wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Oeeiii wat gezellig :D allemaal nieuwe mensjes op mn msn .. haha...leuk dat jullie me toe hebben gevoegd :D

gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

liefs, Samantha

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hahaha, ik pas 12:00 uur. Schandalig he. :p

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    En bloempje.. zo lekker vroeg dus vanochtend
    Dit ei jij Yuna;)

Dus ik zeg ja lekker vroeg op om 12.00 uur :D

En bla bla over zondag haha

Maarum jij om 6.30 pfff zo vroeg? Toen lag ik net2 en een half uur in coma hahaha

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ow ja we hadden het gister toch over maanstenen enzo!?!?!

Nou ik heb er dus wel 1 10 jaar gelden gekregen van me ma, (was het hangertje van me overleden oma) Maar moet wel eerlijk zeggen die wil ik dan weer niet kwijt raken haha.
    Maar heb hem stiekem ook niet om hoor, beetje te oud. En heel bang dat ik hem kwijt zou raken.
    (bijgelovig wie ikke nee joh hoe kom je erbij haha:p)

xxx

(en weer bezig met me make-up :D)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ben niet echt bijgelovig, maar in zulk soort dingen wel. Ik geloof ook wel dat er iets is na de dood.. Maar meer ook niet echt. En ik geloof ook in paragnosten, dat er dus mensen zijn die dingen kunnen voelen/zien..

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Kijk ik ben bijvoorbeeld niet bijgelovig als ik onder een ladder door loopt of dat ik een zwarte kat ziet.

Maar dat soort dingen geloof ik dan wel. Ik kan bijvoorbeeld heel goed mijn tante en oma zien (helaas ook af en toe hoor haha) maar voelen doe ik ze de heel dag.
    (niet altijd even leuk) maar dat betekend nog niet dat ik gek ben of zo.
    De een kan het beter dan de ander.
    En mij vriend die kan het bijvoorbeeld ook, dus dat scheelt ook wel weer hoor haha.
    xxx

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik zou heel graag met iemand in contact willen komen die misschien mijn tante kan zien/voelen.. Die is dit jaar plotseling overleden aan kanker en daar heb ik t nog erg moeilijk mee.
    Ik heb wel eens gebeld naar zo'n paranormale lijn en gevraagd over onze kinderwens.
    Daar zou ik ook graag over willen praten met iemand die misschien iets kan zien of voelen..

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Het is akelig stil hier.. iedereen is zeker aan t luieren :p
    Ik ga zo lekker met me ouders pannekoeken eten! :D

9. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Tralalalalala,...... 8)

Wij hebben net ff het tegenovergestelde van luieren gedaan ;) hahaha....sorry :oops: :p

10. lekker rustig hier vandaag, kom net de terug van de mac jammie.

voel weer vanalles in mijn buik vandaag en mijn tepels zijn gevoelig zo heb ik het nog nooit gehad.

xxxxxxxxxxx

11. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Aaah ik wil ook naar de mac! Aiaiai..ik ga zometeen ff mn schatje overhalen :p haha

12. lekker he alleen het personeel had er niet zo´n zin in vandaag dus ja maar hebben wel lol gehad hoor
    en lekkerrrrrrrrrrrrr

xxxxxxxxxxxxxxxx

13. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    Wie weet is het deze maand raak. Ik zal voor je duimen :)

Ik voel sinds gisteren ook van alles in mijn buik aan de rechterkant. Een paar dagen geleden volgens mij m'n ei gehad en ervoor geklust, dus :(: :(: :(: Mijn borsten zijn niet gevoelig, maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is wanneer die net zwanger is :(:

14. ik heb vrijdag mijn ei gehad, heb hem duidelijk gevoeld dus innesteling zou nog niet kunnen.
    rommelt aan alle kanten, dan weer steekjes en dan een beetje zeurderige pijn, mijn tepels zijn al een paar dagen gevoelig maar sinds vandaag zelfs als ik mijn bh aan heb, en dat was eerst niet.
    hoop het dat het deze maand raak is, maar is mijn eerste ronde dus reken nergens op.

xxxxxxxxxxxxxxxx

15. komen zo vrienden deze kant in dus moet gaan afsluiten anders komen ze achter mijn geheimpje haha.
    mensen fijn weekend, voor wat er nog van over is en ik spreek jullie morgen avond weer. morgen weer lekker met de beebjes knuffelen, haha iemand jaloers haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik had ronde 1 en ronde 2 ook hele gevoelige tepels en borsten en overal aders.. En toch ongesteld geworden, dus denk dat het gewoon komt door de hormoonhuishouding, zonder de pil moet je lichaam nu alles zelf doen.

17. had wel een hele lichte pil dus weet niet of het daar ook aan licht, heb er vorige keer toen ik stopte geen last van gehad, moest toen stoppen vanwege mijn darmen.
    niet dat ik nu alle hoop hbe hoor ik zie het over 2 weekjes wel
    maar ga nu echt want vrienden zullen er zo zijn.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Zo net opeens een vreselijke jankbui, ben maar naar buiten gevlucht ik meot me hoofd koel houden.. hem opgegeven bij amivedi.. maar als ik naar buiten ga, hoor ik mijn andere kat chester zoeken.. heel zielig gewoon... hij is ook helemaal onrustig.. wordt je ook verdrietig van..

maar ja.. blijf wachten..
    (ook nog steeds op de ongi)

Sorry dat ik alleen maar over me kat kan lullen, maar dat beest (samen met de andere kater) betekend echt alles voor me..

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Geeft toch helemaal niks joh!
    Kan het goed begrijpen hoor.. mijn huisdieren zijn ook mijn alles en wil ik ook voor geen goud missen!
    Dus praat maar lekker over je kater hoor, mij verveel je er niet mee.
    We moeten toch minder aan het zwanger worden denken, dus goede afleiding. ;)

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @Yuna
    nog steeds geen spoor van je kater? Balen meis. Ik hoop dat die morgen weer thuis komt hoor.

Hier verder niks boeiends, drukke middag achter de rug. En bij vrienden blijven eten.
    Wel steeds steekjes in me onderbuik :S

xxxx

Deel Deze Pagina