hoi.. Jeetje je poesje nog niet terug...balen man! Ik moet nog wel ff tot mijn eitje..duurt lang, heb niet zoveel geduld, maar wil er niet teveel eigelijk mee bezig wezen...heb toch wel steeds ongelovelijk zin in s.x...is echt beter geworden sinds ik ben gestopt met de pil! Wij gaan nu gewoon klussen als we zin hebben, en das nu al zon 5 dg achterelkaar..ga me niet meer druk lopen maken over..wat het beste is ect.. Mijn oom en zijn vriendin deden het echt elke dag en na 3 maanden was ze zwanger, dus denk dat je gewoon op je eigen gevoel moet afgaan..ach ja en nu proberen we het zo, en mocht ik straks niet zwanger zijn, gaan we weer iets anders proberen.. zo dat was het wel weer..hahaha..lang verhaaltje..
Heb geen tijd om alles door te lezen, maar wil even melden dat ik ongi ben geworden!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er nog nooit zo blij mee geweest. Dus ik ga ook naar ronde 2. Heb alleen geen idee wat ik nu moet verwachten. Hoe lang ik nu mijn banner moet zetten. Heeft hier iemand een idee? Zal ik maar gewoon 28 aan houden en hopen dat hij nu gewoon op gang is gekomen? Wat is jullie mening? (Het is ook gelijk echt ongi ook hoor. Gewoon zo als altijd. Erg veel. )
Droppie, feli met je ongi ...hoef je gelukkig geen HA meer te bellen. Al hoopte ik wel dat je zwanger was hoor hihi. Maar thja ik weet niet hoe lang je cyclus moet neer zetten mischien op 30 dagen? xxx
GEwoon 28? misschien kan je gaan tempraturen omt e zien wanneer je je ei hebt, als je dan nog 14 dagen telt heb je je NOD dus misschien helpt dat het wat overzichtelijker te maken?.. maar anders idd een banner van 28 dagen?.. je merkt het vanzelf wel denk ik zo..:s MAar echt fijn dat je eindelijk de weer verder kan..
He meiden, Kut zeg Yuna, nog steeds je katje weg. Ik hoop echt voor je dat tie snel terug is. Ik ben ook erg verslaafd aan mijn katten, dus begrijp je bezorgdheid wel. Die van mij was een keertje weg, en wat bleek... zat tie in de berging van de buren.. Gelukkig maar 1 nachtje, maar toch. Droppie.. Klinkt heel raar maar Jippie. Eindelijk weer je waar je aan toe bent. Ik zal me god niet weten waar je je banner op moet gaan zetten. sorry. Ga je nu wel tempen enzo? Zodat je weet wanneer je ei is. En nieuwe: welkom. Is erg gezellig hier.. We kletsen echt over vanalles. Dus val maar in. hihi. Voor de rest alles goed hier.. Heb gewerkt.. En dus niet uitgeslapen.. huil huil... Jij wel Anno..hihi... En bloempje ook las ik.. Ben jaloers op jullie.. Nou weer een heel verhaal.. Groetjes Lotte
ja idd gewoon uitgaan van een cyclus van 28 dg..en temperaturen is misschien wel een goed idee in jouwn geval...weet je tenminste waar je aantoe bent...hoop zo voor je dat je cyclus nu mooi blijft! Ik heb een beetje té uitgeslapen! Werd vanmorgen wakker met knallende bonkende koppijn(alweer?ja alweer!) heb een asprintje gepakt en toen weer gaan liggen, doorgeslapen tot half 5 dus nix aan de zondag gehad, morgen weer werken, heb een vroege dienst, dus om 6 uur gaat de wekker weer
haha tot half 5 door geslapen? pff ik dacht dat 12.00 uur laat was haha Yuna weet jij iets meer van tempen? Of wie dan ook? xxx
Ik was vorige week al begonnen met tempen en had gister een erge dip in mijn temperatuur. Zat steeds rond de 37 37.1 en gister ineens 36.6 Vandaag was hij weer 37.1 Ga nu gewoon een banner maken van 28 dagen ook al verwacht ik nu dat hij langer is en ga gelijk door met tempen. Zie wel of ik er weizer van word en wat er gaat gebeuren.
hey meiden... we zitten nu over de 300 berichten tijd voor een feestje... {|= \/ =D> pak de popcorn en een zak chips er bij en een borreltje (voor de dames die zwanger zijn alcohol vrij borreltje en we gaaaaaaaaaaan party machennnnnnnnnnnn! Hahaha....sorry...vind het leuk dat deze topic zo goed loopt en dat we allemaal een goede band hebben met elkaar...das echt toppie
Whoeeiiii jaaaa ... *zet de radio keihard* *swingt door het hele huis en blert keihard met de muziek mee* TRALALALALLALALA.....
jeeeeeeeeeeeeeey.......we like the PARTYYYYYYYYYYYYYYY! we dancing al the night(nouw ja ik niet, moet er weer vroeg uit) tumtumtumtum..parapara.....joehoeeeeeeeeeeeee \/
Ok klein feestje dan en bij de 500 blz. gaan we uit onze dak he *Ik hef me glas netjes op* bij deze wil ik proosten op Bianc (zonder A) En wil je bedanken voor deze leuke topic . Op naar de 500 blz , we kunnen het meiden Ook bedankt voor de leuke contacten daar heeft Bianc(zonder A) voor gezorgt. Bianc Proost \/ \/ \/ \/
ow ja PROOSTTTTTTTTTTT! Nu kan het nog dames!hahahahah ow ja en wat ik wou zeggen..we hebben idd dubbel feest! Droppieeeeeeeeeeeeee...laat je helemaal gaan....gooi je haren los en dancing on the music..jeeeeeeeeeeeeeeey...tjakkka!1
ook de complimentjes voor BLOEMPJE....zonder jouw hadden we het nooit gered tot de 300 pagina's...jij kunt zo goed kwekken en kwakken.... Proficiat......*PROOST* dikke knuffel meis...
Haha..ik drink gewoon al een paar maand niet meer Best goed van mezelf vind ik haha... Maar net doen alsof kan natuurlijk altijd
Aaaah ik begin te blozen Dankje wel meisie Thja wat wil je als je dag en nacht thuis moet ziiten, vanwege een been. Thja dan ga je kwebbel zoeken en ik kan kwekken maar Bianc kan Kwakken En jullie allemaal tuurlijk Knuffels terug