als je robbie williams tegen komt stuur die maar door haha wist ook niet dat ze die bij de benzinepomp hebben, heb al een test voor volgende week, mag op vrijdag testen maar wil wachten tot zat of zon omdat dit mijn eerste ronde is en ik mijn cyclus nog niet goed ken. xxxxxxxxxxxxx
moet je er naar vragen? ik vind het zo'n vreemde gekke vraag... heeft u ook zwangerschapstesten? volgens mij word ik dan uitgelachen... ik ga wel even spieken, haha tot zo!
Haha tot zo anoniem, succes @anno als ik robbie tegen kom zla ik zeggen dat die naar jou mag hoor ...die hoeft ikke niet hahha
[/quote]moet je er naar vragen? ik vind het zo'n vreemde gekke vraag... heeft u ook zwangerschapstesten? volgens mij word ik dan uitgelachen... ik ga wel even spieken, haha tot zo! lijkt me ook gek om er naar te vragen xxxxxxxxxxxxxxxx
@ yuna: Is je kat al terug? Die van mij is ook wel eens weggeweest. Uiteindelijk terug gevonden in een boom, hij durfde niet meer naar beneden.. Wat een lefkat he..hihi.. Uiteindelijk kreeg tie honger en toen is tie toch maar naar beneden gesprongen. @ anoniem: wacht gewoon tot dinsdag joh.. Dan test ik ook mee..hihi.. @ bloempje: Komen we allemaal naar jou toe voor onze haren..haha.. @ lieselotje: Meid sterkte in deze moeilijke tijden.. Denk je ook nog een beetje aan jezelf? Wel doen hoor! Zo ben weeer bij volgens mij.. hihi.. Groetjes Lotte
jahoor je meld het maar haha ...thja ken er ook niks aan doen dat die mensen in me dromen komen kvind het ook niet erg hoor hahahahaha xxx
Nee heb hem nog niet gevonden, maar hij is zo shuw als ik weet niet wat, dus als ie ergens in huis zit van iemand anders, zal het wss nog wel even duren voor ie tevoorschijn komt..:s
Nou ik droom wel de raarste dingen, maar ook dingen die gaan komen.. Echt wel vreemd wel leuk.. Ik weet ook wel wat de dromen allemaal betekenen, dus dat is wel leuk.. Groetjes Lotte
Ja weet niet.. Heb het altijd al gehad.. Heb altijd al duidelijke dromen gehad en heb er heel veel over gelezen. Mijn vaders is ook erg spiritueel, dus denk dat ik daar veel van heb. Kan niet alle dromen uitleggen hoor en er zijn ook nog gewoon dromen waarbij je dingen verwerkt. Dus niet elke droom hoeft iets te betekenen. ' Kom uit een erg spirtueel gezin met tarot kaarten leggen en astrologie en etc.. Heb er best veel van mee gekregen.. Weer een heel verhaal.. hihi..
wel een leuk verhaal hoor .. ik heb laast wel een boek gekocht over dromen. Wel grappig om te lezen. maar staat niks in over bekende mesen en het bed delen Kwam alle dromen maar uit he dan was ik weer blij grapje xxx
IK HEB ER EEN! "simone houdt trots haar test hoog in de lucht, als een trofee die ze net gewonnen heeft" wat een dure geschiedenis zeg! 10,95, maar goed ik heb eum! @ lotte, sorry lieverd ik denk niet dat ik kan wachten tot dinsdag nu...
Ik weet niet ik vindt het iig niet leuk, en ben ergens wel bang, maar goed voor hetzelfde geld komt ie straks gewoon mauwend aanlopen, als ik morgen nog niks weet ga ik even de dierenambulance bellen, om te vragen of ze in mijn buurt een zwarte kater hebben gevonden..