wilde eigenlijk nog even wachten maar ga denk ik morgen ochtend testen en dan zie ik wel of het te vroeg is. Maar ben zo benieuwd. Of de moet nog komen natuurlijk. Het ene moment denk ik dat het eraan komt. Dan heb ik een soort van krampen. Maar als ik dan naar de wc ga dan zie ik helemaal niks terwijl ik normaal we al een paar dagen wat afscheiding heb voor mijn ongi. Heb dus echt geen idee.
Nou... ik weet van een bepaalde test dat die streep net zo dik moet wezen als het teststreepje..zeg ik dat goed..begrijpen jullie mij? hahah... Maar van andere testen kan een licht streepje wel een teken geven op een zwangerschap, want hoe vaker je daarna test, hoe dikker het streepje word
Hoi hoi, ik ben er ook weer bij. @esther 7 jammer van de negi test meid, mischien even een paar dagen wachten dat die dan wel posi is? ik heb vandaag gewoon al een maxicose gekocht :S haha ik zag hem, helemaal mijn smaak met een lief kroontje er op. Kan voor een jongen en meisje en totaal niet duur.... xxxAnneamrie
@angel4life Balen joh! vraag me inderdaad net als alle andere af of een licht streepje niet gewoon zwanger betekent! kun je ons nog laten weten wat de bijsluiter van jou test zegt over een licht streepje? Je was er vroeg bij we zaten met z'n drieen al aan je te denken om dat tijdstip, haha!
Ik heb getest met de matcare testen die hier te koop zijn. Er staat dat je daarmee al 4 dagen voor je nod zou kunnen testen. Zie verder niks staan over een licht streepje. Het was trouwens zo licht dat het op een foto niet eens zichtbaar was. Ik denk dat ik deze week nog even op de wacht, en als die er dan nog niet zijn nog maar een testje waag. Ja ik las het vanmiddag, alleen kon mezelf er niet toe zetten om op 6 uur vanochtend al hier te komen. Ben me nu trouwens net aan het bedenken of ik het niet fout gerekend heb. Ben 28 Juni voor het laatst ongi geweest, dus dan had het toch afgelopen zaterdag 28 Juli moeten zijn? Of reken ik dat nou fout...?
. Ben me nu trouwens net aan het bedenken of ik het niet fout gerekend heb. Ben 28 Juni voor het laatst ongi geweest, dus dan had het toch afgelopen zaterdag 28 Juli moeten zijn? Of reken ik dat nou fout...?[/quote] als je uitgaat van 28 dagen dan is het 25 juli.
Hoi, Droppie123 ik wil even afwachten tot donderdag, kijken of er wat komt en dan ga ik wel snel testen want ik kan niet meer wachten van de spanning. Liefs Kim
Resultaten: 28/06/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 09/07/07 Een beetje vruchtbaar 10/07/07 Vruchtbaar 11/07/07 Erg vruchtbaar 12/07/07 Eisprong 17/07/07 Innesteldag 26/07/07 Vanaf hier kun je testen idd dan had je vanaf 26 juli kunnen testen..als je uit gaat van een cyclus van 28 dg..
Leuk man die maxicose en als ie nie duur was..nouw ja..why not! en voor alle dames hier, hopen op een posi test..of ong. ..dan weet je waar je aantoe bent! ps:ik ben momenteel niet zo heel veel online hier op de site...ben drukkie in huis Liefs Bianca
Succes me6t je huisje Bianca24 .... Ik gaat maar is koken, moet zo voor het eerst naar fysio Al vast eet smakkelijk allemaal xxx Annemarie
zo hele dag gewerkt eten gekookt en gegeten en nu maar ffies een kijkje nemen (poe weer een hoop om bij te lezen) of er al dames postief getest hebben maar helaas nou meiden geef de moed niet op he misschien hebben jullie wel een langere cyclus dus hopen dat het over een paar daagjes wel positief is of anders snel ongi worden zodat je weet waar je aan toe bent. zo over een uurtje ff lekker sporten heb eigenlijk geen zin maar als ik dan eenmaal bezig ben dan is het wel lekker en slaap ik ook lekker ontspannen vanavond.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984 2: 3: 4: onsukkie 5: 6: Enomis 7: 8: Bambi82 9: Liesl, MissyZuilen 10: Sannnieee, anoniem1405 11: Angel1986 12: Katje81 13: askim 14:Luna 15: 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, roze=zwanger. Dus graag DEZE lijst kopiëren als er iets gewijzigd is, ook als je dus ongesteld bent geworden, dan even je naam rood maken. BEDANKT
Jeetje zeg, wat een drukte hier! Wat gezellig zeg! Ik moest gewoon vanaf gisteren middag 6 pagina's bijlezen haha! Het idee om (weet niet meer van wie) te blijven tot we zwanger zijn vind ik top! Alhouwel we allemaal hopen dat dat niet lang is Vanochtend nog maar eens getest voor de afwisseling en nog steeds niets! Om gestoord van te worden! Wel heb ik dus al drie weken last van alles wat je als zwangere vrouw maar kunt hebben en graag voor 12 weken door wil maken, als je maar WEET dat je zwanger bent. Onlangs is daar bij gekomen dat 'anderen' vinden dat ik 'anders uit mijn ogen kijk'. Ze zien iets aan me... Vaag of niet maar ik geloof toch liever de test dan de eerste de beste klant die bij me komt.. Dit weekend is is het 19 dagen geleden dat we onbeschermd de liefde hebben bedreven (zoals de buisluiter dat noemt) en dus 'testbaar'.. Ik hou jullie graag op de hoogte om al winner van de ROZE auto uit de bus te komen. Helaas kan ik mezelf niet invullen op het lijstje want ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden omdat ik een mirena spiraal heb gehad en sinds verwijdering op 27 juni geen rode duivel voorbij heb zien komen. Ik vind het wel leuk om te horen dat iedereen hier hetzelfde denkt: nog net geen kinderkamer en zwangerschapskleding gekocht hahaha! Tof Bianca die Maxicosi! Het moet er toch een keer van komen! Is het niet deze maand dan ergens in het aankomende jaar wel haha! Voor alle nieuwelingen (ongeveer weer een stuk of 10 sinds vorige week) WELKOM. Het lijkt idd voor sommigen of ze niets beters te doen hebben haha! Ach, we houden elkaar van de straat en discusseren over nuttige onderwerpen.. toch? fijne avond allen maar weer en tot morgen?!
hahah..ik was dat niet hoor, die een maxicosi heb gekocht..das ANgel.... Dus bij jouw nu ook spannend ..we kunnen elkel hopen en afwachten.. Nouw idd...ik denk dat die meiden die veel online zijn, vakantie hebben en lekker achter de pc zitten te dromen van een baby.hahah... Ikzelf heb 6 dg vrij gehad..morgen mag ik weer beginnen met werken, late dienst :x . Had wat net...stond ik te douchen en wat zie ik tot mijn grote verbazing? en donker streepje vanaf mijn navel naar mijn schaamstreek...das gek..wel ong. maar een donkere streep pfffffffff...dacht dat ik ervan af was, van al die syntomen Liefs Bianca ow ja moet er wel bijzeggen dat het misschien van mijn trainingsbroek kan komen die streep?...maar heb 2 streepjes..1 ingeprint in de buik (denk van de broek) en één wat donkerder...zal eens ff in de gaten houden.
Heb het er net met mijn vriend over gehad en we gaan morgen testen. Is misschien nog wat vroeg maar dan doe ik het over een paar dagen gewoon nog eens als het negatief is en de ongi blijft ook weg.
@Esmee81 Jub esmee dat was ik van die maxi haha...ik zag hem en was echt verliefd op dat ding zo erg mijn smaak... Achja zo ding vergaat niet en je smaak meestal ook niet toch.. xxx
Hey allemaal, ook weer ff bijgelezen. @Luna, mag ik ook op de lijst, weet niet precies hoe 't werkt maar ik moet as donderdag 02.08 ongetseld worden...ga zaterdag tesetn denk ik als ik het niet wordt...maar hoop beter nergens op
Dank je. Vind het best een beetje erg spannend, maar ik verwacht nog niks moet ik toegeven. Het zal best wel tegenvallen, maar het is nog steeds de eerst ronde natuurlijk. Maar we zullen zien