nou dan houdt ik mijn hart vast maar ja rare dromen zijn mij niet vreemd dus dat wil bij mij niks zeggen en volgens mij was droom met mijn buik nog voor mijn eisprong. xxxxxxxxxxxxxxx
ach ja heb nog geduld zal wel moeten, zal volgende week wel anders zijn maar dan ben ik bijna jarig dus ga ik gewoon als een klein kind de nachtjes tellen tot ik jarig ben en dan 1 nachtje later kan ik testen. xxxxxxxxxxxxxxxxx
oh leuk! 23, mooie leeftijd zeg! ja ik kan ook niet anders dan wachten, heb toch geen test! en maandag op zijn vroegst... als ik dat had geweten had ik nooit die test gisteren gebruikt!
doe ff normaal! meen je dat echt? nee echt serieus? dan ga ik zo nog even heen hoor! voor morgenochtend
23 ja we worden steeds ouder, is ook de bedoeling hoor. vind het een mooie leeftijd om mama te worden dus kom maar op met die posi test haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
haha owow anoniem kan je echt niet wachten tot maandag : xxx (owja heb ook gedroomt dat ik het bed deelde met leonardo di caprio haha erg ben ikke he) xxx