@anoniem Ze hebben mij altijd gezegd als je een bepaalde dag getest heb en de test is negatief om dan minimaal 2x 24uur (kan ook 3x 24uur zijn) te wachten omdat je hcg per 2 of 3 dagen verdubbeld
anoniem, als we beide positief testen zouden we echt wel precies gelijk lopen, dat lijkt me wel helemaal geweldig..
ja dat zou echt gaaf zijn! maar ben jij vaker over tijd? nee toch? volgens mij is het wel raak bij jou! maar ik mag niet testen van jeroen en lieselotje.... (nee hoor lies, ik pest je, sorry ;-p)...
Je mag van mij wel testen hoor, ik zou wel de laatste zijn die je tegen houdt hahaha ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om te wachten ik kon het ook niet maar het schijnt dat je hcg per 2 of 3 dagen verdubbeld en het dan sneller opgemerkt wordt door een test en testen zijn nou eenmaal niet goedkoop
ja weet ik hoor, vind het heel lief dat je meedenkt. probeerde alleen je aan het lachen te krijgen, maar dat was misschien niet helemaal gepast.. sorry
Na ik snap het nog steeds niet haha, is niet erg. wat ik dus zou zeggen i dat mijn kat wel heel erg graag op de foto gaat, als de mijne al me camara in me hand ziet zitten dan loopt ze al gelijk op me af haha. en gata heel lief zitten. wat niet aktijd even leuk is, want wil ook wel eens me honden fotograveren, alleen zit zij met die dikke kont in de weg
meisje succes ik duim voor je dat je haar obnder weg tegen komt.. laat het zo nog even weten of niet? xxx
Ik ben hem nog niet tegen gekomen, me andere kat zit hem naar mijn idee ook aan het zoeken, (heeel hard mauwen wat ie normaal niet doet) dus klinkt allemaal erg sneu heb even een briefje bij de buurman geplakt of ie misschien even wilt kijken of chester daar ergens is.. wordt nu toch best wel verdrietig.. maar ja, ik hoop dat ie me anders vannacht gewoon wakker mauwt
ow meisie nog steeds niet hopen dat die morgen terug komt , wel lief dat andere kant mee zoekt die mist zijn vriendje tuurlijk. xxx