ik zit in de 1e ronde en ik weet nou niet wat er allemaal gaat gebeuren want ben 4 maanden bezig en 2 keer miskraam gehad dus ja we shall see
Nee hoor, van mij mag je er hier ook bij komen, wanneer is je NOD?.. en verder wat naar van die miskramen zeg.. Hier nog geen ongi ook nog geen kat.. me laatste hoop (bij de buren binnen) is ook vervlogen gezien ze hebben gezocht.. Dus.. *zucht diep* denk dat als ik vanmiddag nog niet ongi ben, dat ik dan even een test ga halen..
ben benieuwd naar je test.... ben vroeg wakker misschien mijn straf omdat ik gisteren zat te klieren. heb je de dierenambulance al gebeld? was het een oude kat? xxxxxxxxxxxxxx
aahhh Yuna! chester nog niet terug? wat k*t! ga je de dierenarts/ amubalnce bellen? girlies ik heb getest vanmorgen en hij was witter dan wit... zo wit, nega dus. Helaas! maar ook geen ongi en op dag 31. ik denk dat ik mijn gedachte op wat anders moet gaan zetten, want zo word ik nooit ongie! @mammieloves, welkom! wat vervelend twee miskramen.. die heb je dan zeker wel snel achter elkaar gehad...? bah... Hoop dat het nu goed gaat innestelen! liefs, simone
ik ga weer. wil wat leuks gaan doen maar weet nog niet wat. liefst naar de kapper, maar dat kan echt niet meer, haha! misschien tot vanavond!
hoi meiden, terug van vakantie en helaas vanmorgen ongie geworden. :x :x :x grrrrr. baal er enorm van had echt het idee er deze maand goed gebruik van te hebben gemaakt. op naar de volgende ronde. xxx Bambi
goede middag meiden, Hier is er nog 1 wakker, sliep weer pas om 5 uur gggr :S Vind je het gek lag te stuiteren in bed van het lachen nog grapje.. Anoniem...balen ma een negi, ik heb je toch gezegt kom met goed nieuws Pff zo naar een verjardag :S helemaal geen zin hahah. Wil terug naar me bed xxx owja nieuwtje welkom hiero
Hier ook net wakker, maar voel me topfit. Maar ik ga niet teveel doen vandaag ik weet dat het ineens kan omslaan en dat ik weer zo moe ben en niets meer uit mijn handen krijgt. @Bloempje veel plezier op de verjaardagen @Bambi Jammer meid ik zal nog een keer goed gaan strooien hier @mammieloves welkom hier wel een kleine waarschuwing, het is hier uitermate VERSLAVEND! hahahaha
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) 8: 9: 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Balen bambi.. en hoe is het met troetelbeer? ook overtijd? En bloempje.. zo lekker vroeg dus vanochtend nou maak er een rustige dag van lieselotje anoniem, he balen.. nou we willen nu wel duidelijkheid zeg maar
@yuna, was nog vergeten om te zeggen over je katje, echt klote dat die nog niet terug is :S Ga je vandaag bellen of morgen ? @lieselotje, ja dankje wel maar hoor nou net dat die 2 verjaardagn op het zelfde tijdstip vallen :S dus we moeten beetje schuiven. Dus dat word 2 tot 3 bij de neefje en nichtje, en van half 4 tot 5 bij de andere pfff heb nou al geen zin :S haha xxx
@yuna, ja was lekker vroeg wakker rond 12.00 uur HEy het is zondag he, en die meiden stopte niet praten, dus moest wakker blijven van ze (grapje meiden) (gillend naar me make-up spiegel )
Goedenmorgen iedereen! Hier kunnen we alweer bijna aan de klus, gelukkig maar want sta al weer even droog.. En iedereen mag mij ook toevoegen hoor.. YOUxLIGHTxMYxFIRE@hotmail.com Want ben er onderhand dag & nacht op.. Om nog even terug te komen op die nachtmerries.. Ik heb daar al sinds me 15e ofzo last van. Ik kan echt amper normale dromen hebben. Altijd gaat er iemand vreemd of dood of krijgt een ongeluk.. Heel naar om altijd zo wakker te worden.