mesie hij komt echt wel terug , heb je al buiten gerammeld met haar/zijn eten? werkt hier ook altijd xxx
aaahhhh wat een liefie! ja iid doe maar even voor de zekerheid morgen. vind het erg vervelend voor je.. maar je doet straks nog even een rondje toch? hoe heet hij?
Chester.. en ja heb ik net ook gedaan, ga vanavond nog even, en dan zie ik het wel, ( normaal reageert ie al op mijn sleutels) maar neem dan ook wel even voer mee..
owja sorry vergeten haha... hier is het nl altijd rustig in de straten dus gaat dat idd beter. maar idd morgen of maandag even bellen maar maar wel mooie poes/kater trouwens
Nou hopen dat ie geluk brengt! en ja ik vindt hem ook erg mooi, alleen niet altijd fotogeniek zie : hahaha.. nou genoeg over mijn kat hoor
ja maar nu zegt vriend misschien kun je beter nog even wachten je hebt gisteren nog nega getest... is ook wel zo, en nu vind ik het ook niet leuk meer! dacht dat hij samen wilde testen eigenlijk...
misschien voelde hij aan dat hij even weg moest blijven tot je getest hebt. want een zwarte kater brengt toch ongeluk?
Hoi meiden Bedankt voor jullie steun, dat kan ik goed gebruiken nu. Ik ben nog helemaal gesloopt, de afgelopen nacht zonder slaap heeft er flink ingehakt ondanks dat ik de halve middag weggeslapen heb. Ik zit nu even bij de pc maar ik voel me alsof ik elk moment kan instorten van moeheid. Ik ga zo nog even lekker op de bank liggen en lees af en toe wel mee, meer kan ik nu even niet opbrengen sorrie.......
meisie waarom ga je niet lekker naar bed met een kopje thee en een boek (of tv kijken). Je moet ook aan jou rust denekn he xxx
bij elk plaatje op internet als je daar met je rechtermuisknop op klikt krijg je een schermpje dan moet je klikken op eigenschappen en bij locatie staat de link die je moet kopieren en dat bedoel ik met link