doen. xxxxxxxxxxxxxxx
ja ik neem samen met de boven buren de kapsalon over. dus we gaan samen ondernemen en daar sta ik dan ook als kapster. (want mag dan wel half baas zijn, knippen wil ook blijven doen)
Hahahaha anno.. ja ik hoop het, vindt het echt vreemd, (en ja hij komt buiten).. ik hoop echt niet dat hem iets overkomt.. al heb ik dus wel al 2 dagen gedroomd dat hem wel iets overkomt
@Yuna, mijn kat isvan de weke een week weg geweest en die kwam ook weer terug Dus er is nog hoop hoor
Ja ik wacht rustig af.. ga vanavond even rondje lopen (kat is nogal shuw behalve tegen mij).. maar van hem had ik het dus nooit verwacht wel van me andere kater
Daarom dromen zijn bedrog ook ... dus je kat kotm echt wle terug, en als die een nacht zonder eten zit gata die buiten wel eten zoeken . Hij kotm echt wel terug
Hahaha, ik droom al jaren alleen over moordenaars, moorden enz enz.. vaak hele enge dromen, dus dat is niks nieuws..het is pas raar als ik een leuke droom heb..
hahha ja nog even mijn aanvulling op de dierentuin: wij hebben in maart 2 katten uit het asiel gehaald: een broertje en zusje, respectievelijk Baco en Razz, 15 jaar (zeggen ze) maar ogen nog jong.. bloempje: ja lekker doorklussen hoor! en wel vervelend ja dat de schipper dan vaak door de nog rode zee moet.. tja die 2,5 dag is wel luxe idd bij mij. Vorige keer dacht ik: ach eerste keer, de volgende keer zullen de dammen wel doorbreken... niet dus ook PRECIES 2,5 dag. Tien uur s'ochtends ongi 2 dagen later, s'ochtend nog tampon gebruikt maar om 1 uur, niets meer... heeerlijk.. ff een domme vraag: op het randje fietsen? die term heb ik gemist.. please someone explain?
Door de rode zee doe ikke niet haha, sorry. Maar meestal (altijd eigenlijk) ben ik al klaar met ongi en dan vruchtbaar gelukkig. Maar randje fietens ze zeggen dat dat zo gaat: Eerst man klaarkomen en dan pas vrouw. Dus betekend dat wij vrouwen ff de hand er op moet leggen ja of anders dat zijn jullie verhalen haha sorry. Maar wat mijn vraag hier over is, als de vrouw eerst komt dan man pas geeft dat midner kans op een zwangerschap? xxx
ik heb van de week gedroomd dat ik een dikke buik had maar die was helemaal flubberig, dus zat geen kindje in en toen werd ik wakker echt vreemd. xxxxxxxxxxxxxx
This meer dat als een vrouw later klaarkomt, de baarmoeder de zaadjes "opzuigt" maar het gevaar (als dat veel later is) is ook dat de baarmoeder ze ook weer uit kan spugen zeg maar.. zover ik heb gelezen Hahahaha, wat een verhaal.. :d